Ik had een collega die lekker gekookte eieren om half 8 naar binnen zat te werken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had een collega die zelf 'carpaccio' maakte, maar dan met gerookte bacon.
Ah! nog iets bezopenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ooit wel eens een pizza met pindasaus ipv tomatensaus gemaakt?
Pizza Carbonaraquote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je vast bij Domino's wel krijgen. Net als met creme fraiche.
pizzabodem op basis van bloemkoolpulp hebben ze ook. Niks is meer heilig.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
kun je vast bij Domino's wel krijgen. Net als met creme fraiche.
Nee joh, is gewoon lekkerquote:
quote:
quote:
In sommigen wel, inderdaad. Hoewel ik ook in zo'n 'restaria' ben geweest wat er dan uitziet als een normaal restaurant maar het in werkelijkheid een veredelde friettent is.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik echt zelden eigenlijk, maar er hangt wel een fijne jaren 80 vibe in die tentjes
Al die Chinezen zijn hetzelfde en niets mag geld kosten, denk ikquote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinees hier is ook gewoon viezig, is geloof ik ook al sinds de jaren '80 niks meer aan verbouwd of vernieuwd
Was laatst bij de friettent voor het jaarlijkse bezoekje, maar die ziet er tegenwoordig gewoon hip en modern uitquote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik echt zelden eigenlijk, maar er hangt wel een fijne jaren 80 vibe in die tentjes
Oh ja, die heb je ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In sommigen wel, inderdaad. Hoewel ik ook in zo'n 'restaria' ben geweest wat er dan uitziet als een normaal restaurant maar het in werkelijkheid een veredelde friettent is.
Heeft daardoor wel een beetje zijn charmesquote:Op donderdag 28 april 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al die Chinezen zijn hetzelfde en niets mag geld kosten, denk ik
Jij gaat 1x per jaar naar de snackbar?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was laatst bij de friettent voor het jaarlijkse bezoekje, maar die ziet er tegenwoordig gewoon hip en modern uit
Nou ja dat heb ik met verjaardagen. Die zoete rommel die ik bleef weigeren want ik hou daar niet van, onder het mom van "doe niet zo flauw". Toen heb ik eens met mijn verjaardag drie potten zure haring opengedraaid en gezegd dat ze niet zo flauw moesten doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega die lekker gekookte eieren om half 8 naar binnen zat te werken.
4 stuks of zo en ik ging bijna over m'n nek van die lucht
Altijd verse sushiquote:Op donderdag 28 april 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Chinees hier heeft een paar jaar geleden een hippe sushibar toegevoegd maar die staat recht naast het enorme aquarium dus ik vind het dubieus.
You must be fun at partiesquote:Op donderdag 28 april 2022 21:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik met verjaardagen. Die zoete rommel die ik bleef weigeren want ik hou daar niet van, onder het mom van "doe niet zo flauw". Toen heb ik eens met mijn verjaardag drie potten zure haring opengedraaid en gezegd dat ze niet zo flauw moesten doen.
Als het al zo vaak isquote:Op donderdag 28 april 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat 1x per jaar naar de snackbar?
Dat laatste hoortquote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinees hier is ook gewoon viezig, is geloof ik ook al sinds de jaren '80 niks meer aan verbouwd of vernieuwd
Net als op kinderfeestjes als de kinders de toastjes enzo hebben gesmeerd, die sla ik liever ook over maar dat is dan zielig en ik moet me niet aanstellen, terwijl je hebt gezien waar die kinderen allemaal aan hebben gezeten tijdens het smeren.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik met verjaardagen. Die zoete rommel die ik bleef weigeren want ik hou daar niet van, onder het mom van "doe niet zo flauw". Toen heb ik eens met mijn verjaardag drie potten zure haring opengedraaid en gezegd dat ze niet zo flauw moesten doen.
Dan kun je ‘uit eten’quote:Op donderdag 28 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In sommigen wel, inderdaad. Hoewel ik ook in zo'n 'restaria' ben geweest wat er dan uitziet als een normaal restaurant maar het in werkelijkheid een veredelde friettent is.
Hier een paar straten verderop zit nog echt zo'n chinees die bestaat uit zo'n luikje in de muur. Daar zie je elk weekend de bejaarden in de rij staan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
Chinees hier ziet er ook zielig uit en die is nog maar paar jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |