Hij heeft alleen gevoel voor één groepquote:
Woon om die reden met een man samenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je je daar door laat manipuleren, dan ben je als man ook niets waard.
Gebaseerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon om die reden met een man samen
Heel verstandig. Ik heb ook al een tijd de twijfel of ik homo moet worden om rationele redenen. Het gevoel komt misschien na verloop van tijd wel. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon om die reden met een man samen
Ik ben bi-seksueel, dus mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik heb wel op eerste date gelijk besproken dat ik absoluut geen zin heb om in een keurslijf te zitten, mijn vriend had dat heel sterk met zijn ex, dus we wisten precies waar we het over hadden, inmiddels 20 jaar samen en 2 weken terug hem ten huwelijk gevraagd ":+quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik heb ook al een tijd de twijfel of ik homo moet worden om rationele redenen. Het gevoel komt misschien na verloop van tijd wel. Wat denk jij?
Is al gebeurt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:26 schreef Mylene het volgende:
Even kijken welke krant de vrouw in kwestie weet op te sporen, dit gaat gebeuren.
Waarom zou diegene dat doen? je weet niet eens of ze wel bestaatquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:26 schreef Mylene het volgende:
Even kijken welke krant de vrouw in kwestie weet op te sporen, dit gaat gebeuren.
Aah, gefeliciteerd man !quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben bi-seksueel, dus mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik heb wel op eerste date gelijk besproken dat ik absoluut geen zin heb om in een keurslijf te zitten, mijn vriend had dat heel sterk met zijn ex, dus we wisten precies waar we het over hadden, inmiddels 20 jaar samen en 2 weken terug hem ten huwelijk gevraagd ":+
>>>ontopic
Dat was mij duidelijk hoor. Ik erger mij al maanden kapot aan het domme geblaat over d66. Ze pakken een vliegtuig. Meteen schreeuwen er mensen:MoEt jE zIe, ZE ziJN toCh voOr EeN ScHooN MiLiEu. Bij alles wat ze doen meteen roepen over hoe schijnheilig de deugers van D66 zijn,is dom en treurig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het ging er om dat het juist altijd de d66 deugers waren die moralistisch het vingertje wezen. En nu zijn ze al wekenlang in het nieuws wegens hun eigen misstanden.
Maar zeur maar weer gewoon verder over hoe zwaar vrouwen het wel niet hebben.
Uh..quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:28 schreef raptorix het volgende:
Hier het verhaal: https://www.facebook.com/DeLangeleegte/posts/1178717676282869
In het geval van Jetten vind ik dat wat anders, je kunt niet zeggen: Je moet minder vliegen, terwijl mijnheer in 2 jaar tijd 26 keer op vliegvakantie gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat was mij duidelijk hoor. Ik erger mij al maanden kapot aan het domme geblaat over d66. Ze pakken een vliegtuig. Meteen schreeuwen er mensen:MoEt jE zIe, ZE ziJN toCh voOr EeN ScHooN MiLiEu. Bij alles wat ze doen meteen roepen over hoe schijnheilig de deugers van D66 zijn,is dom en treurig.
Iedereen wijst naar de ander maar alleen D66 krijgt die domme shit.
Jammer dat ze dit punt weer moeten maken met iets kinderachtigs als 'Robot Jetten' bovenaan. Dat is echt van het niveau Ajakkes/Pisvee/Feyenooitquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
In het geval van Jetten vind ik dat wat anders, je kunt niet zeggen: Je moet minder vliegen, terwijl mijnheer in 2 jaar tijd 26 keer op vliegvakantie gaat.
Eat your own dogfood, en nee je hoeft niet op elke slak zout te leggen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |