Nee nou dat begrijp ik ook wel. Als ik die mevrouw was geweest had ik me ook stil gehouden. Het is niet echt charmant om naar voren te stappen en te bekenen dat je die vrouw was met een kaars in de vagina.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:33 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Er is geen slachtoffer en er zijn geen getuigen tot op heden.
Het is gewoon nogal vreemd dat mensen zo'n anekdote direct heel serieus nemen. Het verhaal was zo absurd dat elk weldenkend mens direct hier zijn vraagtekens bij zou hebben of het niet ergens aangedikt was, of misschien wel volledig verzonnen. Helemaal wetende in welk programma het is gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Toch een rare trend, mensen die foutief gedrag afkeuren meteen "deugers" noemen
Ok. Verzin er nog maar wat bij dan, misschien kun je hem ook nog beschuldigingen van moord.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef ikbenrond het volgende:
[..]Jezus gast
Je zo hard in bochten wringen op een online forum om johan te beschermen is een beetje triest
Ga lekker in VBL trollenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Verzin er nog maar wat bij dan, misschien kun je hem ook nog beschuldigingen van moord.
Corrigeer gerust door een getuige of slachtoffer de waarheid te laten vertellen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zo goedgelovig zijn dat je de rectificatie gelooft![]()
En dan 90 topics in je eentje volschrijven over Sigrid Kaag
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Verzin er nog maar wat bij dan, misschien kun je hem ook nog beschuldigingen van moord.
En je weet zeker dat er zich nooit iemand meldt daaroverquote:Op woensdag 27 april 2022 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of hij verzon het eerste verhaal ook om aandacht te genereren. Is wel gelukt
Goeie.quote:
Aandikken of verzinnen is wél een goed idee? Dan ben je ook behoorlijk van het padje als zo’n verhaal je een goed idee lijkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon nogal vreemd dat mensen zo'n anekdote direct heel serieus nemen. Het verhaal was zo absurd dat elk weldenkend mens direct hier zijn vraagtekens bij zou hebben of het niet ergens aangedikt was, of misschien wel volledig verzonnen. Helemaal wetende in welk programma het is gezegd.
En wie zijn het weer die zich al direct heel druk aan het maken waren? Het volk waar de Chinezen al jaren een bepaald woord voor hebben: Baizuo.
In mijn jeugd is vrij weinig fout gegaan. Voel je nog de behoefte om iets te delen over je jonge jaren. Triest hoopje mens? Ik ben blij dat jij mij zo noemt. Je gelijk verlagen tot een dergelijk niveau betekent meestal een gebrek aan goede argumenten. Mij is eigenlijk nog niet helemaal duidelijk waar onze discussie over gaat, maar volgens mij heb ik hem al gewonnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat is er in je jeugd gebeurd dat je nu zo'n triest hoopje mens bent?
Oké, bedankt voor de toelichting, maar dat was mij al duidelijk.quote:Weet je waar de ophef om was? Om de woorden van Johan Derksen, die in een talkshow meermaals aangaf dat hij een kaars in een bewusteloze vrouw had gestoken, terwijl de rest erbij aan het lachen was.
Dit kan ik niet helemaal volgen.quote:Alles wat je er verder bij bedenkt, is een soort zielige projectie die je blijkbaar nodig hebt om de wereld om je heen niet te doen instorten.
Dat kan je gewoon anoniem doen bij een journalist die je identiteit wel weet en geheim houdt. Indien het werkelijk gebeurd is zal de waarheid toch verteld moeten worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee nou dat begrijp ik ook wel. Als ik die mevrouw was geweest had ik me ook stil gehouden. Het is niet echt charmant om naar voren te stappen en te bekenen dat je die vrouw was met een kaars in de vagina.
Onzin.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:40 schreef Montagui het volgende:
Niettemin, elke ERIN is juridisch gezien verkrachting.
Nou... via via komen ze er vroeg of laat echt wel achter wie de betreffende mevrouw is. Dat soort dingen komen altijd wel een keer uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon anoniem doen bij een journalist die je identiteit wel weet en geheim houdt. Indien het werkelijk gebeurd is zal de waarheid toch verteld moeten worden.
Smeerlapperij valt wel mee. Ik neem KLB niet serieus.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er iemand is die niet zo selectief verontwaardigd mag doen dan ben jij het wel met je smeerlapperij die je op dit forum bezigt, dus stop maar snel met vingertje wijzen
Weet je wie ik nog serieus heb genomen vannacht?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Smeerlapperij valt wel mee. Ik neem KLB niet serieus.
Die mevrouw??quote:Op woensdag 27 april 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ik nog serieus heb genomen vannacht?
Nee hoor. Journalisten zijn vrij strikt in het geheim houden van bronnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nou... via via komen ze er vroeg of laat echt wel achter wie de betreffende mevrouw is. Dat soort dingen komen altijd wel een keer uit.
Je had Jinek moeten zien. Echt, die waren rijp voor de slacht.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef DonDruiper het volgende:
Hebben we nu alle deugers aan het woord gehad vandaag?
Wat een land
Er IS geen juffrouw.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nou... via via komen ze er vroeg of laat echt wel achter wie de betreffende mevrouw is. Dat soort dingen komen altijd wel een keer uit.
Een HIV geïnfecteerde hond? Zo reageer je anders wel. Doe eens normaal Jos, dat terras leggen heeft je geen goed gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ik nog serieus heb genomen vannacht?
Ik zou Johan ook niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Smeerlapperij valt wel mee. Ik neem KLB niet serieus.
Je verzint een heel sprookje vol fictieve motivaties die 'deugers' zouden hebben om het maar niet te hebben over de zaak zelf. Projectie + en dan daar verontwaardigd over doen. Treurig.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef maan_man het volgende:
Dit kan ik niet helemaal volgen.
Ik reageer gewoon op iemand die het over de term deuger heeft. Misschien moet je even goed lezen in plaats van als een wildebras overal op quote te drukken en redelijk onnavolgbare en weinig sympathieke reacties te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |