Hetgeen er weer voor zorgt dat iedereen aan de schijt is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het halve land een openbare wc,
Niet bekendquote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
Heeft de vrouw in kwestie aangifte gedaan?
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokkenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hetgeen er weer voor zorgt dat iedereen aan de schijt is.
Dan ga jij het toch lekker halenquote:
Ja, ook met die temperaturen daar. Dan heb je er toch geen zin in?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokken
Ze hebben er schijt aan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokken
Lijflied der Indiërsquote:
Ik heb geen zin om er een paar km voor om te rijdenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ver, maar als ze hier zoiets hadden leefde ik voor de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
Eindelijk een keer iets anders dan cavia,s
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zijn ratten ook veel slimmer dan cavia,s
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zijn ratten ook veel slimmer dan cavia,s
De noordpool is geen officieel werelddeel, de zuidpool wel...quote:Op donderdag 28 april 2022 14:27 schreef Karzai het volgende:
Alleen op de noordpool en de zuidpool niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |