Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 of 2 per jaar vind ik best lekker, maar dat was het ook wel weer
Heb dat nooit lekker gevondenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.quote:
Je wil ze dood hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.
Oh anijs lust k welquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.
Vind oude nonnen ook altijd ruiken naar anijs.
Aldus de grootste kenner op het gebied van oudenonnenruikologie van Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.
Vind oude nonnen ook altijd ruiken naar anijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dat artikel gelezen dat het hondenras minder bepalend is voor het karakter als gedacht?
https://www.instagram.com/p/Cc7TjwdqUxF/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Preciesquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.
Daar krijg je op latere leeftijd een geschrompelde droge perkamentvulva van heb ik gehoordquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aldus de grootste kenner op het gebied van oudenonnenruikologie van Nederland.Ruik maar eens aan een nonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar tot nu is blijkbaar altijd gedacht dat het ras voor een groot deel de karakter eigenschappen bepaaldquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.
Nou bepaalde type baasje zeker jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
En die staffords trekken een bepaald type baasje aan en misschien ook een bepaalde slag fokker?
Dan maakt het ook niet meer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijg je op latere leeftijd een geschrompelde droge perkamentvulva van heb ik gehoord
Soort vicieuze cirkel. Baas voedt hond agressief op, fokt met andere agressieve hond, baas voedt hond agressief op, etc.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
En die staffords trekken een bepaald type baasje aan en misschien ook een bepaalde slag fokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |