Snot?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, aardbeien uit de diepvries doen we niet meer.
Heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben in januari gaan kijken en uiteindelijk pas eind juni de sleuteloverdracht, terwijl het een leegstaand huis was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook vrij lang over gedaan om te beslissen. Vonden die makelaars ook niet leuk maar ja, het is geen kleine aankoop ofzo. Jammer voor ze.
Die gooi ik in smoothies.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kun je eigenlijk alleen gebruiken in een smoothie of iets, zo los eten is het snotterige bendequote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet goed?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn volk welquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zou je zgn niks merken van de winkels hieronder, het was hier zooo rustig wonen!
Tussen zeven en twaalf reden de vrachtwagens af en aan met allemaal rekken die onder je raam heen en weer werden gesleurd. Genieten.
Later hoorde ik ook van de buren en omwonenden dag het wel zeurpieten waren en dat ze graag wilden verhuizen vanwege de herrie.
Heb nog gehannes met ze gehad over rouwkaarten die ik niet snel genoeg bij ze had langs gebracht. Heel vervelend volk, terwijl ze toen heel aardig overkwamen.
Ik had er nog volk in wonen dus moest sowieso even wachten. Ik was "flexibel" dus hadden ze mazzel mee. Gelukkig maar want ze hebben de datum twee keer opgeschoven dus in totaal een maand. En toen kwam ik enorm in de knel met een groot vertaalproject dus ik heb niet echt kunnen genieten van het verhuizen en had ook amper tijd om zelf iets te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben in januari gaan kijken en uiteindelijk pas eind juni de sleuteloverdracht, terwijl het een leegstaand huis was.
Moest je ook haar computer fixen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb er wel eens 8 maanden over gedaan om een huis te verkopen, kreeg toen wel een klein beetje moordneigingen jegens de nog inwonende ex.
Zulks futiliteiten doe ik met alle liefde.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je ook haar computer fixen?
Wandelen kan ook zonder zon idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Moet maar eens aan de wandel, op de zon wachten gaat hem ook niet worden vandaag
Lastig altijd met aardbeien. Of ze zijn te hard of net te zacht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden inderdaad.
smoothie van makenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden inderdaad.
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier scheen die ook maar voor heel even helaas
Blauwe lucht is verstopt hier door de grijze wolken..quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.
ja ik had ze met de hand gesneden en dan wordt het zo'n draderig zootjequote:
Helaas.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blauwe lucht is verstopt hier door de grijze wolken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |