Ja, lastig dat te veranderen. Natuurlijk geven zij de kinderen hun standpunten grotendeels mee. Onderwijs zal altijd een linkse kliek blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:54 schreef Bocaj het volgende:
Die woke cancelcultuur komt volgens mij weg uit het soort van onderwijs dat gegeven wordt de afgelopen jaren...
Kleuter/basisschool leraressen (linkse juffen) zijn daar debet aan!
Ook de universiteiten met hun gender/diversiteit beleid zijn ook allemaal zo woke als shit!
Ik ben het wel eens met Angela de Jong dat het programma eigenlijk wel moet blijven op tv...quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Johan Derksen heeft helaas niet geleerd van de vorige keer, toen ik de ophef overdreven vond. Dat vind ik in dit geval ook, maar een dergelijke 'anekdote' vertellen en daar hard om lachen, is in deze tijd gewoon dom. Jammer.. treurig einde van een bijzondere mediapersoonlijkheid.
Kijkt bijna niemand meer tv.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Angela de Jong dat het programma eigenlijk wel moet blijven op tv...
Anders zet ik de tv niet meer aan voor wat anders dan films/series en nieuws...
Op1 is zo langzamerhand ook niet meer om aan te zien... (Jinek/Beau kijk ik sporadisch terug...)
Het hele bestaansrecht van het programma was dat er ook buiten de lijntjes gekleurd kon worden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Angela de Jong dat het programma eigenlijk wel moet blijven op tv...
Dat mag wel eens, maar sommige dingen zijn gewoon ronduit stuitend. Het programma is overigens al jaren ingehaald door de realiteit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van het programma was dat er ook buiten de lijntjes gekleurd kon worden.
Zonder dat heeft het programma weinig waarde.
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag wel eens, maar sommige dingen zijn gewoon ronduit stuitend. Het programma is overigens al jaren ingehaald door de realiteit.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag wel eens, maar sommige dingen zijn gewoon ronduit stuitend. Het programma is overigens al jaren ingehaald door de realiteit.
Het is géén fijne realiteit waar we nu in verkeren...quote:
Bijna iedereen kijkt nog tv. Niemand kijkt nog lineaire tv bedoel jequote:Op vrijdag 29 april 2022 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijkt bijna niemand meer tv.
Althans, ik ken niemand die tv kijkt.
Tv is alleen nog maar door deugers, voor deugers.
De houdbaarheidsdatum moet al jaren opgerekt worden door de relletjes van de heren, die elkaar bijna de tent uit vechten. Dan kun je toch wel stellen dat de houdbaarheidsdatum al lang bereikt is, maar John de Mol weet dat hij met een stel nobuddies al helemaal geen kijkers trekt en dat er bij dit programma een vaste fanbase is die het nog slikt als Johan live op TV Genee in z’n bek gaat staan schijten.quote:
Links Woke Nederland gaat gelijk krijgen!quote:
We gaan hem niet missenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Links Woke Nederland gaat gelijk krijgen!
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De houdbaarheidsdatum moet al jaren opgerekt worden door de relletjes van de heren, die elkaar bijna de tent uit vechten. Dan kun je toch wel stellen dat de houdbaarheidsdatum al lang bereikt is, maar John de Mol weet dat hij met een stel nobuddies al helemaal geen kijkers trekt en dat er bij dit programma een vaste fanbase is die het nog slikt als Johan live op TV Genee in z’n bek gaat staan schijten.
Kijkcijfers waren nog steeds goed! (En vooral voor de zenders waar ze op waren...)quote:
Mee eens, je mag tegenwoordig niks meer zeggen. Als je zegt dat iemands gedrag je niet bevalt ben je “woke”, als je zegt dat religie rommel is en de Islam een ouderwets debiel instituut is word je weggezet als racist. Iets zeggen wordt van alle kanten monddood gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Het is géén fijne realiteit waar we nu in verkeren...
Dat is waar ze ooit groot mee zijn geworden ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een populair programma omdat ze schijt hebben aan wat men van ze denkt. Omdat ze niet politiek correct willen zijn.
Ooit was het leuk. Toen ging het alleen over voetbal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waar ze ooit groot mee zijn geworden ja.
Dat is wel een ontzettend stel nietszeggende tokkies, ik snap dat mensen daar niet voor warm draaien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:50 schreef -XOR- het volgende:
Die hele woede over de cancel cultuur hoorde ik bij Glennis Grace en Bilal Wahib trouwens een stuk minder. Die moesten van de rechtse meute keihard op de brandstapel.
Voor mijn gevoel toch anders... Ze hoeven niet gecanceld te worden maar wat ze gedaan hebben was wel anders...quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:50 schreef -XOR- het volgende:
Die hele woede over de cancel cultuur hoorde ik bij Glennis Grace en Bilal Wahib trouwens een stuk minder. Die moesten van de rechtse meute keihard op de brandstapel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |