quote:Op woensdag 27 april 2022 23:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niks waanzin, mijn waarheid is andermans waanzin en andersom.
Voor mij is iedereen die een verklaring van de dader van verkrachting niet als zodanig accepteert de waanzinnige
Mwah... Liever dood of in een huisdier veranderen dan ruilen met Van der Gijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eigen best jalours, gewoon niet druk hoeven te maken op de wereld, beetje biertjes hakken op TV en paar ton krijgen, #droomleven.
Nee hoor,quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee hoor,
Ik respecteer meningen, ook al zijn ze niet de mijne.
Goed bezig!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 00:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee hoor,
Ik respecteer meningen, ook al zijn ze niet de mijne.
Niet zo boos doen zeg. Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.
Get your facts straight.
Ach, als je niet beter kunt, Ik respecteer je beperkte niveau.quote:
Werd hem te heet onder de voeten. Eerst lekker een stoer verhaal ophangen en dan weer intrekken.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat hij het verhaal ineens aanpast na alle ophef.
Succes daarmee en sterkte ook.quote:
"Erin" een dag eerder, schreef ik. "Origineel" impliceert dus "eerder".quote:Op woensdag 27 april 2022 23:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.
Get your facts straight.
Je wil gefrustreerd naar bed?quote:
Nee hoor, Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo boos doen zeg. Je maakt jezelf belachelijk.
Als je in 1990 een vrouw keihard zou verkrachten terwijl ze jankend 'nee, nee, nee' zou roepen was dat ook niet strafbaar mits het je eigen vrouw was.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Erin" een dag eerder, schreef ik. "Origineel" impliceert dus "eerder".
"technisch gezien" dus niet strafbaar in die tijd (begin jaren 70) onderbouwd in uitzending VI door advocaat.
Lezen, Thea
I know meid. Maar ik weet niet hoe ik gifjes kan plaatsen zie je.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zonder GIF is het minder leuk he
Lachen mag niet meer, nu zijn het de totaal foute grappen maar je mag niet meer lachen op tv.quote:
Ok Wim Kok.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:07 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
I know meid. Maar ik weet niet hoe ik gifjes kan plaatsen zie je.
Die zat er ook bij vanavond alsof ze zo ontslag ging nemen, wat een gasten daar zeg. Gelukkig wel een mooi item met Willem,quote:Op donderdag 28 april 2022 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jinek dat is ook zo een hypcriete hoer, lekker beentjes wijd voor maffia advocaatje en als geld op is snel weg, en dan lekker woke doen dat vrouwen voor zichzelf moeten opkomen, daarvoor nooit meer relatie met vrouwen meer in mijn leven, betaal er liever voor zodat ik vooraf weet wat het bonnetje is.
Jezus, echt totaal niet van toepassing op hetgeen ik schreef. Als ik daar op in gaquote:Op donderdag 28 april 2022 00:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je in 1990 een vrouw keihard zou verkrachten terwijl ze jankend 'nee, nee, nee' zou roepen was dat ook niet strafbaar mits het je eigen vrouw was.
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ach, als je niet beter kunt, Ik respecteer je beperkte niveau.
Aai over de bol.
Moet toch ff het kaarsen verhaal horenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Succes daarmee en sterkte ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |