abonnement Unibet Coolblue
pi_204562124


quote:
Realityprogramma waarin acht singles de gedurfde stap wagen om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen. Een team van experts matcht de volwassen vrijgezellen op basis van wetenschappelijk onderzoek. De kandidaten die aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft, enkele minuten voor het jawoord. Na de bruiloft gaat het kersverse bruidspaar op huwelijksreis om elkaar eindelijk echt te leren kennen. Terug in Nederland worden ze geconfronteerd met het leven van alledag, hun werkzaamheden, maar ook vrienden en familie. Na een huwelijk van vijf weken komen de kandidaten terug bij de experts en nemen ze de beslissing: blijven ze getrouwd of gaan ze scheiden?
Seizoen 6:





Dinsdag om 20.30 uur
pi_204562132
Jan is veel opener naar de camera dan naar Brigitte :')
  Vis een optie? donderdag 28 april 2022 @ 09:11:32 #3
70532 loveli
N
pi_204562225
Het hele idee is dat je een trouwbelofte doet aan een onbekende. Dat doet wat met je.

Dat ze er met Maurice nu "wie van de drie meets first dates" van hebben gemaakt is leuk voor de sponsors, maar een totaal ander programma.

En waarom zoeken ze alleen dates voor Maurice?
crap in = crap out
  donderdag 28 april 2022 @ 09:13:26 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204562238
Het viel me wel op dat de voice over ineens héél nadrukkelijk sprak over de EX-vriend van Kim. Meerdere keren, en met grote nadruk. Daar moest even wat kritiek op de deskundigen gepareerd worden, denk ik.
- Kritiek dat je iemand die zo kort geleden haar partner verloor, misschien niet moet toelaten tot zo’n programma.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204562310
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:11 schreef loveli het volgende:
Het hele idee is dat je een trouwbelofte doet aan een onbekende. Dat doet wat met je.

Dat ze er met Maurice nu "wie van de drie meets first dates" van hebben gemaakt is leuk voor de sponsors, maar een totaal ander programma.

En waarom zoeken ze alleen dates voor Maurice?
Omdat Arjan ermee ophield. Het stopte. Het was klaar. Finish.
pi_204562316
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:26 schreef Benny het volgende:

[..]
Omdat Arjan ermee ophield. Het stopte. Het was klaar. Finish.
Met het trouwgedeelte. Van de dates had hij vast geen paniekaanval gekregen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204562328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:11 schreef loveli het volgende:
Het hele idee is dat je een trouwbelofte doet aan een onbekende. Dat doet wat met je.

Dat ze er met Maurice nu "wie van de drie meets first dates" van hebben gemaakt is leuk voor de sponsors, maar een totaal ander programma.

En waarom zoeken ze alleen dates voor Maurice?
Omdat Maurice wel heel erg in de zeik gezet is door Arjan. Dat ging elke fatsoensnorm te buiten. Het idee van het programma is dat je op zijn minst trouwt en op huwelijksreis gaat. Alles daarna is minder verplicht. Arjan liet enkele uren na de bruiloft het al afweten met allerlei kul smoezen. Dat is een unieke situatie die een unieke oplossing verdiend voor Maurice.
pi_204562333
Ik zit trouwens even naar het dagschema voor Mei van RTL4 te kijken:
De laatste reguliere uitzending is 10 mei, maar de finale is op woensdag 11 mei
pi_204562334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:27 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Met het trouwgedeelte. Van de dates had hij vast geen paniekaanval gekregen.
Die mafklapper krijgt al een paniekaanval als zijn begonia 2 druppels water te weinig krijgt :r
pi_204562367
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Het viel me wel op dat de voice over ineens héél nadrukkelijk sprak over de EX-vriend van Kim. Meerdere keren, en met grote nadruk. Daar moest even wat kritiek op de deskundigen gepareerd worden, denk ik.
- Kritiek dat je iemand die zo kort geleden haar partner verloor, misschien niet moet toelaten tot zo’n programma.
Die experts zijn een aanfluiting, eerst al Arjan door de selectie laten komen (wat je nog goed kan praten door te zeggen dat hij zich wellicht heel anders heeft voorgedaan) en daarna Kim. En dat is echt een schande. Elk weldenkend mens weet dat je niet binnen 12 maanden na het overlijden van je partner en verlaten van je droom woonlocatie op deze manier je leven kan voortzetten. Dan ben je als expert echt elke binding met de echte wereld kwijt.

Heel zuur voor Antoine wat mij betreft. Antoine probeert er echt alles aan te doen maar stuit elke keer op een blinde muur. Of hij nu begrip toont, initiatief neemt, initiatief aan Kim laat. Het is allemaal niet goed en het enige wat die zeiktrut doet is hem te kakken zetten. Als ik Antoine was, was ik heeeeeeel hard weggerend en had ik haar heel diep in de poep laten zakken.

Overigens ook wel heel confronterend om te zien wat voor slappe mensen sommigen om zich heen hebben. Als goede vriend/vriendin of familielid zorg je toch dat iemand niet meedoet aan zo'n programma als je weet wat voor een instabiel wrak het is?
  Vis een optie? donderdag 28 april 2022 @ 09:40:32 #11
70532 loveli
N
pi_204562411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Omdat Maurice wel heel erg in de zeik gezet is door Arjan. Dat ging elke fatsoensnorm te buiten. Het idee van het programma is dat je op zijn minst trouwt en op huwelijksreis gaat. Alles daarna is minder verplicht. Arjan liet enkele uren na de bruiloft het al afweten met allerlei kul smoezen. Dat is een unieke situatie die een unieke oplossing verdiend voor Maurice.
In de zeik gezet door de regie.
De experts hebben Arjan onder druk gezet op een manier die niet past bij experts. Dat droeg niet bij aan een betere afloop.
crap in = crap out
pi_204562521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:40 schreef loveli het volgende:

[..]
In de zeik gezet door de regie.
De experts hebben Arjan onder druk gezet op een manier die niet past bij experts. Dat droeg niet bij aan een betere afloop.
Ze hebben het de hele tijd over “de wetenschap” maar bijsturen in een experiment (bijvoorbeeld ingrijpen bij Arjan en Maurice, Joep apart nemen en op zijn houding aanspreken) is in de wetenschap een doodzonde. Dan is het geen zuiver experiment meer.

Dus dat dit programma zou zijn gestoeld op wetenschap is in de basis al gelul.
pi_204562580
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:50 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
LOL, die kop van Arjan. Hij zag er vanaf moment 1 heel ongelukkig uit met Maurice _O-
  Tettenkoning donderdag 28 april 2022 @ 10:08:59 #14
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204562596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:34 schreef GereDathan het volgende:
Die experts zijn een aanfluiting, eerst al Arjan door de selectie laten komen (wat je nog goed kan praten door te zeggen dat hij zich wellicht heel anders heeft voorgedaan) en daarna Kim. En dat is echt een schande. Elk weldenkend mens weet dat je niet binnen 12 maanden na het overlijden van je partner en verlaten van je droom woonlocatie op deze manier je leven kan voortzetten. Dan ben je als expert echt elke binding met de echte wereld kwijt.

Heel zuur voor Antoine wat mij betreft. Antoine probeert er echt alles aan te doen maar stuit elke keer op een blinde muur. Of hij nu begrip toont, initiatief neemt, initiatief aan Kim laat. Het is allemaal niet goed en het enige wat die zeiktrut doet is hem te kakken zetten. Als ik Antoine was, was ik heeeeeeel hard weggerend en had ik haar heel diep in de poep laten zakken.

Overigens ook wel heel confronterend om te zien wat voor slappe mensen sommigen om zich heen hebben. Als goede vriend/vriendin of familielid zorg je toch dat iemand niet meedoet aan zo'n programma als je weet wat voor een instabiel wrak het is?
Goede post, maar besef je wel dat het alleen maar om de kijkcijfers draait, de rest is bijzaak.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? donderdag 28 april 2022 @ 10:09:32 #15
70532 loveli
N
pi_204562603
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:08 schreef Nine. het volgende:

[..]
Goede post, maar besef je wel dat het alleen maar om de kijkcijfers draait, de rest is bijzaak.
En de sponsoring..
crap in = crap out
  Tettenkoning donderdag 28 april 2022 @ 10:15:17 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204562637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:09 schreef loveli het volgende:
En de sponsoring..
Ook dat ja :Y
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204562838
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:08 schreef Nine. het volgende:

[..]
Goede post, maar besef je wel dat het alleen maar om de kijkcijfers draait, de rest is bijzaak.
Helaas waar. Wat dat betreft gaat de media over lijken, het zal ze een rotzorg zijn dat mensen volledig afbranden. Het feit dat Maurice een tweede kans kreeg is wat mij betreft ook niet door de experts of RTL ingegeven, dat komt vanuit een andere hoek. Op deze manier krijgt men er een feelgood momentje van.
pi_204563173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat dat betreft gaat de media over lijken.
Ja, eens. Dat wordt anders wel aangetoond door het bestaan van programma’s als Temptation Island en EOTB. Hoewel het op zich geinig is als leedvermaak, is het format niet anders dan wanstaltig te noemen.
pi_204584869
Nu we naar een einde naderen moet ik toch concluderen dat ik het een vrij saai seizoen vond. Tempo lag ook erg laag. Vorige keer meer genoten. Lekker veel drama ook dat seizoen. Daisy en Mick, Lizzie en Lars, Danny en Rein... dat was wel een stuk vermakelijker allemaal.
pi_204584875
-dubbel-
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 april 2022 @ 09:38:35 #21
367000 roos94
pi_204584888
Ik vond het wel een leuk seizoen
  zaterdag 30 april 2022 @ 09:49:56 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204584985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:06 schreef Moofasah het volgende:

[..]
LOL, die kop van Arjan. Hij zag er vanaf moment 1 heel ongelukkig uit met Maurice _O-
Hij had gewoon een paniekaanval hoor. Dat is bij Arjan heel normaal

:P :D
pi_204584998
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:08 schreef Nine. het volgende:

[..]
Goede post, maar besef je wel dat het alleen maar om de kijkcijfers draait, de rest is bijzaak.
Als het om de kijkcijfers gaat hadden ze Maurices en zijn dates weg moeten laten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204591033
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:37 schreef Moofasah het volgende:
Nu we naar een einde naderen moet ik toch concluderen dat ik het een vrij saai seizoen vond. Tempo lag ook erg laag. Vorige keer meer genoten. Lekker veel drama ook dat seizoen. Daisy en Mick, Lizzie en Lars, Danny en Rein... dat was wel een stuk vermakelijker allemaal.
Ja mee eens. Qua kandidaten/koppels was het vrij suf uiteindelijk.
Arjan en Maurice samen was gek genoeg het hoogtepunt van dit seizoen. Maar Maurice alleen kan ik niet aanzien.. en die dates pffff.
Sander en Astrid brachten geen vuurwerk.. Hebben vooral suffe momenten van ze gezien. hij die een hoedje/bril/sieraden koopt, alles mooi vind, of zij die in het Nederlands eten besteld. Waar ging dit over..
Rowan en Astley.. zij giechelt wat en uit hem kwam nog nooit iets zinnigs.
Sonny en Dylan,, tsja alles ging soepel qua match, maar leuk om naar te kijken,,. niet echt, beetje simpel.
Joep Caroline, hier zat potentieel meer vuurwerk in. Maar omdat hij de "veilige" optie koos en alles afkapte viel dat tegen.
Ant en Kim. Kon ook meer vuurwerk worden. Zij heeft zeker wel pit maar hij is te lief voor drama. En haar drama is helemaal niet leuk voor op tv.
Jan en Brigitte. Nog een koppel waar vooral de dame ballen heeft. En het daardoor meer doodbloedt dan sensatie oplevert als het niet echt loopt.
pi_204611227
Brigitte was een beetje drammerig. Niet elke relatie eindigt door valkuilen. Soms pas je niet bij elkaar zonder dat iemand iets verkeerd heeft gedaan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')