Feitelijk onjuistquote:Op zondag 1 mei 2022 07:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
In werkelijk ieder nieuwsbericht staat het.
Geweldige vent, altijd hoop gezeur dat hij het voor het geld doet, me dunkt, je zal als jonge speler maar een doodtrap krijgen en nooit meer een bal raken en moeten horen: Ja nee op zich goede keuze om je eerst te ontwikkelen in de subtop.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:55 schreef tjoptjop het volgende:
Z'n interview van een paar jaar geleden met Quote is wel grappig trouwens
https://www.quotenet.nl/q(...)raiola-is-overleden/
Was gewoon leuk in de omgang en/of regelde altijd de beste deal. Kunnen mensen wel gaan janken over dat die clubs een poot uitdraaide maar het is gewoon zakendoen op dat niveau. Verder is het uiteindelijk de speler die een contract moet tekenen dus alles op de zaakwaarnemer afschuiven is een beetje kortzichtig.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
Z'n spelers liepen met hem weg dus hij zal wel iets goed doen.
Mjah maar die spelers zijn vaak verstandelijk het niveau puber nog niet ontgroeid en zijn erg vatbaar voor de materialistische kant van het profvoetbal en het is niet alsof Raiola een cursusje pedagogiek heeft gedaan. Ik vond hem bij sommige deals (zeker bij de wat mindere goden) toch wel echt op korte termijn gericht. Raiola gaf die spelers vaak het gevoel dat hij altijd alles voor ze deed, maar het is niet alsof hij voor iedere jongen in zijn stal een carrièrepad uitstippelen die verder ging dan 2 contracten.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Was gewoon leuk in de omgang en/of regelde altijd de beste deal. Kunnen mensen wel gaan janken over dat die clubs een poot uitdraaide maar het is gewoon zakendoen op dat niveau. Verder is het uiteindelijk de speler die een contract moet tekenen dus alles op de zaakwaarnemer afschuiven is een beetje kortzichtig.
Alsof die spelers geen entourage om zich heen hebben, waarom denk je dat Brobbey voor Leipzig koos, omdat Raiola hem dwong of omdat z'n familie gewoon wilde cashen?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah maar die spelers zijn vaak verstandelijk het niveau puber nog niet ontgroeid en zijn erg vatbaar voor de materialistische kant van het profvoetbal en het is niet alsof Raiola een cursusje pedagogiek heeft gedaan. Ik vond hem bij sommige deals (zeker bij de wat mindere goden) toch wel echt op korte termijn gericht. Raiola gaf die spelers vaak het gevoel dat hij altijd alles voor ze deed, maar het is niet alsof hij voor iedere jongen in zijn stal een carrièrepad uitstippelen die verder ging dan 2 contracten.
Ja tuurlijk, maar ik denk dat zo'n gesprek een beetje zo gaat:quote:Op zondag 1 mei 2022 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof die spelers geen entourage om zich heen hebben, waarom denk je dat Brobbey voor Leipzig koos, omdat Raiola hem dwong of omdat z'n familie gewoon wilde cashen?
dit zegt Jeroen Slop oa over hemquote:Op zondag 1 mei 2022 10:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik denk dat zo'n gesprek een beetje zo gaat:
Raiola en co: 'Ik denk dat als je bij Ajax blijft je een gedegen opleiding geniet in de veiligheid van je eigen omgeving en je dan op lange termijn een goede basis legt voor een vruchtbare carrière in de subtop en misschien wel top van Europa. Na Ajax kan je naar Duitsland of Engeland bij een subtopper om goed te verdienen, en daarna kijken we naar een topclub en een mooie manier van leven in het mediterrane. '
Familie Brobbey: 'we willen zes miljoen per jaar in Leipzig pakken en dan krijg jij 15%
Raiola: OKAY LETS GO
https://www.parool.nl/spo(...)aan-te-pas~b0490deb/quote:Hoe heb je elkaar dan nodig?
“Zonder de invloed van Mino was Vurnon Anita bijvoorbeeld niet van Ajax naar Newcastle United getransfereerd. En zonder bemoeienis van Mino zou Urby Emanuelson niet naar AC Milan zijn gegaan. Kleinere zaakwaarnemers hadden simpelweg de ingangen niet die Mino wel had. En van die transfers profiteerde Ajax dan ook weer.”
Wat kenschetst Raiola in uw ogen?
“Als een relatief kleine zaakwaarnemer al een jaar tevergeefs probeerde om een transfer af te ronden, lukte het na bemoeienis van Mino binnen enkele dagen. Ik heb meegemaakt dat we aan tafel zaten en dat hij in het bijzijn van iedereen gewoon de technisch directeur van bijvoorbeeld Juventus of Inter belde. Die namen altijd op. Zoiets heb ik met geen enkele andere zaakwaarnemer meegemaakt.”
zeker, en Raiola positioneerde zich ook op die manier om z'n spelers buiten schot te laten. Dat hij gehaat werd door clubs of supporters boeide hem niet. De speler kon zo voor de buhne mooi weer spelen, maar als het puntje bij paaltje komt is het gewoon de speler die beslist.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Was gewoon leuk in de omgang en/of regelde altijd de beste deal. Kunnen mensen wel gaan janken over dat die clubs een poot uitdraaide maar het is gewoon zakendoen op dat niveau. Verder is het uiteindelijk de speler die een contract moet tekenen dus alles op de zaakwaarnemer afschuiven is een beetje kortzichtig.
Bovendien lijkt De Ligt me bepaald geen domme jongenquote:Op zondag 1 mei 2022 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
zeker, en Raiola positioneerde zich ook op die manier om z'n spelers buiten schot te laten. Dat hij gehaat werd door clubs of supporters boeide hem niet. De speler kon zo voor de buhne mooi weer spelen, maar als het puntje bij paaltje komt is het gewoon de speler die beslist.
Daarnaast zijn de clubs net zo meedogenloos, dus een type als Raiola effent gewoon het speelveld.
En dat z'n spelers met hem wegliepen, zo'n bericht als dt stuur je niet als je louter een zakelijke relatie hebt
[ instagram ]
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bovendien lijkt De Ligt me bepaald geen domme jongen
Dit is dan ook weer overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
zeker, en Raiola positioneerde zich ook op die manier om z'n spelers buiten schot te laten. Dat hij gehaat werd door clubs of supporters boeide hem niet. De speler kon zo voor de buhne mooi weer spelen, maar als het puntje bij paaltje komt is het gewoon de speler die beslist.
Daarnaast zijn de clubs net zo meedogenloos, dus een type als Raiola effent gewoon het speelveld.
En dat z'n spelers met hem wegliepen, zo'n bericht als dt stuur je niet als je louter een zakelijke relatie hebt
[ instagram ]
Waarom niet, hij is toch topzaalvoetballer geweest.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Sjon de Bever ook.![]()
Wat is dat Viaplay toch kut.
Jij kent De Bever zeker alleen als zanger?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Sjon de Bever ook.![]()
Wat is dat Viaplay toch kut.
Ik weet eigenlijk niet of dit een grapje is, of dat hij dit (erg slechte) schilderij echt van zichzelf heeft laten maken.quote:
Dat tweede kan ik me niet voorstellen, zeker niet bij iemand als De Ligt.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dit een grapje is, of dat hij dit (erg slechte) schilderij echt van zichzelf heeft laten maken.
Ik weet wel wie Dove Sjon is.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij kent De Bever zeker alleen als zanger?
Hij is zelfs ooit verkozen tot beste zaalvoetballer ter wereld.quote:
Veel kon ik er niet over vinden, bij de berichtjes die ik wel vond stond toch echt dat het bij hem thuis schijnt te hangen.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat tweede kan ik me niet voorstellen, zeker niet bij iemand als De Ligt.
Zoiets zou je verwachten bij Van der Meijde of Drenthe.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel kon ik er niet over vinden, bij de berichtjes die ik wel vond stond toch echt dat het bij hem thuis schijnt te hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |