abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:07:04 #1
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8275659
Ja klinkt krom de topictitel........

Ik sprak zaterdag telkens een meisje, zegt ze aan t eind van de avond:

Goh ik dacht altijd dat je een enorme Bitch was..
Ikke: waarom dat dan??
Zei: Omdat je altijd met ******* omging, ik mag haar totaal niet, dus ik dacht dat jij ook wel zo zou zijn
Maar nu vind ik je zooooon lief meisje

Ik heb vroeger nooit met haar gepraat, echt vreemd, ze was er gewoon van overtuigd dat ik een enorme bitch was

naja, als je iemand niet mag, denk jij dan ook: goh dan zouden die vrienden ook niet veel soeps zijn??

Ik denk dat niet snel, tenzij ik vind dat die vrienden er geitig, of arrogant uitzien, wat jullie??

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:08:08 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8275690
soms....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:09:54 #3
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8275728
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:08 schreef dJ-Zcore het volgende:
soms....
Als ze een bepaald uiterlijk hebben?? of raar gedragen?
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:10:30 #4
21066 Potter
At your service
pi_8275742
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:07 schreef Sinaasappel het volgende:
Ja klinkt krom de topictitel........

Ik sprak zaterdag telkens een meisje, zegt ze aan t eind van de avond:

Goh ik dacht altijd dat je een enorme Bitch was..
Ikke: waarom dat dan??
Zei: Omdat je altijd met ******* omging, ik mag haar totaal niet, dus ik dacht dat jij ook wel zo zou zijn
Maar nu vind ik je zooooon lief meisje

Ik heb vroeger nooit met haar gepraat, echt vreemd, ze was er gewoon van overtuigd dat ik een enorme bitch was

naja, als je iemand niet mag, denk jij dan ook: goh dan zouden die vrienden ook niet veel soeps zijn??

Ik denk dat niet snel, tenzij ik vind dat die vrienden er geitig, of arrogant uitzien, wat jullie??

Je bent toch ook een bitch?
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_8275760
Mmmm, toch meer iets voor R&P.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:11:17 #6
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8275769
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:10 schreef Potter het volgende:

[..]

ken ik jou
pi_8275781
quote:

[..]

Hou eens op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8275795
soms doe ik dat toch wel hoor, als je van die groepjes hebt, met van die huppelkutten.. dan zijn ze meestal allemaal zo..
maar vaak, dan wil ik toch de mensen eerst leren kennen voordat ik een oordeel over ze ga geven..
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:12:40 #9
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8275797
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hou eens op.

Ik raad zomaar dat hij een kloon is van youssef, (of hoe je dat ook schrijft), of andersom
pi_8275821
quote:

---ontopic---

Ik doe 't wel. Als ik weet dat mensen met iemand omgaan die ik totaal niet moet, heb ik eigenlijk bij voorbaat al een hekel aand ie persoon. Nou ja, een hekel is misschien overdreven, maar ik zou er zeker niet mee gaan praten.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:14:10 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8275830
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:09 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Als ze een bepaald uiterlijk hebben?? of raar gedragen?

beide....

voorbeeld. ik heb een hekel aan wiggers en iedereen die ik met fubu zie lopen en zo'n doekje op z'n hoofd met een pet eroverheen beschouw ik direct als wigger, terwijl ze misschien wel tof kunnen zijn, maarsja... ik vind het gewoon trieste figuren.

dinsdag 4 februari 2003 @ 17:16:43 #12
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8275892
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:13 schreef Vision het volgende:

[..]

---ontopic---

Ik doe 't wel. Als ik weet dat mensen met iemand omgaan die ik totaal niet moet, heb ik eigenlijk bij voorbaat al een hekel aand ie persoon. Nou ja, een hekel is misschien overdreven, maar ik zou er zeker niet mee gaan praten.

Ik ging tegen haar praten geloof ik

Ik weet t niet meer, maar later zei ze: goh das waar ook, jij was toen altijd in .......... met ***** en dat vind ik zon enorme bitch.

pi_8275898
je hebt van die mensen die met z'n alle in een hoekje gaan staan om 'stoer' te roken. En als ze na school dan heel hard op hun scooter wegrijden zonder helm etc.. Van die figuren die de hele dag zo boos mogelijk proberen te kijken.

daar dus bij.

pi_8275950
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef irestmycase het volgende:
je hebt van die mensen die met z'n alle in een hoekje gaan staan om 'stoer' te roken. En als ze na school dan heel hard op hun scooter wegrijden zonder helm etc.. Van die figuren die de hele dag zo boos mogelijk proberen te kijken.

daar dus bij.

bij zo'n groep denk ik dus idd meteen dat ze allemaal dom/irritant/sukkels/etc zijn.

potter is geen kloon (van youssef)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8275966
Het is vind ik makkelijker om mensen te gaan vergelijken met andere mensen, maar het is niet slim om te doen.. Iedereen is anders, iedereen is verschillend.

maar het is moeilijk om een niet te snelle eerste oordeel over iemand te hebben...
Je zegt al gauw van" sjeez die griet heeft blond haar dus moet ze wel een"bitch zijn".
Of "gaat hij met hem om ? wat een loser".

Je zegt niet zo snel "wat is die pik een kloot*** maar z'n beste vriend ken ik niet dus daar kan ik geen oordeel over geven"..

P.S. ben nieuw hier doe ik het een beetje goed ?

Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:21:19 #16
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8275989
iedereen is anders en verschillend??? nou nee... wiggers proberen namelijk altijd op elkaar te lijken en qua gedrag en kleding verschillend ze heeeeeeeeeeeeel weinig.
pi_8275996
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:19 schreef Vision het volgende:

[..]

bij zo'n groep denk ik dus idd meteen dat ze allemaal dom/irritant/sukkels/etc zijn.

Exact.

En wij hebben nogal wat van die mannetjes op school.

dinsdag 4 februari 2003 @ 17:23:28 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8276024
Heb niet zo de neiging om mensen te vergelijken met hun vrienden misschien omdat ik mensen ook niet snel op uiterlijk beoordeeld. Maar waar ik wel op let is hoe mensen die vrienden van elkaar omgaan en of ze niet (aanstellerig) nep zijn. Meestal vind ik zelf wel uit hoe iemand is en dan ga ik pas diegene mijden..
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:24:10 #19
40046 lizzle
jij bent groot en ik ben klein
pi_8276037
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef irestmycase het volgende:

daar dus bij.

ja precies! daar heb ik nou ook echt nooit behoefte aan om mee in contact te komen....
en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:24:22 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8276041
Ik zou niemand beoordelen op hun vrienden, maar als ik iemand net leer kennen en ik zie wat voor vrienden ze heeft en dat bevalt me niet...dan vraag ik me wel af of hij/zij ook zo is. Blijkt dit niet zo te zijn, dan ben ik zeer tevreden....maar ikga niemand oordelen op z'n vrienden. Ik beoordeel zowiezo mensen niet die ik niet ken, vind ik zwak
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 4 februari 2003 @ 18:40:38 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8277255
Mwa... soms misschien wel. Het ligt een beetje aan de situatie. Als je een clubje vrienden bij elkaar ziet dan denk je al gauw dat het wel 't zelfde slag volk zal zijn. Eigenlijk is dat niet juist... Maar 't gaat soms bijna automatisch.
(Un)masking for the greater good.
pi_8277854
Vrienden zijn vaak helemaal niet hetzelfde.. kunnen echt totaal verschillende karakters zijn.

Maar toch maakt het altijd een indruk.
Want als je populaire vrienden ofzo hebt dan denken ze snel over je dat jij dan ook wel leuk bent ofzo anders zouden hun geen vrienden met je zijn.

Ik bedoel wat maakt een betere indruk, dat je staat te lachen met vrienden of dat je beetje alleen staat?

Ik ken mensen die willen juist zo graag mogelijk met hun vrienden gezien worden.

dinsdag 4 februari 2003 @ 19:17:55 #23
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_8277891
Meestal vergelijk je ze niet zomaar met vrienden..
Maar als een gast met een groepje 'nerds' omgaat, beschouw je hem ook wel half als nerd.. Tenzij je hem langer kent..
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:32:51 #24
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8292832
Nooit op gelet maar volgens mij niet. Ik probeer mensen individueel te bekijken...
Just Keep Smiling :)
pi_8294519
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:12 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Ik raad zomaar dat hij een kloon is van youssef, (of hoe je dat ook schrijft), of andersom

het is makaken,barry van dam etc.
hoe je hem wil noemen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')