Nog 2 weken wachten Karzai:pquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je weer terug komt en de zon meeneemt!
Hey Bitterbal, hoe is het op vakantie, ?quote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal, hoe is het op vakantie, ?
Was je er al eens eerder geweest of is dit de eerste keerquote:
post bezorgd op schiphol?quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:31 schreef dud0r het volgende:
Zo. Weer thuis. Drukte alweer op Schiphol
Mensen.quote:
Dacht dat ze de drukte wilde verminderen door vluchten af te zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:31 schreef dud0r het volgende:
Zo. Weer thuis. Drukte alweer op Schiphol
Nee 6e keer alweer:pquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je er al eens eerder geweest of is dit de eerste keer
Tsja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze de drukte wilde verminderen door vluchten af te zeggen.
Het is wat nu mogen mensen weer vliegen na 2 jaar is er geen personeel genoeg
O je bent al een bekende in het landquote:
Ja, dan moeten ze wel echt omhoog zitten, dat doen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Het verzoek van Schiphol om vluchten te annuleren is nogal wat.
Ja :pquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent al een bekende in het land
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve eiland staat ieder jaar zo op je te wachten [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker Budaquote:
Behalve de sushi tenten danquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve eiland staat ieder jaar zo op je te wachten [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Proberen ze het als Red Alert 2 te spelen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zitten in het Oekraïnetopic in NWS een paar kereltjes denken dat die oorlog één van hun computerspelletjes is.
Etto en zijn vriendjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zitten in het Oekraïnetopic in NWS een paar kereltjes denken dat die oorlog één van hun computerspelletjes is.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*schuift vers kopje koffie naar Dotteke
"kirov reporting"quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proberen ze het als Red Alert 2 te spelen?
Nou, ik bedoel meer die mannetjes die zitten geilen op filmpjes van ontploffende tanks en dode soldaten.quote:
Als je dat opeens zou horen als je buiten looptquote:
Dat ken ik niet. Is dat ongeveer hetzelfde als Battlefield? Vond ik als tiener ook geweldig hoor. Maar het heeft daar in Oekraïne iets meer consequenties voor de wereldvredequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proberen ze het als Red Alert 2 te spelen?
Zo raar is dat toch niet. Steden in Oekraïne liggen ook plat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de typjes doe het liefst vandaag beginnen met bombarderen van Moskou. Onbegrijpelijk
Ik lees daar al lang niet meer pppppfffffquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Door dit soort volk gaat er ieder generatie wel een hele stoet zingende kikkers richting het front.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel meer die mannetjes die zitten geilen op filmpjes van ontploffende tanks en dode soldaten.
En dan heb je ook nog de typjes doe het liefst vandaag beginnen met bombarderen van Moskou. Onbegrijpelijk
en zo'n schip ziet hangen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat opeens zou horen als je buiten loopt
Lijkt me juist nu belangrijk om de dingen te doen die wel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet. Steden in Oekraïne liggen ook plat.
Niet verstandig, dat dan wel weer.
Heb jij wel eens een IQ test laten doen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet. Steden in Oekraïne liggen ook plat.
Niet verstandig, dat dan wel weer.
Nee Battlefield is een FPS, Red Alert een RTS, dus een strategie spelletje waarin je een basis bouwt en vanaf daar oorlogje gaat voerenquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Is dat ongeveer hetzelfde als Battlefield? Vond ik als tiener ook geweldig hoor. Maar het heeft daar in Oekraïne iets meer consequenties voor de wereldvrede
Een appel etenquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me juist nu belangrijk om de dingen te doen die wel verstandig zijn.
Ja, jij ook?quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een IQ test laten doen?
Ik zou het op een rennen zetten dan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en zo'n schip ziet hangen?
dan weet ik tenminste dat het allemaal niet echt is
Ja idd. Poetin doet al gek genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me juist nu belangrijk om de dingen te doen die wel verstandig zijn.
Jup. Maar oorlog is geen heroïsch verhaal als je met je darmen in je armen sterft in een natte greppel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort volk gaat er ieder generatie wel een hele stoet zingende kikkers richting het front.
Een soort Sims maar dan met oorlog?quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Battlefield is een FPS, Red Alert een RTS, dus een strategie spelletje waarin je een basis bouwt en vanaf daar oorlogje gaat voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |