Ik vond ons de eerste helft héél erg goed eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:20 schreef Tarado het volgende:
goed was het niet, leuke 1e helft met al met al nog een goed resultaat ook
Netjes ouwe reus, netjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef Tarado het volgende:
@:Scrummie zag wel dat ik de laatste was maar denk laat het maar aan een Feyenoorder over
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef Tarado het volgende:
@:Scrummie zag wel dat ik de laatste was maar denk laat het maar aan een Feyenoorder over
nee was niet goed maar wel leuk om naar te kijken, je geeft voor de 1-0 echt 2 dotten van kansen wegquote:Op donderdag 28 april 2022 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond ons de eerste helft héél erg goed eigenlijk.
Tweede helft vanaf het begin minder, maar we werden pas echt terug gedrongen vanaf minuut 70 oid.
Ja het was wel goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee was niet goed maar wel leuk om naar te kijken, je geeft voor de 1-0 echt 2 dotten van kansen weg
Dat klopt wel, maar dat vind ik niet raar tegen zo'n tegenstander.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee was niet goed maar wel leuk om naar te kijken, je geeft voor de 1-0 echt 2 dotten van kansen weg
Die laat Sini wel een paar keer passerenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Finale tegen Rick, dat zou wat zijn.
Dessers had ook nog een aardige kans hè, dat is voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]en als er 1 van die 2 ingaat niet?
natuurlijk maar het is europees voetbalquote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dessers had ook nog een aardige kans hè, dat is voetbal.
Ik heb niet de illusie dat je geen kansen weggeeft op dit niveau als je zo druk zet en trage verdedigers hebt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]en als er 1 van die 2 ingaat niet?
Dat is andersquote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar het is europees voetbal
Zeg wat je wil, hoe Feyenoord 40-45 keer door die gatenkaas liep het eerste half uur was best klasse…quote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed vond ik ze eigenlijk niet. Voorin wel een of andere enorm snelle neger en die Payet kan nog prima ballen, maar verder ook niet echt toch.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord
![]()
Wat een goede eerste 20 minuten. Dat Marseille kan wel ballen hoor. Dat wordt nog lastig. Maar de eerste stap is gezet
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
Haha Arne met een sneer naar de KNVB
OH ARNE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |