Ja, dat is dus heel apart. Je bent toch intelligent genoeg om dat op te merken.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lijkt me nogal wiedes: omdat ik haar niet stupide vind.
Mooie afsluiter voor moi ook in dit broednest der nuancequote:Op donderdag 28 april 2022 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap van mezelf daarentegen weer niet waarom ik nog NWS-topics lees, vooral na 23 uur.
Ik kan me voorstellen dat het Catshuis als minister-president een beetje als je eigen huis voelt en je daardoor lekker onderuit hangt.quote:
In abnormale omstandigheden mag je wel onbeleefd doen tegen personeel?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het Catshuis als minister-president een beetje als je eigen huis voelt en je daardoor lekker onderuit hangt.
Neemt niet weg dat je tegen personeel, in normale omstandigheden, altijd vriendelijk/beleefd moet blijven.
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes: omdat ik haar niet stupide vind.
Ik snap van mezelf daarentegen weer niet waarom ik nog NWS-topics lees, vooral na 23 uur.
Nu kan Johan Derksen er wel wat van om te pas en te onpas allerlei zaken te roepen die vooral bedoeld lijken te zijn om aandacht te genereren, maar dit soort uitspraken vallen in praktisch dezelfde categorie.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Montagui het volgende:
Afijn, in the end zijn (na zijn bekentenis) alle Johan adepten verkrachtingslovers.
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:37 schreef Het_Bokje het volgende:
Eén kaars in de kut maakt nog geen zomer
je trekt je benen in als iemand je drankje komt brengen, ik moest er zeer ongemakkelijk overheen. Die man was bejaard toen ik 18.. Nu vind ik dat heel vreemd, toen ook maar geen haar op mijn hoofd die er wat van zou zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het Catshuis als minister-president een beetje als je eigen huis voelt en je daardoor lekker onderuit hangt.
Neemt niet weg dat je tegen personeel, in normale omstandigheden, altijd vriendelijk/beleefd moet blijven.
Had ik het tegen jou?quote:
Ik denk dat hij serieus te moe was om een beetje ruimte te maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
je trekt je benen in als iemand je drankje komt brengen, ik moest er zeer ongemakkelijk overheen. Die man was bejaard toen ik 18.. Nu vind ik dat heel vreemd, toen ook maar geen haar op mijn hoofd die er wat van zou zeggen.
Nu ben ik benieuwd naar jouw ervaring met Clinton.quote:Clinton was ook zo’n vreemde kerel, maar dat weten we allemaal.
Toen was die in Nederland vanwege de invoering van de euro, ff handje op je onderrug terwijl je rondloopt met een dienblad.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat hij serieus te moe was om een beetje ruimte te maken.
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw ervaring met Clinton.
Dat is inmiddels wel redelijk bekend toch? Goede president, draak van een kerel. Z'n opvolger Bush precies andersomquote:Op donderdag 28 april 2022 00:44 schreef luxerobots het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar jouw ervaring met Clinton.
Clinton heeft ook diverse seksuele aanklachten aan zijn broek, hij is niet veroordeeld, maar de klachten zijn er wel:quote:Op donderdag 28 april 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toen was die in Nederland vanwege de invoering van de euro, ff handje op je onderrug terwijl je rondloopt met een dienblad.
Die linker ook?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Clinton heeft ook diverse seksuele aanklachten aan zijn broek, hij is niet veroordeeld, maar de aanklachten zijn er wel:
Dat aandachtsgeile wijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Angela de Jong zit morgen weer aan tafel trouwens.
Eh nee, een pedo is niet gevoellloosquote:Op donderdag 28 april 2022 00:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik beschuldig hem nergens van. Ik declareer geen feit, alleen een mening. Goed lezen.
Gebrek aan gevoel/empathie is toch een kenmerk van....
OK, Ik VIND hem een pedoquote:Op donderdag 28 april 2022 01:00 schreef Poem_ het volgende:
[..]
"Hij lijkt me echt een pedo". "Dit is geen beschuldiging, alleen een mening". Allemachtig.
En wat je vind mag je houdenquote:
Heel leuk dat jij dat vindt, maar het heeft niets met het topic van doen en het is tergend dom geraaskal.quote:
Die linker claimt verkracht te zijn door Bill.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die linker ook?Moet een beste sigaar geweest zijn dan!
Dit ben ik helemaal met je eens. On-topic!quote:Op donderdag 28 april 2022 01:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Heel leuk dat jij dat vindt, maar het heeft niets met het topic van doen en het is tergend dom geraaskal.
Dat geloof ik meteen maar zo waren veel kerels toen.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Clinton heeft ook diverse seksuele aanklachten aan zijn broek, hij is niet veroordeeld, maar de aanklachten zijn er wel:
Waarom snap je dat? Dan ben je dus onderdeel van het "probleem"'. Als je je zo druk maakt daarover doe er dan wat aan. Mij boeit het niet, ik sta mijn mannetje wel. (haha, man)quote:Op donderdag 28 april 2022 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen maar zo waren veel kerels toen.
Nu ook bij Viaplay, Christian Alberts en afgelopen week ook Tom maken hele vreemde opmerkingen naar Amber en ze staat te lachen als een domme koe. Snap ik, maar ik heb wel een “wat zei die nou” momentje.
Daar hoor je “woke” nederland niet over want die kijken geen kwalificaties of überhaupt F1.
En dat stukje is imo meten met twee maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |