Het is dan ook een serieus praatprogrammaquote:Op donderdag 28 april 2022 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe Gijpie en Braboneger daar schaapachtig zaten te lachen is minstens zo pijnlijk ja.
Je bedoelt een betoog van een advocaat die als vaste tafelgast vuistdik in de anus van De Mol, Derksen en co zit? Die vent kun je ook totaal niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wel interessant van die advocaat gisteren. Hoe snel mensen een oordeel hebben en niet goed willen nadenken. Nee liever iemand de opknopen aan de hoogste boom. Dat was aanvankelijk ook mijn eerste reactie, maar toen ik zag dat Halina Reijn en consorten ineens uit hun vieze hol waren gekropen met hun oproep tot cancelen, wist ik dat dit niet klopte. Zo bleek ook gisteren met de analyse van de advocaat en genuanceerder beeld van Johan van de gebeurtenis.
Derksen is wat mij betreft nooit geloofwaardig geweest. Altijd de grootste bek over hypocrisie enzo...Pot<>ketel enzo. En dat al jaaaarenlang he! Op zich geen probeelm, als je daar voetbaltokkieTeleGraafGeenStijlNL mee van de straat houdt...quote:Op donderdag 28 april 2022 09:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is Derksen z'n Spijkerman-moment wat mij betreft. Weg geloofwaardigheid.
Dat is wel vrij debiel van Johan ja. Dat je niet doorhebt dat een verhaal over een kaars in een vagina proppen tegenwoordig wel tot ophef kan leiden.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds![]()
[ twitter ]
Die komt er na 50 jaar dus achter, dat niet die kutkeeper dat bij haar gedaan heeft, maar JD.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Bart.Messen het volgende:
Wie zou die mevrouw zijn??? Misschien is ze wel een fokker.
Toch is dat van een hele andere orde dan daadwerkelijk verkrachting of misbruik waar de media mee aan de haal gingen.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds![]()
[ twitter ]
I see what you did there.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |