Wazige Willem Engel? Hmm, werd die niet gefileerd?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zat er ook bij vanavond alsof ze zo ontslag ging nemen, wat een gasten daar zeg. Gelukkig wel een mooi item met Willem,
Daar heb ik niet naar gekekenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:05 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Je wil gefrustreerd naar bed?
TL:DR vrouwen die verachtelijk gedrag jegens vrouwen veroordelen
Oh nee, ik ben nu al in de war met de kutjes van OP1![]()
Ja maar Johanquote:Op donderdag 28 april 2022 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jinek dat is ook zo een hypcriete hoer, lekker beentjes wijd voor maffia advocaatje en als geld op is snel weg, en dan lekker woke doen dat vrouwen voor zichzelf moeten opkomen, daarvoor nooit meer relatie met vrouwen meer in mijn leven, betaal er liever voor zodat ik vooraf weet wat het bonnetje is.
Niks gemistquote:
Nee, Waylon die vanaf nu weer gewoon Willem is. Kijkt niemand hier tv?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wazige Willem Engel? Hmm, werd die niet gefileerd?
Kwam hem ooit tegen, wow wat zag die man er slecht uit, alsof hij 10 levens had geleden.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een lul was dat in 2001, moet ik nu aangifte doen? Ja hij is wel dood maar toch…
Die stond rechtop tussen haar benenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet toch ff het kaarsen verhaal horen![]()
Ja die ging bijna huilenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Waylon die vanaf nu weer gewoon Willem is. Kijkt niemand hier tv?
Dat moet ook. Wel feministisch willen doen maar wel janken om een mini aanraking van een dude.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jinek dat is ook zo een hypcriete hoer, lekker beentjes wijd voor maffia advocaatje en als geld op is snel weg, en dan lekker woke doen dat vrouwen voor zichzelf moeten opkomen, daarvoor nooit meer relatie met vrouwen meer in mijn leven, betaal er liever voor zodat ik vooraf weet wat het bonnetje is.
O en neequote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wow wat inventiefquote:Op woensdag 27 april 2022 23:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb die omgesmolten en een fleshlight van gegoten
FIRE!!quote:Op donderdag 28 april 2022 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow wat inventief![]()
Ik lees net dat Gwyneth nu ook een orgasme kaars heeft
Ook als het in de neus was geweest?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.
Get your facts straight.
Naar een stuk of 10 programmaa's maximaal maar echt niet meer denk ik, ik heb door corona de rtl's opgezegd en heb het goedkoopste tv pakket v ziggo , en kijk soms via internet nog wat terug of live via internet, voor de rest vooral series en films en docu's via internet.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een druipkaars in een fles? Ja, nouja, hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow wat inventief![]()
Ik lees net dat Gwyneth nu ook een orgasme kaars heeft
Nare man om te bedienen.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kwam hem ooit tegen, wow wat zag die man er slecht uit, alsof hij 10 levens had geleden.
Niks , ik luister Jinek half, en tegelijkertijd volg ik SpaceXquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is er op TV wat nog wél leuk is?
[..]
FIRE!!
Heel verstandig, lachen is verboden. Zo lijkt het.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Naar een stuk of 10 programmaa's maximaal maar echt niet meer denk ik, ik heb door corona de rtl's opgezegd en heb het goedkoopste tv pakket v ziggo , en kijk soms via internet nog wat terug of live via internet, voor de rest vooral series en films en docu's via internet.
?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Montagui het volgende:
Afijn, in the end zijn (na zijn bekentenis) alle Johan adepten verkrachtingslovers.
Yupquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook als het in de neus was geweest?
Ik kijk bijna geen TV, niet om elitair te doen maar vind er gewoon geen zak aan, vooral al die praatprogrammas waar een gast 4 minuten krijgt om iets uit te leggen, en dan is de presentator 2 minuten aan het woord.....quote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar ga ik me nooit aan houden.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel verstandig, lachen is verboden. Zo lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |