Nee dus beter er niet naar toe :pquote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als iets wat jij zou doen.
Ik ben gevaccineerd hoor, niet mijn probleem.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
@:CherryLips, ga maar weer in lockdown.
Maar straks worden het allemaal zombies?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd hoor, niet mijn probleem.
Bittersap willen ze drinken.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Dacht trek een lange broek aan voor de muggen maar ze gaan er gewoon doorheen
Ja denk dat zijn afzwakking een leugen is. Misschien was die bang dat die vrouw het zelf zou bekend zou makenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef Recce het volgende:
Het OM gaat de uitspraken van Johan Derksen onderzoeken!
Gelukkig is het halve land een openbare wc,quote:Op donderdag 28 april 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je zit daar dan alleen maar op de WC, toch?
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een lekker frikandelbroodje. Lust er nog wel twee.
Keihard gevaccineerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd hoor, niet mijn probleem.
quote:
Ik ben me al heel de week aan het inhouden een een tgtg chocolade pakket bij de Art Of Chocolate te halen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
De Droste-chocola was in de aanbieding bij Kruidvat.
Het lijkt me redelijk duidelijk dat die afzwakking een leugen is. Er blijft weinig van het verhaal over als die kaars alleen tussen de benen is geduwd. Dan zou-ie het niet brengen als jeugdzonde en iets dat strafbaar was.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat zijn afzwakking een leugen is. Misschien was die bang dat die vrouw het zelf zou bekend zou maken
omg waarom!!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me al heel de week aan het inhouden een een tgtg chocolade pakket bij de Art Of Chocolate te halen ...
Nee preciesquote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk duidelijk dat die afzwakking een leugen is. Er blijft weinig van het verhaal over als die kaars alleen tussen de benen is geduwd. Dan zou-ie het niet brengen als jeugdzonde en iets dat strafbaar was.
quote:
quote:
Hetgeen er weer voor zorgt dat iedereen aan de schijt is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het halve land een openbare wc,
Niet bekendquote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
Heeft de vrouw in kwestie aangifte gedaan?
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokkenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hetgeen er weer voor zorgt dat iedereen aan de schijt is.
Dan ga jij het toch lekker halenquote:
Ja, ook met die temperaturen daar. Dan heb je er toch geen zin in?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokken
Ze hebben er schijt aan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze alsnog meer dan een miljard mensen bij elkaar hebben weten te fokken
Lijflied der Indiërsquote:
Ik heb geen zin om er een paar km voor om te rijdenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ver, maar als ze hier zoiets hadden leefde ik voor de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
Eindelijk een keer iets anders dan cavia,s
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zijn ratten ook veel slimmer dan cavia,s
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zijn ratten ook veel slimmer dan cavia,s
De noordpool is geen officieel werelddeel, de zuidpool wel...quote:Op donderdag 28 april 2022 14:27 schreef Karzai het volgende:
Alleen op de noordpool en de zuidpool niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |