SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Klopt, Judith Barsi heette ze geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van die stemactrices is dood. Als kind vermoord door haar vader.
Dit was CL's fijne feitje.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, Judith Barsi heette ze geloof ik.
Sommige dinosauriėrs hadden een hulpbrein in hun kont, dus deze theorie zomaar kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet zeker dat dinosauriėrs eerder aan poepen en eten denken dan aan hun stervende moeders.
Dieren denken sowieso niet zoveel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet zeker dat dinosauriėrs eerder aan poepen en eten denken dan aan hun stervende moeders.
Nina Poekie welquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dieren denken sowieso niet zoveel.
Mensen zijn ook dieren dus dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dieren denken sowieso niet zoveel.
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?quote:
Mensen zijn zoogdierenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen zijn ook dieren dus dat klopt wel ja
mensen zijn de nieuwe dino'squote:Op vrijdag 29 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?
[..]
Mensen zijn zoogdieren
Ik weet zeker dat als ze niet contant lastig gevallen zou worden door vogels, muizen en mieren dat ze een heel dik boek over het ontstaan van het leven op Aarde had geschreven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?
[..]
Mensen zijn zoogdieren
Klinkt goed.quote:
Zou lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ze niet contant lastig gevallen zou worden door vogels, muizen en mieren dat ze een heel dik boek over het ontstaan van het leven op Aarde had geschreven.
Wel want mannen zijn groot geworden door het zogen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Mannen zijn geen zoogdieren, vrouwen wel.
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doenquote:
Om dat te voorkomen hebben wij mannen fruithapjes, Olvarit en groenteprutjes uitgevonden, hoeven we ons speelgoed niet tot een rimpelig vel leeg te lurken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel want mannen zijn groot geworden door het zogen.
Lekker weer, nietwaar?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen hebben wij mannen fruithapjes, Olvarit en groenteprutjes uitgevonden, hoeven we ons speelgoed niet tot een rimpelig vel leeg te lurken.
Dat gaat ook wel een keer lukken. Als het niet deze eeuw is, dan wel de volgende eeuw. Tijd zat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doen
eindresultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doen
Ik denk dat US hier wel een verhaal over heeft. Iets met schaduwminnende autisten en zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn de mensen die op een Financiėle afdeling werken zo raar en akward altijd?
Dit is een vrij random gedachte voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn de mensen die op een Financiėle afdeling werken zo raar en akward altijd?
Ja en dat ze naar poep ruiken of zoquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat US hier wel een verhaal over heeft. Iets met schaduwminnende autisten en zo.
Ik zat zo eens de collega's de revue te passeren en iedereen die op zo'n afdeling werkte, was en is raar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een vrij random gedachte voor een vrijdagavond.
en daarom zit je hierquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat zo eens de collega's de revue te passeren en iedereen die op zo'n afdeling werkte, was en is raar.
Want ik ben natuurlijk zelf heel normaal.
Zeker, zekerquote:
Nou ja het zijn nu eenmaal geen filmsterren, brandweermannen, astronauten, topkoks, stervoetballers, oorlogshelden, Nobelprijswinnaars of fotomodellen meestal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat US hier wel een verhaal over heeft. Iets met schaduwminnende autisten en zo.
Ja en dat ze zich niet kunnen voortplanten omdat ze onvruchtbaar zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat ze naar poep ruiken of zo
Door eerder genoemd aroma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en dat ze zich niet kunnen voortplanten omdat ze onvruchtbaar zijn, denk ik.
Lekker de hele dag bezig zijn met cijfertjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het zijn nu eenmaal geen filmsterren, brandweermannen, astronauten, topkoks, stervoetballers, oorlogshelden, Nobelprijswinnaars of fotomodellen meestal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Geloof niet dat er erg veel testosteron of oestrogeen in je lichaam zit als je graag op een Financiėle afdeling werkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en dat ze zich niet kunnen voortplanten omdat ze onvruchtbaar zijn, denk ik.
Ze zijn wel makkelijk om te kopen met de receptioniste.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het zijn nu eenmaal geen filmsterren, brandweermannen, astronauten, topkoks, stervoetballers, oorlogshelden, Nobelprijswinnaars of fotomodellen meestal.
Normale mensen springen uit het raam als ze daar te lang rondlopen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat er erg veel testosteron of oestrogeen in je lichaam zit als je graag op een Financiėle afdeling werkt.
Of sowieso heel veel zin hebt om te leven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat er erg veel testosteron of oestrogeen in je lichaam zit als je graag op een Financiėle afdeling werkt.
Ja, we zijn koploper normaal doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foqueville is het toonbeeld van normaal
Hoera hoera hoera, denk dat die mensen ook ieder uur een augurk eten en dat hun urine zo verkocht kan worden als gele balsamico.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of sowieso heel veel zin hebt om te leven.
Of zou hun gezicht automatisch zo staan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoera hoera hoera, denk dat die mensen ook ieder uur een augurk eten en dat hun urine zo verkocht kan worden als gele balsamico.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zou hun gezicht automatisch zo staan?
Werd ooit eens gebeld door zo'n Finance mens via Teams.
Eerste wat ze zei: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Ja, wie ben jij dan? Van de camera-politie of zo?
ah raket deed geen biem?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:37 schreef Recce het volgende:
Was weer een mooie landing van de eerste trap!
Ik betreurde het feit dat haar camera wél aanstond.quote:
Ze zag eruit als iemand die op een Financiėle afdeling werkt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik betreurde het feit dat haar camera wél aanstond.
Nee, de Falcon 9 van SpaceX is heel betrouwbaar. Ik geloof dat die het record van meeste gelukte lanceringen achter elkaar op naam heeft nu.quote:
Ziet dat er ongeveer zo uit?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Heb zo'n recruiter voor me werken, die moet ik af en toe fysiek bedreigen anders blijft hij bellen, wat een dom stukje salamander is dat dan zeg
Die vrouw geniet steeds wel als het over kernwapens gaat. Ze hebben het trouwens over de Sarmat-raket die ze laatst getest hebben. Die is nog niet operationeel en die staat helemaal niet in Kaliningrad.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:47 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/irislarisa/status/1520147055544578048
de hele wereld een rokende puinhoopquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vrouw geniet steeds wel als het over kernwapens gaat. Ze hebben het trouwens over de Sarmat-raket die ze laatst getest hebben. Die is nog niet operationeel en die staat helemaal niet in Kaliningrad.En verder liggen er ook gewoon onderzeeėrs van het westen in de buurt die binnen net zoveel seconden een raket terug kunnen sturen naar Moskou. Moeten zij ook rennen, hihaho.
Ja maar zij gaan naar de hemel en wij naar de hel hadden ze het gisteren over.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vrouw geniet steeds wel als het over kernwapens gaat. Ze hebben het trouwens over de Sarmat-raket die ze laatst getest hebben. Die is nog niet operationeel en die staat helemaal niet in Kaliningrad.En verder liggen er ook gewoon onderzeeėrs van het westen in de buurt die binnen net zoveel seconden een raket terug kunnen sturen naar Moskou. Moeten zij ook rennen, hihaho.
Dit is meer zo'n zenuwachtig mannetje dat op een Financiėle afdeling werkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:58 schreef Recce het volgende:
Nou, de Nederlandse TV is niet veel beter. Deze meneer vertelt schaapachtig lachend dat we er misschien allemaal aangaan binnenkort.
[ twitter ]
Nou, zo zeker is het niet, maar de kans is echt aanwezig. Ik denk dat Rusland het voor elkaar zou kunnen krijgen een flink deel van de Donbas te pakken in de komende weken. Als er dan een soort patstelling komt doordat de wapens van het westen echt een tegenwicht beginnen te vormen, zou er een staakt het vuren mogelijk kunnen zijn. Als het niet zo loopt zijn de rapen gaar. En in eigenlijk alle scenario's gaat Poetin/Rusland uiteindelijk instorten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Een ding is honderd procent zeker, Rusland zal ergens een kernwapen in gaan zetten in de komende twee weken, ze moeten wel na alle bloedneuzen en vernederingen van de laatste maanden anders worden ze geopolitiek en militair gezien compleet verscheurd door de halve wereld binnen een paar jaar, de vraag is alleen waar en hoe en op wat voor een manier zullen de westerse oorlogshitsers reageren.
Ja, zo'n zenuwlachje bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is meer zo'n zenuwachtig mannetje dat op een Financiėle afdeling werkt.
Hoe slechter het ze afgaat in de Donbass des te groter is de kans dat ze hun nucleaire ballen moeten laten zien, niet op Berlijn of Londen in eerste instantie maar op het slagveld of vrij schadeloos hoog in de lucht boven Kiev als schot voor de boeg of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, zo zeker is het niet, maar de kans is echt aanwezig. Ik denk dat Rusland het voor elkaar zou kunnen krijgen een flink deel van de Donbas te pakken in de komende weken. Als er dan een soort patstelling komt doordat de wapens van het westen echt een tegenwicht beginnen te vormen, zou er een staakt het vuren mogelijk kunnen zijn. Als het niet zo loopt zijn de rapen gaar. En in eigenlijk alle scenario's gaat Poetin/Rusland uiteindelijk instorten.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe slechter het ze afgaat in de Donbass des te groter is de kans dat ze hun nucleaire ballen moeten laten zien, niet op Berlijn of Londen in eerste instantie maar op het slagveld of vrij schadeloos hoog in de lucht boven Kiev als schot voor de boeg of zo.
Een Russisch kernwapen boven de Stille Oceaan ergens in onbewoond gebied zou wel een geniale eerste zet zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]Je hebt goed naar Boekestijn en De Wijk geluisterd.
Die twee Cobra Ball-vliegtuigen die eerder in de lucht waren, zijn naar Californiė gevlogen. Misschien vliegen ze door naar Hawaii om een test van een Amerikaanse raket te bekijken, maar ik las ook een paar geruchten dat Rusland iets zou willen testen. Rusland zou natuurlijk ook een kernbom boven de oceaan kunnen demonstreren.
Ja, in de dagen daarna valt het westen dan uit elkaar omdat met 40 landen dit soort dingen coördineren niet te doen is als de spanning zo hoog wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Russisch kernwapen boven de Stille Oceaan ergens in onbewoond gebied zou wel een geniale eerste zet zijn.
op 9 mei, Victory Dayquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Russisch kernwapen boven de Stille Oceaan ergens in onbewoond gebied zou wel een geniale eerste zet zijn.
Jij wordt dan onze oligarch. Veel plezier met over je schouder kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Gratis gas, brood, goedkope vrouwen, kaviaar bij het ontbijt en vodka
matig beroep tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wordt dan onze oligarch. Veel plezier met over je schouder kijken.
wat een straf wat een strafquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lastig nu. Moet je helemaal met je boot naar Dubai of de Malediven.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:40 schreef Ama het volgende:
Omg![]()
Electric Callboy komt volgend jaar weer naar NL maar ik weet waarschijnlijk niemand om mee heen te gaan. Maar als dat zo is offert mijn vriend zich op.
Dus als het goed is ga ik ze volgend jaar sowieso zien jeej.
Nee die had ik al een DM gestuurd. Leek me anders ook wel leuk ja.quote:
Echtwat een enge mensen allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:47 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/irislarisa/status/1520147055544578048
ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
Een spin voor @:bitterbal!Een spin met lichtjes!
[ twitter ]
denk dat ik nog even hier blijf?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, in de dagen daarna valt het westen dan uit elkaar omdat met 40 landen dit soort dingen coördineren niet te doen is als de spanning zo hoog wordt.
Mensen naar Schiphol brengenquote:Op zaterdag 30 april 2022 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moggel. waarom ben je zo vroeg op?
Nou ja ik was alweer een uur voor de wekker wekker 🙄quote:
ga je straks nog terug je bed in?quote:Op zaterdag 30 april 2022 04:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja ik was alweer een uur voor de wekker wekker 🙄
Nee tegen de tijd dat ik terug ben is het 0800 ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 04:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je straks nog terug je bed in?
word een lange dag danquote:Op zaterdag 30 april 2022 04:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee tegen de tijd dat ik terug ben is het 0800 ofzo.
Ligt eraan hoe laat ik vanavond naar bed gaquote:
nog voor kwiwiquote:Op zaterdag 30 april 2022 05:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ik vanavond naar bed ga
Neuh. Zal wel ergens tussen 2200 en 2300 worden.quote:
Het wordt tijd dat je weer terug komt en de zon meeneemt!quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:15 schreef bitterbal het volgende:
Net moeten schuilen voor de regen Op weg naar het strand. Maar nu breekt de zon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |