abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 28 april 2022 @ 15:15:56 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_204565443

The Dropout(2022)7.5biography, drama403TV-MA12Amanda Seyfried, Naveen Andrews, Michaela WatkinsTV series that chronicles Theranos founder Elizabeth Holmes' attempt to revolutionize the healthcare industry after dropping out of college and starting a technology company.
Als je het verhaal van Elizabeth Holmes en haar bedrijf Theranos kent is dit een mooie (en schijnbaar zeer accurate) vertelling van het verhaal. Ken je het niet ga je waarschijnlijk niet geloven wat je ziet en dat de gebeurtenissen wel degelijk echt zijn. Ik kende de geschiedenis al wel, maar wist niet dat het zó ver ging.

The Dropout vertelt het verhaal van Elizabeth Holmes die besluit dat ze de wereld wil verbeteren. Ze stopt met haar opleiding om een bedrijf te starten dat één druppel bloed nodig heeft om te testen op meer dan 100 ziektes en aandoeningen.

Ik zou meer kunnen en willen vertellen, maar dan zullen de verbazingen minder groot zijn en minder impact hebben.

Amanda Seyfried zet een zéér accurate kopie neer van Holmes, inclusief gezichtstrekjes, stemgeluid en postuur, maar ook de rest van de cast speelt imo uitstekend. Echt de moeite waard :Y

Veel mensen in Nederland zullen niet veel gehoord hebben over Theranos, maar dit is een van de grootste techschandalen uit de geschiedenis, met situaties die rechtstreeks uit een slechte sekte lijken te komen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204803509
Werkelijk briljant gespeeld door Seyfried. Echt beangstigend goed.

Must see dit, staat integraal op Disneyplus!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206728380
11 jaar brommen.

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206730036
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:23 schreef superniger het volgende:
11 jaar brommen.

[ twitter ]
Hatsekidee. Lekker je kind niet zien opgroeien :')

oh EDIT :') Ze is WEER zwanger nu ...
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')