Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terug
Ik was niet thuis aan het doenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel de tijd van de week zijn, heb ze hier ook net alle twee schoongemaakt
Dat kan ook natuurlijk. ik welquote:
Op die leeftijd vrat ik me een slag in de rondtequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.
Zo klopt 'ie beter voor me.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op iedere leeftijd vrat ik me een slag in de rondte
Dat had ik ook, maar ik weet ook dat dat door overmatig drankgebruik kwamquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.
Doe ik nog steeds.quote:
quote:
Ik was echt superdun toenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die leeftijd vrat ik me een slag in de rondte
Raar he?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terug
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult je maar vergissen, dat er een pleerol aanbelt terwijl je net met schoonloe je bips kuist.
Ga werken opa.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Belt een oude manager op, dat is een erkend en berucht mannenverslindster, ik ben haar inmiddels al een tijd ruim voorbij in de mallenmolen van het bedrijfsleven en af en toe bereiken me nog wat vuige geruchten aangaande haar reputatie.
Ja hoiii dat is lang geleden.
Ja hoiii Loesje.
Jij bent ook niets veranderd joh, ik ben inmiddels blond in plaats van zwart.
Staat je meer dan prima hoor.
Hihihi.
![]()
Ik had je nummer niet vandaar dat ik je even via Teams benader.
Ooh raar, dat nummer lijkt anders wel bij een miljoen mensen onder speed-dial te staan.
Dat snap ik schat.
![]()
Vraagje, kun je me helpen met dit en dat?
Ja hoor, uiteraard.
Ik heb het vanmiddag nodig eigenlijk maar ik ben vrij, lekker borrelen in een vrijdagmiddagjurkje, het is lente.
Ik mail het wel.
Nee joh, stuur me maar een appje, heb ik meteen je nummer weer, het is echt te lang geleden, ik heb je gemist.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Zin om mezelf met chloor te wassen nu
Heet ze Gundogan van achteren ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Belt een oude manager op, dat is een erkend en berucht mannenverslindster, ik ben haar inmiddels al een tijd ruim voorbij in de mallenmolen van het bedrijfsleven en af en toe bereiken me nog wat vuige geruchten aangaande haar reputatie.
Ja hoiii dat is lang geleden.
Ja hoiii Loesje.
Jij bent ook niets veranderd joh, ik ben inmiddels blond in plaats van zwart.
Staat je meer dan prima hoor.
Hihihi.
![]()
Ik had je nummer niet vandaar dat ik je even via Teams benader.
Ooh raar, dat nummer lijkt anders wel bij een miljoen mensen onder speed-dial te staan.
Dat snap ik schat.
![]()
Vraagje, kun je me helpen met dit en dat?
Ja hoor, uiteraard.
Ik heb het vanmiddag nodig eigenlijk maar ik ben vrij, lekker borrelen in een vrijdagmiddagjurkje, het is lente.
Ik mail het wel.
Nee joh, stuur me maar een appje, heb ik meteen je nummer weer, het is echt te lang geleden, ik heb je gemist.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Zin om mezelf met chloor te wassen nu
Je hebt het allemaal gelezen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet ze Gundogan van achteren ?
Deze vind ik nog wat enger en ze rook op jonge leeftijd al naar oma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet ze Gundogan van achteren ?
Gewoon een beetje snellezenquote:
Eau de la huidschilférquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wat enger en ze rook op jonge leeftijd al naar oma.
Je hobby en je werk is lezen maar zo'n intermenselijke gebeurtenis uit het volle leven gegrepen vind je te lang om te lezen?quote:
2 jaar daarvoor was ik voor het laatst dunquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was echt superdun toenVond ik zelf toen van niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |