VOC-mentaliteit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja laat dat buitenkansje maar aan de rappers over, op de perrons met treinen met Oekraīnse vluchtelingen stond het toch ook al zwart van de mensen?
Ik probeer wat mensen in mijn omgeving te helpen wat makkelijker rond te komen maar dat begint zowat een volledige baan te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt er soms wel op. Ik begrijp soms echt niet hoe mensen rond kunnen komen. Ik verdien best aardig en af en toe zie ik mijn geld ineens verdwijnen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja huisjesmelkers zullen over de rug van andere mensen wel blijven verdienen
De laatste periode heb ik ook aan wat sponsoring gedaan bij een goede vriend. Die kreeg even alle klappen achter elkaar en kan nu gelukkig weer beetje op gaan bouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer wat mensen in mijn omgeving te helpen wat makkelijker rond te komen maar dat begint zowat een volledige baan te worden.
Voelt voor mij echt lekker en goed en juist om te doen dus ik krijg er zelf ook wat voor terugquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste periode heb ik ook aan wat sponsoring gedaan bij een goede vriend. Die kreeg even alle klappen achter elkaar en kan nu gelukkig weer beetje op gaan bouwen.
Nou ja vind mezelf niet een huisjesmelkerquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groot gelijk, eerst zorgen dat jezelf een gortdroog schaap hebt, kun je daarna nog zien.
Ja het scheelt dat ik relatief lage vaste lasten heb en niet heel veel uit geef aan dingen die ik niet nodig heb, maar een echte vetpot is het momenteel niet nee. Het is dat het nu de 'goede' periode is van het jaar met belastingteruggave en vakantiegeld en zulksquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt er soms wel op. Ik begrijp soms echt niet hoe mensen rond kunnen komen. Ik verdien best aardig en af en toe zie ik mijn geld ineens verdwijnen.
Zie het als een teken van blijvende liefde van je vader voor jou, zo heeft het ook een mooie verstilde schoonheid, je doet het goed hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja vind mezelf niet een huisjesmelker
Ik ook niet, maar nu schiet ik al snel in de stress over geld. Als ik niet een buffer voor 2 jaar woonkosten heb voel ik me niet zo comfortabel meer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aaawquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als een teken van blijvende liefde van je vader voor jou, zo heeft het ook een mooie verstilde schoonheid, je doet het goed hoor.
Mja zonder dat was de situatie heel anders geweest ja :pquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als een teken van blijvende liefde van je vader voor jou, zo heeft het ook een mooie verstilde schoonheid, je doet het goed hoor.
Mediamartk gaat nu stilletjes in een hoekje zitten huilenquote:Verkopers mogen niet langer de prijs van hun waar verhogen, om producten daarna met een misleidende korting voor het oorspronkelijke bedrag aan te bieden. Er komt een wettelijk verbod op zulke valse prijsverminderingen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-opkrikken~ad955996/
Das best een grote buffer dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu schiet ik al snel in de stress over geld. Als ik niet een buffer voor 2 jaar woonkosten heb voel ik me niet zo comfortabel meer.
er zijn mensen die dat geen 2 maanden redden denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu schiet ik al snel in de stress over geld. Als ik niet een buffer voor 2 jaar woonkosten heb voel ik me niet zo comfortabel meer.
Ik heb het meer over mensen die halverwege de maand geen geld meer op hun rekening hebben staan om boodschappen te kopen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat ik wat spaargeld heb nuquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik leef van de minima maar red het aardigquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je een prepper eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een half jaar alle vaste lasten lijkt me wel genoeg. Nog steeds een behoorlijk bedrag wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |