Waarom zou het een kleine kaars zijn?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom zou het een grote kaars zijn?
Ja en de uitzending daarvoor zegt ie nog dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw steekt.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie in de uitzending letterlijk zegt: zo’n 1000-uren kaars.
Dat is wat hij vertelde.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom zou het een grote kaars zijn?
Je bent natuurlijk niet goed bij je hoofd als je de aankoop van een fiets laat afhangen van de vraag of ze een programma waar je naar kijkt sponsoren. Zowel pro als contra.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hypocriet!! Het woord dat alle andere woorden overbodig maakt.
Fijn te weten dat er een aantal vrouwen zijn waar ik die kaars wel gewoon ongestraft in mag duwen, dank voor de uitleg!quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die kutwijven zijn, dus ja.
Het leven kan zo heerlijk simpel zijn.
Nee, het OM doet maar 1 zaak tegelijk hè?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
OM onderzoekt uitspraken Johan Derksen, betrokkenen opgeroepen verhaal te doen
Hebben die geen betere dingen te doen zoals Marco B, Ali B, Jeroen R, Johnny M.
Johan D.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het staat hier al vol met meningen van nobuddies, laten we die op Twitter lekker daar laten.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hypocriet!! Het woord dat alle andere woorden overbodig maakt.
Daar snap ik ook niets van, want je zou denken dat ze die tijd beter kunnen besteden aan zaken waar ze nog wel iets mee kunnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef trein2000 het volgende:
Het OM stelt een onderzoek in.
Dat vind ik toch wel heel bijzonder. Evident verjaard.
Johan D heeft een verkrachting opgebiecht, dus die hoort gewoon in het rijtje thuis.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.ad.nl/show/op(...)nderzoeken~aa7e00a9/quote:Uslu
Staatssecretaris Gunay Uslu van Cultuur en Media reageerde vandaag ook verontwaardigd op de twee uitzendingen van het tv-programma Vandaag Inside. ,,Wat er in beide programma’s besproken is, blijft kwetsend en vernederend voor iedereen die te maken heeft gehad met seksueel geweld en voor hun naasten”, aldus Uslu.
Maar ze klagen we over capaciteitsgebrek en hun doorlooptijden zijn achterlijk lang.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, het OM doet maar 1 zaak tegelijk hè?
Dit is deugen met een grote D. Even los van dat ik die afterparty van Derksen afkeurquote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, want je zou denken dat ze die tijd beter kunnen besteden aan zaken waar ze nog wel iets mee kunnen.
Zal wel een politiek duwtje achter zitten.
Ja, nadat hij enorm onder vuur kwam te liggen door z’n eerste verhaal. Iedereen zou zo’n damage control verhaal verzinnen.quote:
Nou ja, 'high profile cases' doen het altijd goed in de crimefighterij, maar ik denk inderdaad ook niet dat een dergelijke vermeende zaak van zoveel jaar oud nog gaan onderzoeken niet heel zinvol is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, want je zou denken dat ze die tijd beter kunnen besteden aan zaken waar ze nog wel iets mee kunnen.
Zal wel een politiek duwtje achter zitten.
Iedere advocaat heeft gisteren al uitgelegd dat het in ieder geval verjaard is en daarnaast is het snelle onderzoek nu van het OM vreemd terwijl het maanden heeft gewacht met het instellen van onderzoeken tegen de voice kliek.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met een onderzoek?
Dus heb je 50/50 wat de waarheid zou kunnen zijn. Misschien is verhaal 2 wel de waarheid.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja en de uitzending daarvoor zegt ie nog dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw steekt.
Wat hij 24 uur later van het PR-team moet vertellen, daar zou ik nou niet teveel waarde aan hechten.
Geldverspilling, for starters. Tijdverspilling.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met een onderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |