Jawell er was ooit een of ander actrice die haar kutlucht verkocht, als parfum, Gwynneth Paltrow dacht ik.quote:
Vraag je moeder eens, die is bedrijfsleider!quote:Op woensdag 27 april 2022 23:51 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Woow, zouden die kaarsen ook allemaal in een vagina hebben gezeten?
Wie?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:52 schreef matthijst het volgende:
Roos Slikker heeft haar medewerking opgezegd
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Jawell er was ooit een of ander actrice die haar kutlucht verkocht, als parfum, Gwynneth Paltrow dacht ik.
Ik vraag me af hoe ze die geur in de kaars krijgen?quote:
Daar postte ik net de kaars vanquote:Op woensdag 27 april 2022 23:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Jawell er was ooit een of ander actrice die haar kutlucht verkocht, als parfum, Gwynneth Paltrow dacht ik.
Het kan , dat blijkt welquote:Op woensdag 27 april 2022 23:53 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze die geur in de kaars krijgen?
even langs de viskraamquote:Op woensdag 27 april 2022 23:53 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Kijk Das Parfum maar eens, het kanquote:Op woensdag 27 april 2022 23:53 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Hilarisch.quote:
Interessant.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kijk Das Parfum maar eens, het kan
Niks waanzin, mijn waarheid is andermans waanzin en andersom.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die dit soort waanzin roept:
[..]
Pas nou oooop straks krijgt er weer een hartinfarct omdat er bepaalt is (door wie eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen idee, een Duitse die van schlikken hield
Zeker, lezen kan ook.quote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niks waanzin, mijn waarheid is andermans waanzin en andersom.
Voor mij is iedereen die een verklaring van de dader van verkrachting niet als zodanig accepteert de waanzinnige
Eigen best jalours, gewoon niet druk hoeven te maken op de wereld, beetje biertjes hakken op TV en paar ton krijgen, #droomleven.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:57 schreef sly-nl het volgende:
Maar Van der Gijp is dan ook zwakbegaafd.
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:57 schreef sly-nl het volgende:
Half Nederland gemobiliseerd om een oude, maar niet kwaadaardige man, die, naar hij later zei, een mega-kaars rechtop tussen haar benen plaatste. Flauwe grap.
Niet zo handig om het verhaal te overdrijven een dag eerder (kaars erin).
Maar schreeuwen van "verkrachting" in de dagbladen..Jezus.
Uitermate triest om te gaan zitten lachen en grapjes te maken over het -op dat moment ernstiger- voorval. Maar Van der Gijp is dan ook zwakbegaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |