Gwyneth Paltrow?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geurkaarsjes aangestoken ...
Sow dit zijn beschuldigingen. Laster noemen ze zoiets.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Johan adepten ex aequo verkrachtingslovers.
En (blijkbaar) proud of it.
Best zieke shit man.
Mooie reactie, die kan ik waarderen.quote:
Bij Jinek branden ook kaarsen, leek daar wel dat de atoombom al gevallen wasquote:Op woensdag 27 april 2022 23:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik had dit weekend nog een kaars branden, komt wel erg dichtbij zo
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mooie reactie, die kan ik waarderen.
Maar zegt uiteraard veel over jou als slecht mens.
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 april 2022 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je die kutlucht kaarsen trouwens ergens kopen? Doet het wel leuk op feestjes.
Ja Jan en alleman komen uit hun krochten gekropen om het te duiden, zich te profileren, even hun gram te halen of een combiquote:Op woensdag 27 april 2022 23:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Jinek branden ook kaarsen, leek daar wel dat de atoombom al gevallen waswat een grafstemming alsof Dutroux weer vrij was hoor poehpoeh
Soms word ik een beetje verdrietigquote:
Door die lucht?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Soms word ik een beetje verdrietig
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Montagui het volgende:
Mooi man, hoe dat de Johanlovers het topic proberen te verklooien.
Geinig.
Woow, zouden die kaarsen ook allemaal in een vagina hebben gezeten?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die bestaan echt hé, maar dat weet je toch?
Lachen is gezond.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Montagui het volgende:
Geinig.
Zegt iemand die dit soort waanzin roept:quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Montagui het volgende:
Geinig.
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Johan adepten ex aequo verkrachtingslovers.
En (blijkbaar) proud of it.
Shit, wie?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:52 schreef matthijst het volgende:
Roos Slikker heeft haar medewerking opgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |