abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204562222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hoe Gijpie en Braboneger daar schaapachtig zaten te lachen is minstens zo pijnlijk ja.
Het is dan ook een serieus praatprogramma :D

(ja, het lachen om een verkrachting (indien IN) of aanranding (indien VOOR) is ook erg fout, maar het is een beetje naief van 'ons' om te verwachten dat iedereen daar met een gladgestreken gezicht daarop gaat reageren, zeker gezien de sfeer die er normaal gesproken in de studio was. Ik kan me best voorstellen dat Braboneger dacht dat het een geintje was.

Waar hadden al die andere programma's het anders over moeten hebben? Koningsdag? Niemand boeit het 60e jurkje van Maxima nog, alleen besjes van 80+
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562237
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wel interessant van die advocaat gisteren. Hoe snel mensen een oordeel hebben en niet goed willen nadenken. Nee liever iemand de opknopen aan de hoogste boom. Dat was aanvankelijk ook mijn eerste reactie, maar toen ik zag dat Halina Reijn en consorten ineens uit hun vieze hol waren gekropen met hun oproep tot cancelen, wist ik dat dit niet klopte. Zo bleek ook gisteren met de analyse van de advocaat en genuanceerder beeld van Johan van de gebeurtenis.

Je bedoelt een betoog van een advocaat die als vaste tafelgast vuistdik in de anus van De Mol, Derksen en co zit? Die vent kun je ook totaal niet serieus nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204562239
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit is Derksen z'n Spijkerman-moment wat mij betreft. Weg geloofwaardigheid.
Derksen is wat mij betreft nooit geloofwaardig geweest. Altijd de grootste bek over hypocrisie enzo...Pot<>ketel enzo. En dat al jaaaarenlang he! Op zich geen probeelm, als je daar voetbaltokkieTeleGraafGeenStijlNL mee van de straat houdt... ^O^

Best geklede zwerver van NL :')
Maargoed, programma is al jaren over zijn hoogtepunt heen. Zoals al ergens eerder gezegd: Na de TeleviesieCockRing hadden ze moeten stoppen, maar toen bood John de M. ineens meer geld (gokje) en dat is het moment waarop Derksen z'n 'integriteit' te grabbel gooide. (ook zo'n woord wat Derksen te pas en te onpas gebruikt)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds :r
[ twitter ]
Dat is wel vrij debiel van Johan ja. Dat je niet doorhebt dat een verhaal over een kaars in een vagina proppen tegenwoordig wel tot ophef kan leiden.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:20:46 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562276
Mensen die Derksen geloofwaardig vonden vind ik niet geloofwaardig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204562287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Bart.Messen het volgende:
Wie zou die mevrouw zijn??? Misschien is ze wel een fokker.
Die komt er na 50 jaar dus achter, dat niet die kutkeeper dat bij haar gedaan heeft, maar JD.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:24:58 #282
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204562299
jaja nu ineens stond die kaars tussen haar benen.

Damage control at best.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204562301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds :r
[ twitter ]
Toch is dat van een hele andere orde dan daadwerkelijk verkrachting of misbruik waar de media mee aan de haal gingen.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:27:43 #284
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204562317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:01 schreef grrrrg het volgende:
Roos Schlikker slikt
I see what you did there. 8-)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204562330
Wat een commotie om niks. Hij probeerde met een eigen verhaal de hypocrisie van de mens aan te geven, wat terecht is aangezien een week daarvoor D66 (de grootste vingerwijs partij) door de mand was gevallen. Hij geeft zelf aan dat hij zich er voor schaamt, het voorval hem spijt, maar dat hij toen een twintiger was in een andere tijd.

Moeten we dit dan echt zo enorm schokkend vinden? Al die wokefiguren bij Jinek die weer even een ernstig gezicht moeten trekken voor de bühne. Die vrouw bij VI die even 'namens alle vrouwen' gaat praten. Ga toch weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')