abonnement Unibet Coolblue
pi_204611949
quote:
19s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk de namen van de vijanden? Ik noem ze sneeuwpop, wolf, knight, of misvormd spinmens :')
Ik lees veel shit op reddit met een hoop geklaag en plaatjes erbij. Dan leer je het wel.
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Pfff die zijn klote ja, volgens mij kan je die wel ownen met heal incantations en zo.
Ik ben een noob met een 2hander en vooralsnog heb ik nauwelijks items, laat staan spells gebruikt behalve het broodnodige. Zodra ik hem uitgespeeld heb ga ik een wat veelzijdiger mannetje maken en daarmee experimenteren 8-)
Conscience do cost.
pi_204612753
quote:
19s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk de namen van de vijanden? Ik noem ze sneeuwpop, wolf, knight, of misvormd spinmens :')
Ik lees wel vaak de beschrijvingen zodra nieuwe mobs een armortje droppen ofzo, er zitten teveel gekke monsters in om bijnamen te verzinnen _O-

De sewers onder de capital af. Wat een bevalling
-nee-
  dinsdag 3 mei 2022 @ 06:52:20 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204612905
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 01:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik lees wel vaak de beschrijvingen zodra nieuwe mobs een armortje droppen ofzo, er zitten teveel gekke monsters in om bijnamen te verzinnen _O-

De sewers onder de capital af. Wat een bevalling
Heb je Moghs shackles ook gevonden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204612967
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 06:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Heb je Moghs shackles ook gevonden?
Vergeten te gebruiken, maar ja :P
-nee-
  dinsdag 3 mei 2022 @ 07:50:08 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204613055
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Vergeten te gebruiken, maar ja :P
Nou,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204613064
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nou,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
Hee bedankt :)

Ik heb ook zijn questline tot een punt afgerond dat ik audiëntie bij hem heb verdiend (ik denk bij het einde?) dus ik heb/had ook wel het idee dat mijn quest stukliep omdat ik hem als eindbaas tegenkwam. Misschien nog een kans daarop ook :P
-nee-
  dinsdag 3 mei 2022 @ 07:57:46 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204613096
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hee bedankt :)

Ik heb ook zijn questline tot een punt afgerond dat ik audiëntie bij hem heb verdiend (ik denk bij het einde?) dus ik heb/had ook wel het idee dat mijn quest stukliep omdat ik hem als eindbaas tegenkwam. Misschien nog een kans daarop ook :P
Als je die questline gedaan hebt, heb je een item gehad van die witte dude. Die moet je dan gebruiken.
Anders kun je een sending gate in de sneeuw gebruiken.

Om het lekker vaag te houden :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 mei 2022 @ 09:53:24 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204613809
Ik heb gisteren per ongeluk mijn maiden omgewisseld ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 14:16:38 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204616046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk mijn maiden omgewisseld ;(
Huh?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 mei 2022 @ 14:43:48 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204616227
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Huh?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:48:50 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204617438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oh wow. Dan heb je wel een ander einde dan ik :+

Maar ja, die is een van de (niet standaard) eindes. Doe eens een screen delen van jouw Lord of Frenzied Flame.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 4 mei 2022 @ 13:51:43 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204624959
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Haha oh wow. Dan heb je wel een ander einde dan ik :+

Maar ja, die is een van de (niet standaard) eindes. Doe eens een screen delen van jouw Lord of Frenzied Flame.




* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:17:29 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204626817
8} <O)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204633001
Deze game is niet te spelen zonder een full walkthrough die je elke 3 seconde op pauze moet zetten

Als voorbeeld, hoe de fuck moet ik nou weten dat ik naar een of andere random toren moet wijzen (?) zodat een manbearpig spawnt, en die een andere boss voor mij gaat tanken?
pi_204633575
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:32 schreef Sfancta het volgende:
Deze game is niet te spelen zonder een full walkthrough die je elke 3 seconde op pauze moet zetten

Als voorbeeld, hoe de fuck moet ik nou weten dat ik naar een of andere random toren moet wijzen (?) zodat een manbearpig spawnt, en die een andere boss voor mij gaat tanken?
Alles waar je een guide voor nodig hebt is in principe gewoon extra. Ik kan me niet herinneren dat er iets in de game zat om het standaard einde van het spel te bereiken.
  FOK!fotograaf donderdag 5 mei 2022 @ 10:52:54 #66
364681 over_hedge
pi_204633598
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:32 schreef Sfancta het volgende:
Deze game is niet te spelen zonder een full walkthrough die je elke 3 seconde op pauze moet zetten
Miljoenen mensen doen anders precies dat. Misschien he, ligt het wel aan jou?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204633601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Je kan dat ongedaan maken maar daarvoor moet je bepaalde quests gedaan hebben :P
pi_204633602
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:32 schreef Sfancta het volgende:
Deze game is niet te spelen zonder een full walkthrough die je elke 3 seconde op pauze moet zetten

Als voorbeeld, hoe de fuck moet ik nou weten dat ik naar een of andere random toren moet wijzen (?) zodat een manbearpig spawnt, en die een andere boss voor mij gaat tanken?
Ik speel hem zonder walkthrough en dat gaat eigenlijk wel prima. Je moet niet alles in een playthrough willen halen. De game is ontworpen om meerdere malen te doen, en drijft op de community die elkaar aanwijzingen geeft.

Het is wat dat betreft een pure RPG. Het overkomt je een beetje terwijl je probeert de juiste keuzes te maken
-nee-
pi_204633663
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk mijn maiden omgewisseld ;(
Ik ook _O-
-nee-
pi_204638447
Ook weer eens gespeeld, moet nog drie trophys voor platinum, waaronder twee endings. :7


En ik ga ng+ met een faith build spelen denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 mei 2022 @ 22:06:54 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204639886
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:32 schreef Sfancta het volgende:
Deze game is niet te spelen zonder een full walkthrough die je elke 3 seconde op pauze moet zetten

Als voorbeeld, hoe de fuck moet ik nou weten dat ik naar een of andere random toren moet wijzen (?) zodat een manbearpig spawnt, en die een andere boss voor mij gaat tanken?
Het lukte me best aardig zonder walkthrough.
Wat ik wel heb gedaan is een lijst samenstellen van alle spells en spirit ashes.
En ik heb gespiekt wat een goed wapen en armor was.

Mijn taktiek in het begin was om overal een marker neer te zetten waar ik iets nog te doen had.
En dan in een sheet een korte tekst met het regelnummer van die marker.
Werkte best aardig. Oh en natuurlijk mapgenie :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:00:51 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204643153
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik ook _O-
Haha ben je nu ook verbrand?
Misschien laat ik het zo en speel ik hem nog een keer uit met ander einde.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:53 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
_O-

Je kan dat ongedaan maken maar daarvoor moet je bepaalde quests gedaan hebben :P
Oh? :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_204643180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Haha ben je nu ook verbrand?
Misschien laat ik het zo en speel ik hem nog een keer uit met ander einde.
Ja, of ik moet opeens die mogelijkheid om het ongedaan te maken tegenkomen, maar ik heb echt geen idee wat dit gaat betekenen dus ik zie wel wat er gebeurd.

Ik ga pas in de 2e playthrough echt goed de lore uitvogelen, nu is het me echt te abstract om er iets van te maken. Ik laat het me wel een beetje overkomen. :P
-nee-
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:31:10 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204643466
Ik heb alle eindes gezien nadat ik zelf de game uitgespeeld heb. Hou maar die Frenzied Flame als je 'm eenmaal hebt. Dat was wel een cool einde.

Of nou, cool... Heet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204644310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef 2NutZ het volgende:

Oh? :o
Zonder guide is het ongedaan maken bijna niet te doen volgens mij. Als je NG+ wilt spelen kan je beter gewoon doorgaan want je bent nu dan sowieso locked in voor een bepaald einde tenzij je een guide volgt :P
pi_204682466
Vandaag toevallig een filmpje van blood borne gekeken, maar damn dat ziet er wel een stuk ouder uit dan ik verwacht had. In mijn herinnering leek het best wel op elden ring qua graphics. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:07:38 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204716355
Gisteren de black blade maliketh (?) verslagen in 3x. Eerste keer flikkerde ik gelijk naar beneden bij de ingang :')
Rotten Breath heeft hem vooral kapot gemaakt _O_

Ik kom niet voorbij Elphael, al die rotten knights en erdtree avatars... echt een rotstuk joh. En dat met mijn level 165 :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:35:59 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204718094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren de black blade maliketh (?) verslagen in 3x. Eerste keer flikkerde ik gelijk naar beneden bij de ingang :')
Rotten Breath heeft hem vooral kapot gemaakt _O_

Ik kom niet voorbij Elphael, al die rotten knights en erdtree avatars... echt een rotstuk joh. En dat met mijn level 165 :')
Maliketh in drie keer? Knap! Ik ben daar ook een paar keer naar beneden geflikkerd en had uiteindelijk ook Rot nodig om m te verslaan. Rotten Crystal Sword _O_

Elphael kun je voor een groot deel overslaan door op de juiste plekken naar beneden te springen. Kost je misschien wat health maar dan heb je wel een shortcut ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:36:17 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204718097
Gelachten om 'rotstuk' wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204720689
Ik opeens die godskin duo tegenkomen, helemaal bang. Is het gewoon een eitje. Voor mijn build dan :P

Malenia daarentegen ;(
Conscience do cost.
pi_204720700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren de black blade maliketh (?) verslagen in 3x. Eerste keer flikkerde ik gelijk naar beneden bij de ingang :')
Rotten Breath heeft hem vooral kapot gemaakt _O_

Ik kom niet voorbij Elphael, al die rotten knights en erdtree avatars... echt een rotstuk joh. En dat met mijn level 165 :')
Haha ja ik ook, was aan het buffen en shit en bam loop er zo in. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204720705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:04 schreef ems. het volgende:
Ik opeens die godskin duo tegenkomen, helemaal bang. Is het gewoon een eitje. Voor mijn build dan :P

Malenia daarentegen ;(
Oh damn die vond ik wel pittig, heb daar sleep voor gebruikt. Vieze gangbangers.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:08:08 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204720716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:04 schreef ems. het volgende:
Ik opeens die godskin duo tegenkomen, helemaal bang. Is het gewoon een eitje. Voor mijn build dan :P

Malenia daarentegen ;(
Die knights ervoor zijn lastiger ja
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204720738
quote:
16s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oh damn die vond ik wel pittig, heb daar sleep voor gebruikt. Vieze gangbangers.
Ik gewoon mimic tear, die tankte de ene terwijl ik de andere sloopte.

quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Die knights ervoor zijn lastiger ja
Ook die vielen me mee. Elden Ring is volgens mij echt een game waarbij je build bepalend is voor waar je het moeilijk gaat hebben.
Conscience do cost.
pi_204720748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik gewoon mimic tear, die tankte de ene terwijl ik de andere sloopte.
[..]
Ook die vielen me mee. Elden Ring is volgens mij echt een game waarbij je build bepalend is voor waar je het moeilijk gaat hebben.
Build en level ja, ben nu ng+ doen, die ga ik zonder spirits proberen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:13:56 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204720773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik gewoon mimic tear, die tankte de ene terwijl ik de andere sloopte.
[..]
Ook die vielen me mee. Elden Ring is volgens mij echt een game waarbij je build bepalend is voor waar je het moeilijk gaat hebben.
Voor Godskin Duo is ook een npc Summon beschikbaar als je omloopt. Dan hoef je niets te doen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:09:59 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204731519
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelachten om 'rotstuk' wel.
;) :D

quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Maliketh in drie keer? Knap! Ik ben daar ook een paar keer naar beneden geflikkerd en had uiteindelijk ook Rot nodig om m te verslaan. Rotten Crystal Sword _O_

Elphael kun je voor een groot deel overslaan door op de juiste plekken naar beneden te springen. Kost je misschien wat health maar dan heb je wel een shortcut ;)
Ik zal eens kijken daarvoor, dank. Ben er inmiddels al overal door geweest volgens mij dus om naar de volgende grace te komen wil ik wel een shortcut gebruiken.

quote:
16s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Haha ja ik ook, was aan het buffen en shit en bam loop er zo in. :')
Haha ja mooi. Hij komt ook gelijk op je af rennen dus je denkt even te strafen :')

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:04 schreef ems. het volgende:
Ik opeens die godskin duo tegenkomen, helemaal bang. Is het gewoon een eitje. Voor mijn build dan :P

Malenia daarentegen ;(
Daar had ik ook veel over gelezen, ja... maar die had ik na 2x dood. Eerste keer deed ik veel te moeilijk met mijn st.trina torch.
2e poging gewoon hakken met mimic en RoB :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_204819476
Ik heb zeker wel geworsteld met Godskin Duo als STR/FTH build, mijn cooppartner is een DEX/INT en voor hem was het makkelijker. Samen lukte het ook prima uiteindelijk maar heeft een paar avondjes geduurt.

Mohg maakte geen schijn van kans met Wild Strikes op mijn Great Stars hamer. Kapot voordat hij zijn 2e fase kon starten. Echt geownd, terwijl het voordat ik overschakelde naar bleed echt lastig ging.

Nu dan Mariketh. Weer lastig. Vanavond nog eens proberen.
-nee-
pi_204819713
Uitgespeeld. Was al even aan een nieuwe char begonnen maar besloot maar voor heel wat anders te gaan en dark souls 3 een nieuwe kans te geven.

Heb wel meteen het gevoel dat 3 een stuk moeilijker is, vooral omdat je veel minder gelegenheid hebt om even snel een ommetje te maken als het net iets te lastig is.
Conscience do cost.
pi_204819969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:42 schreef ems. het volgende:
Uitgespeeld. Was al even aan een nieuwe char begonnen maar besloot maar voor heel wat anders te gaan en dark souls 3 een nieuwe kans te geven.

Heb wel meteen het gevoel dat 3 een stuk moeilijker is, vooral omdat je veel minder gelegenheid hebt om even snel een ommetje te maken als het net iets te lastig is.
Ik denk dat Elden Ring wel de makkelijkste is, op sommige aspecten. Een Mimic Tear summonen bij een bossfight voelt eigenlijk als vals spelen en maakt sommige gevechten triviaal. Ook de manier waarop alles te koop en in handbereik is (smithing stones zijn zelfs spotgoedkoop) maakt het een stuk vriendelijker dan de oudere delen.

Ik heb nog geen eindbaas gehad waarmee ik zo veel moeite had als bijvoorbeeld Manus of Darkeater Midir.

Dark Souls 1 blijft voor mij altijd de beste, maar dat Elden Ring wat vriendelijker is, vind ik wel erg prettig. Heb al heel veel zin in NG+, en dan kan ik eindelijk een beetje die lore proberen te begrijpen. :')
-nee-
pi_204822135
Ik denk dat je elden ring vooral zelf zo moeilijk kan maken als je wil. Die eerste kerel in het goud bijvoorbeeld is echt wel pittig om gelijk te doden, en gelijk het castle instormen.


En als je dan die summons verder ook niet gebruikt en niet grind.


Ben zelf nog niet echt in ng+ gedoken, wel gestart omdat het altijd kut is na een tijd gamen halverwege of aan het einde van een game te starten dan vergeet ik altijd waar alles voor was en zo. Nu ook nog geen zin in, na de zomer wss weerz niet gek ook na dik 100 uur. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204826770
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik denk dat Elden Ring wel de makkelijkste is, op sommige aspecten. Een Mimic Tear summonen bij een bossfight voelt eigenlijk als vals spelen en maakt sommige gevechten triviaal. Ook de manier waarop alles te koop en in handbereik is (smithing stones zijn zelfs spotgoedkoop) maakt het een stuk vriendelijker dan de oudere delen.

Ik heb nog geen eindbaas gehad waarmee ik zo veel moeite had als bijvoorbeeld Manus of Darkeater Midir.

Dark Souls 1 blijft voor mij altijd de beste, maar dat Elden Ring wat vriendelijker is, vind ik wel erg prettig. Heb al heel veel zin in NG+, en dan kan ik eindelijk een beetje die lore proberen te begrijpen. :')
Als complete noob wat betreft FromSoftware games vond ik de mimic tear best een leuke / goede summon. Ik ben echt slecht wat betreft boss fights en heb meer dan de helft te danken aan andere gamers of m'n mimic tear, maar heb genoten van de game. Ben nu level 275 en heb zo'n vermoeden dat ik hopelijk door een NG+ heen vlieg (heb een paar quests niet helemaal gespeeld of gemist en ben van plan die ooit tijdens een nieuwe playthrough te doen).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_204826891
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat je elden ring vooral zelf zo moeilijk kan maken als je wil. Die eerste kerel in het goud bijvoorbeeld is echt wel pittig om gelijk te doden, en gelijk het castle instormen.


En als je dan die summons verder ook niet gebruikt en niet grind.


Ben zelf nog niet echt in ng+ gedoken, wel gestart omdat het altijd kut is na een tijd gamen halverwege of aan het einde van een game te starten dan vergeet ik altijd waar alles voor was en zo. Nu ook nog geen zin in, na de zomer wss weerz niet gek ook na dik 100 uur. :P
Ik doe er 200 uur over, vind het wel knap zo vlot.
-nee-
pi_204826893
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:00 schreef OMG het volgende:

[..]
Als complete noob wat betreft FromSoftware games vond ik de mimic tear best een leuke / goede summon. Ik ben echt slecht wat betreft boss fights en heb meer dan de helft te danken aan andere gamers of m'n mimic tear, maar heb genoten van de game. Ben nu level 275 en heb zo'n vermoeden dat ik hopelijk door een NG+ heen vlieg (heb een paar quests niet helemaal gespeeld of gemist en ben van plan die ooit tijdens een nieuwe playthrough te doen).
275, dat is wel spectaculair. Hoe lang doe je daar over?

NG+ moet in elk geval tot Altus goed te doen zijn ja :)
-nee-
pi_204827218
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik doe er 200 uur over, vind het wel knap zo vlot.
Nouja tussen de 100 en 200, ik weet het niet meer precies. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204827261
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2022 09:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nouja tussen de 100 en 200, ik weet het niet meer precies. :@
JA GA KIJKEN DAN FLIP
-nee-
pi_204827319
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]
275, dat is wel spectaculair. Hoe lang doe je daar over?

NG+ moet in elk geval tot Altus goed te doen zijn ja :)
Zo'n 250 uur, met wel zoveel mogelijk alles proberen te vinden en te doen. En ook flink wat runes gegrind om het mezelf zo "makkelijk" mogelijk te maken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 25 mei 2022 @ 11:24:13 #98
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204857522
Heb hem ook uitgespeeld 2 weken terug en inmiddels begonnen aan NG+ maar speel niet meer dagelijks.
NG+ vlieg ik nu doorheen met STR/FAI build met Blasphemous blade maar vind op deze manier niet superleuk.
Vorige playtrough met Bolt of Gransax en die lans van die laatste moeilijke lightning dragon vond ik leuk om te spelen.
Voor moeilijke stukken gebruikte ik dan mijn RoB+10.

Nog advies voor leuke wapens om mee te spelen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_204881690
Malenia :')
-nee-
pi_204887796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb hem ook uitgespeeld 2 weken terug en inmiddels begonnen aan NG+ maar speel niet meer dagelijks.
NG+ vlieg ik nu doorheen met STR/FAI build met Blasphemous blade maar vind op deze manier niet superleuk.
Vorige playtrough met Bolt of Gransax en die lans van die laatste moeilijke lightning dragon vond ik leuk om te spelen.
Voor moeilijke stukken gebruikte ik dan mijn RoB+10.

Nog advies voor leuke wapens om mee te spelen?
Ik vind STR weapons niet vaak echt spectaculair bijzonder, hoewel ik er zelf ook mee speel, ik gebruik de Large Club en de Great Star, en de staff die Erdtree's hebben, die heeft een holy ground Stomp die echt gehakt van groepjes maakt.

Malenia was een probleem. Maar heb m'n schild gedropt, en twee clubs met bleed gebruikt, jump attacks en heel agressief gespeeld samen met m'n Mimic haar keihard geownd. Die flurry move van d'r is complete bullshit, maar met die bloodhound sidestep kom je er goed weg. Haar eerste fase heeft ze me amper kunnen raken, had d'r in 30 seconden neer omdat ik 2 bleed wapens gebruikte en m'n mimic ook, en dan speel je opeens een heel ander gevecht.

Echt cool gevecht, eigenlijk, maar met een standaard pve build kom je er niet doorheen

Nu laat ik me daar graag summonen om anderen te helpen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')