quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Valentina Vassilyev and her husband Feodor Vassilyev are alleged to hold the record for the most children a couple has produced. She gave birth to a total of 69 children – sixteen pairs of twins, seven sets of triplets and four sets of quadruplets – between 1725 and 1765, a total of 27 births. 67 of the 69 children were said to have survived infancy.
Naast de caviakeutelsquote:Op donderdag 28 april 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GFT bak, die stinken toch al vaak naar mislukte werpsels.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Valentina Vassilyev and her husband Feodor Vassilyev are alleged to hold the record for the most children a couple has produced. She gave birth to a total of 69 children – sixteen pairs of twins, seven sets of triplets and four sets of quadruplets – between 1725 and 1765, a total of 27 births. 67 of the 69 children were said to have survived infancy.
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehadquote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weenie hoor, maar als je al 8 jaar bezig bent, dan ben je ook niet helemaal fris in je bovenkamer.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n stuk over draagvrouwen in Oekraïne, was er zo'n stel aan het vertellen dat ze al 8 jaar bezig waren met kindjes proberen te maken en al 6 keer een miskraam hadden gehad en tig ivf behandelingen. Toen hebben ze maar besloten een draagmoeder te zoeken en in Oekraïne waren ze lekker goedkoop. Als het na zoveel jaar en pogingen niet lukt, dan is dat misschien wel een stille hint van de natuur ...
Ook behoorlijk wat relaties die stuklopen door de enorme kinderwens van 1 of beiden als het maar niet lijkt te lukkenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n stuk over draagvrouwen in Oekraïne, was er zo'n stel aan het vertellen dat ze al 8 jaar bezig waren met kindjes proberen te maken en al 6 keer een miskraam hadden gehad en tig ivf behandelingen. Toen hebben ze maar besloten een draagmoeder te zoeken en in Oekraïne waren ze lekker goedkoop. Als het na zoveel jaar en pogingen niet lukt, dan is dat misschien wel een stille hint van de natuur ...
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Onnozele caaf. Zit er eentje op de voorbak met de voorpoten dus ik maar van die psssst geluiden en roep haar naam, en nu kijkt ze heel paniekerig om zich heen.
Geen twee vingertjes erbij maar een hele Spaanse gerookte ham.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehad
Dat lijkt mij nog het minst erge. Hoera voor baarmoeder- blaas- en darmverzakkingenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehad
Ahhh fuck… morgen idioot vroege afspraak op locatie….quote:Op donderdag 28 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 11![]()
Vrijdag vibes hier
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen twee vingertjes erbij maar een hele Spaanse gerookte ham.
Haar vent had daar blijkbaar geen moeite mee, want hij heeft haar toch 27x zwanger gekregenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Als een vuvuzela waar geen geluid meer uitkomt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh fuck… morgen idioot vroege afspraak op locatie….![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Als een vuvuzela waar geen geluid meer uitkomt.
Zo'n baarmoeder die bij elk kuchje tussen de knietjes hangt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog het minst erge. Hoera voor baarmoeder- blaas- en darmverzakkingen
Vond het vanmorgen ook vervelend zo na een vrije dag, beetje een maandag/vrijdag combinatie gevoel ofzoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 11![]()
Vrijdag vibes hier
Misschien had ie formaat honkbalknuppelquote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Haar vent had daar blijkbaar geen moeite mee, want hij heeft haar toch 27x zwanger gekregen
Ze konden iig niet van elkaar afblijven lijkt hetquote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien had ie formaat honkbalknuppel
Eensquote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weenie hoor, maar als je al 8 jaar bezig bent, dan ben je ook niet helemaal fris in je bovenkamer.
Dat ze daar nog tijd voor hadden tussen het opvoeden van die hele roedel doorquote:Op donderdag 28 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze konden iig niet van elkaar afblijven lijkt het
Wie zegt dat ze ook echt wat om die kinderen gavenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar nog tijd voor hadden tussen het opvoeden van die hele roedel door
Nou met zoveel grut kunnen ze ook elkaar wel opvoeden terwijl paps en mams weer vrolijk verder gaan met broedenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze ook echt wat om die kinderen gaven
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars inquote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat ik m'n bed al had opgemaakt.
Geurkaars hoop ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Dit mag tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Er mag ook niks in dit landquote:Op donderdag 28 april 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Amerika een F-35 minder. Ik zag net een F-35 boven Polen een noodsignaal geven op flightradar en daarna hard dalen en van de radar verdwijnen.
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.
faaltoestelquote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
als een passagierstoestel zo'n matig safety record hadquote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.
Ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als ze personeelsfeestje hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.
Landen met natte reuzel in de bilnaad dusquote:Op donderdag 28 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.
Ja, totdat het oorlog wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch best een vet "beroep" imo, straaljagerpiloot![]()
Het was wel een gaaf ding. Een straalmotor met wat vleugeltjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landen met natte reuzel in de bilnaad dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |