En wat een voortvarendheid opeens, deden ze dat ook maar bij de vele andere zaken.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
Wat gaat het OM doen dan? Is allang verjaard. Of willen ze dat juist vaststellen?
Maar voor welke versie gaat hij nou excuus aanbieden?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh kijk, Derksen toch niet zo rebels als hij zich voor wil doen. Onoprecht excuus incoming.
Enige voordeel uit dit nepexcuus gaat zijn dat hoe dan ook duidelijk wordt gemaakt dat dit niet wordt geaccepteerd als zijnde normaal gedrag.
"Het spijt me dat jullie je gekwetst voelen"quote:Op donderdag 28 april 2022 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh kijk, Derksen toch niet zo rebels als hij zich voor wil doen. Onoprecht excuus incoming.
Enige voordeel uit dit nepexcuus gaat zijn dat hoe dan ook duidelijk wordt gemaakt dat dit niet wordt geaccepteerd als zijnde normaal gedrag.
Excuus waarvoor ? Hij excuseerde zich al voor het feit dat hij een kaars tussen de benen van een vrouw had gedaan, en dat hij zich daarvoor schaamtquote:Op donderdag 28 april 2022 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe heeft hij wat niet gebracht? Wat is waarvan gemaakt?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo heeft hij het ook niet gebracht.
Het is wat er van gemaakt is de afgelopen dagen door alle ophef.
Wat een totale onzin dit.
Geen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar voor welke versie gaat hij nou excuus aanbieden?
Ik gok op een "het spijt me voor de ophef".quote:Op donderdag 28 april 2022 14:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"Het spijt me dat jullie je gekwetst voelen"
Oh ja, die is nog beterquote:Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok op een "het spijt me voor de ophef".
Lees je eigen post nog eens. Dan snap je mijn reactie.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe heeft hij wat niet gebracht? Wat is waarvan gemaakt?
Wist niet dat de voice in de jaren '70 was.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Talpa dat hun kip met de gouden eieren maar blijft beschermen, wat een walgelijk bedrijf is het toch. Niks geleerd van de shitstorm na The Voice...
maaar .. we moeten in dit land ook niet doorslaan blablabla. En dan René met een slecht grapje proberen het ijs te breken met zijn pillenkop.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok op een "het spijt me voor de ophef".
Zijn dat zeldzame uitzonderingen?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed plan, een norm stellen op zeldzame uitzonderingen.
'ik betreur de hieruit ontstane commotie, mijn excuses daarvoor'quote:
Toen had het nog een andere naam.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wist niet dat de voice in de jaren '70 was.
Weer wat geleerd.
Hier gaat iets fout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |