Ik sprak zaterdag telkens een meisje, zegt ze aan t eind van de avond:
Goh ik dacht altijd dat je een enorme Bitch was..
Ikke: waarom dat dan??
Zei: Omdat je altijd met ******* omging, ik mag haar totaal niet, dus ik dacht dat jij ook wel zo zou zijn
Maar nu vind ik je zooooon lief meisje
Ik heb vroeger nooit met haar gepraat, echt vreemd, ze was er gewoon van overtuigd dat ik een enorme bitch was
naja, als je iemand niet mag, denk jij dan ook: goh dan zouden die vrienden ook niet veel soeps zijn??
Ik denk dat niet snel, tenzij ik vind dat die vrienden er geitig, of arrogant uitzien, wat jullie??
quote:Als ze een bepaald uiterlijk hebben?? of raar gedragen?
Op dinsdag 4 februari 2003 17:08 schreef dJ-Zcore het volgende:
soms....
quote:Je bent toch ook een bitch?
Op dinsdag 4 februari 2003 17:07 schreef Sinaasappel het volgende:
Ja klinkt krom de topictitel........Ik sprak zaterdag telkens een meisje, zegt ze aan t eind van de avond:
Goh ik dacht altijd dat je een enorme Bitch was..
Ikke: waarom dat dan??
Zei: Omdat je altijd met ******* omging, ik mag haar totaal niet, dus ik dacht dat jij ook wel zo zou zijn
Maar nu vind ik je zooooon lief meisjeIk heb vroeger nooit met haar gepraat, echt vreemd, ze was er gewoon van overtuigd dat ik een enorme bitch was
naja, als je iemand niet mag, denk jij dan ook: goh dan zouden die vrienden ook niet veel soeps zijn??
Ik denk dat niet snel, tenzij ik vind dat die vrienden er geitig, of arrogant uitzien, wat jullie??
quote:ken ik jou
Op dinsdag 4 februari 2003 17:10 schreef Potter het volgende:[..]
Je bent toch ook een bitch?
quote:Hou eens op.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:10 schreef Potter het volgende:[..]
Je bent toch ook een bitch?
quote:Ik raad zomaar dat hij een kloon is van youssef, (of hoe je dat ook schrijft), of andersom
Op dinsdag 4 februari 2003 17:12 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hou eens op.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:10 schreef Potter het volgende:Je bent toch ook een bitch?
---ontopic---
Ik doe 't wel. Als ik weet dat mensen met iemand omgaan die ik totaal niet moet, heb ik eigenlijk bij voorbaat al een hekel aand ie persoon. Nou ja, een hekel is misschien overdreven, maar ik zou er zeker niet mee gaan praten.
quote:beide....
Op dinsdag 4 februari 2003 17:09 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Als ze een bepaald uiterlijk hebben?? of raar gedragen?
voorbeeld. ik heb een hekel aan wiggers en iedereen die ik met fubu zie lopen en zo'n doekje op z'n hoofd met een pet eroverheen beschouw ik direct als wigger, terwijl ze misschien wel tof kunnen zijn, maarsja... ik vind het gewoon trieste figuren.
quote:Ik ging tegen haar praten geloof ik
Op dinsdag 4 februari 2003 17:13 schreef Vision het volgende:[..]
![]()
---ontopic---
Ik doe 't wel. Als ik weet dat mensen met iemand omgaan die ik totaal niet moet, heb ik eigenlijk bij voorbaat al een hekel aand ie persoon. Nou ja, een hekel is misschien overdreven, maar ik zou er zeker niet mee gaan praten.
Ik weet t niet meer, maar later zei ze: goh das waar ook, jij was toen altijd in .......... met ***** en dat vind ik zon enorme bitch.
daar dus bij.
quote:bij zo'n groep denk ik dus idd meteen dat ze allemaal dom/irritant/sukkels/etc zijn.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef irestmycase het volgende:
je hebt van die mensen die met z'n alle in een hoekje gaan staan om 'stoer' te roken. En als ze na school dan heel hard op hun scooter wegrijden zonder helm etc.. Van die figuren die de hele dag zo boos mogelijk proberen te kijken.daar dus bij.
potter is geen kloon (van youssef)
maar het is moeilijk om een niet te snelle eerste oordeel over iemand te hebben...
Je zegt al gauw van" sjeez die griet heeft blond haar dus moet ze wel een"bitch zijn".
Of "gaat hij met hem om ? wat een loser".
Je zegt niet zo snel "wat is die pik een kloot*** maar z'n beste vriend ken ik niet dus daar kan ik geen oordeel over geven"..
P.S. ben nieuw hier doe ik het een beetje goed ?
quote:Exact.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:19 schreef Vision het volgende:[..]
bij zo'n groep denk ik dus idd meteen dat ze allemaal dom/irritant/sukkels/etc zijn.
En wij hebben nogal wat van die mannetjes op school.
quote:ja precies! daar heb ik nou ook echt nooit behoefte aan om mee in contact te komen....
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef irestmycase het volgende:
je hebt van die mensen die met z'n alle in een hoekje gaan staan om 'stoer' te roken. En als ze na school dan heel hard op hun scooter wegrijden zonder helm etc.. Van die figuren die de hele dag zo boos mogelijk proberen te kijken.daar dus bij.
Maar toch maakt het altijd een indruk.
Want als je populaire vrienden ofzo hebt dan denken ze snel over je dat jij dan ook wel leuk bent ofzo anders zouden hun geen vrienden met je zijn.
Ik bedoel wat maakt een betere indruk, dat je staat te lachen met vrienden of dat je beetje alleen staat?
Ik ken mensen die willen juist zo graag mogelijk met hun vrienden gezien worden.
quote:het is makaken,barry van dam etc.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:12 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik raad zomaar dat hij een kloon is van youssef, (of hoe je dat ook schrijft), of andersom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |