abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2022 @ 06:46:54 #61
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_205054523
hoor dit wel vaker in mijn omgeving. maar het zijn de russen die gebrainwashed zijn natuurlijk!111 geloven zomaar alle propaganda van adolf poetin!!11
verwijder dit account.
pi_205054533
quote:
16s.gif Op woensdag 15 juni 2022 06:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoor dit wel vaker in mijn omgeving. maar het zijn de russen die gebrainwashed zijn natuurlijk!111 geloven zomaar alle propaganda van adolf poetin!!11
Of zijn wij dat misschien ook?
  woensdag 15 juni 2022 @ 06:54:02 #63
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_205054534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 06:53 schreef Horzula het volgende:

[..]
Of zijn wij dat misschien ook?
;)
verwijder dit account.
pi_205056658
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:26 schreef sirdanilot het volgende:
Even een schopje, de kernwapenangst gaat bij mij met pieken en dalen. Een aantal weken terug was het echt heel erg, toen werd het weer minder maar nu wordt het weer heel erg...

Tsja ik kan natuurlijk ook tijdens het fietsen onder een bus terechtkomen. Maar ik berust me dan toch meer in het feit dat het leven ook zonder mij wel doorgaat. Bij een kernapocalyps ligt dat toch anders.

Aan de andere kant maakt dat ook weer niet uit want je bent dan zelf toch al morsdood maar ja...

Ergens ben ik eigenlijk ook banger dat ik het netaan overleef en nog langere tijd lig te creperen in helse pijn en lijden, dan dat ik flits boem weg ben.
Ğast, je was bang om over treinrails te fietsen. Stel je eens niet zo aan. Niemand gaat a-bombs gooien van de kutlanden die ze hebben want dan wordt gelijk, waarschijnlijk binnen een paar uur, dat hele land met de grond gelijk gemaakt.
pi_205057344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:42 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ğast, je was bang om over treinrails te fietsen. Stel je eens niet zo aan. Niemand gaat a-bombs gooien van de kutlanden die ze hebben want dan wordt gelijk, waarschijnlijk binnen een paar uur, dat hele land met de grond gelijk gemaakt.
Inmiddels ben ik eigenlijk banger voor de tandarts dan voor kernwapens. Maar het gaat met pieken en dalen.

Als ik thuis zit en ik hoor een vliegtuig overvliegen raak ik soms in de paniek. Ook al weet ik wel dat je een kernwapen absoluut niet hoort aankomen. Het is flits boem weg (of eerder flits weg, zodra de boem komt ben je al dood).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205057421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 14:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Inmiddels ben ik eigenlijk banger voor de tandarts dan voor kernwapens. Maar het gaat met pieken en dalen.

Als ik thuis zit en ik hoor een vliegtuig overvliegen raak ik soms in de paniek. Ook al weet ik wel dat je een kernwapen absoluut niet hoort aankomen. Het is flits boem weg (of eerder flits weg, zodra de boem komt ben je al dood).
Laat dit soort kutgedachten eens uit je hoofd, joh. Je zit al over van alles te zeiken. Dingen waar je dus mee zit en dan moet je niet ook nog aan dit soort vergezochte shit denken die niet gaat gebeuren.
pi_205065553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 14:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Jij zit natuurlijk te fantaseren over een kernwapen dat afgaat in je kontje!
pi_205065589
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:46 schreef Horzula het volgende:

[..]
Jij zit natuurlijk te fantaseren over een kernwapen dat afgaat in je kontje!
:D :D :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')