Crokyquote:
Jij denkt dat ze gelijk hun Tzar bomba van stal halen?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik twijfel een beetje aan het 'tactische' bij dingen die door Rusland zijn gemaakt
Nu is het weer donkergrijs maar als ik op f5 klik is het weer oranje.quote:
Zie dat er zelfs een site voor opgezet isquote:
quote:24-04-2022: Ook dit weekend zien we geen nieuwe PS5 voorraad verschijnen in Europa. Zelfs buiten de Nederlandse grens kampen ze met dit probleem. Het is allemaal nog vrij onduidelijk wanneer en of er deze maand nog leveringen gaan komen van de Playstation 5.
https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/
Niet op f5 klikken dan maar.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu is het weer donkergrijs maar als ik op f5 klik is het weer oranje.
Mijn mensenkennis radars gaan keihard piepen bij die Zelensky en die arestovich, oorlogjutters.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein tactisch kernbommetje op Volodymyr Zelensky in Kiev, even smelten die hap.
Ja of het richtingsgevoel hebben van een Rus na een paar flessen wodkaquote:Op woensdag 27 april 2022 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze gelijk hun Tzar bomba van stal halen?
Teringquote:Op woensdag 27 april 2022 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat er zelfs een site voor opgezet is
[..]
Dan maar hopen dat dat ding niet net in een Navo-land valt.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of het richtingsgevoel hebben van een Rus na een paar flessen wodka
Hopelijk gaat er bij Poetin ook nog steeds een piepje af.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis radars gaan keihard piepen bij die Zelensky en die arestovich, oorlogjutters.
Goed plan inderdaadquote:
Ik heb niet vrij maar blijf wel.quote:
Ja uiteraard, hij en die minister shoigu zijn ook smeerpijpen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er bij Poetin ook nog steeds een piepje af.
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Slapen is voor mensen die geen vampier zijn
Ik laat me liever helemaal niet bijten.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat me liever bijten door Rosalie
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat me liever helemaal niet bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |