Hij vertelde het gisteren.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het wel gebeurd is was dan
"Technisch" gezien dus wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hebben de klagers hier nu wel door dat die kaars niet in haar vagina is gestopt?
Het gaat niet om het goed of afkeuren. Zou er werkelijk sprake zijn geweest van penetratie met een kaars, dan is het zeker afkeuringswaardig gedrag. Bij de deugers gaat het vooral om de hysterie: mag nooit meer op tv, sponsors benaderen, mensen die daar wel eens aan tafel zitten met zachte hand dwingen te stoppen, want anders zijn die ook gelijk heel fout....quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Toch een rare trend, mensen die foutief gedrag afkeuren meteen "deugers" noemen
Mee eens. Mensen zijn nog nooit zo hypocriet geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef RAVW het volgende:
Vroeger in de jaren 70 was iets wat met Sex te maken had nog spannend , kregen we rooie oren van ,
Nu lopen ze allemaal wit aan en is alles wat met sex te maken heeft ongewenst
Maar als er iemand buiten door 5 man dood geschopt word staan er 40 man om heen om youtube filmpjes te maken
Wat een wereld leven we toch
Ja, en nu vertelt hij dat het grootspraak is.quote:
Ik geloof hem omdat het bij het programma hoort dat Gijp en Derksen verhalen aandikken. Dat hebben ze altijd gedaan en ik vond dat Derksen zojuist wel goed overkwam.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
OH oei, ja als (hij zegt dat) zijn vrouw het weet zal het wel waar zijn
Houd toch op man. Natuurlijk heeft hij het wel echt gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het bleek dus grootspraak dat in zijn gezicht is ontploft. Ik hoop dat Derksen hiervan geleerd heeft.
Het kan zomaar waar zijn hoor, maar erg geloofwaardig doet het allemaal niet aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja alsof iemand dat gaat geloven. Omg.
Corrigeer gerust met feiten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik vandaag gelezen heb, en heb al heel wat gelezen.
Zo'n gigantische kaars past niet in een kut Bart.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee joh. Die kaars is er echt ingestopt.
Wat is er in je jeugd gebeurd dat je nu zo'n triest hoopje mens bent?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het gaat niet om het goed of afkeuren. Zou er werkelijk sprake zijn geweest van penetratie met een kaars, dan is het zeker afkeuringswaardig gedrag. Bij de deugers gaat het vooral om de hysterie: mag nooit meer op tv, sponsors benaderen, mensen die daar wel eens aan tafel zitten met zachte hand dwingen te stoppen, want anders zijn die ook gelijk heel fout....
Vraag me af waar die crew hier vandaan is getoverd. Geef me rustig een note. Wat ik de laatste tijd allemaal lees, tenenkrommend.quote:
Niks rectificatie. Gewoon damage control.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat blijkt uit zijn rectificatie. En een slachtoffer of getuige heeft zich nog niet gemeld. Dus tot die tijd moeten we er maar vanuit gaan.
Dat had hij dan meteen moeten doen. Nu geloof niemand dit meer natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, en nu vertelt hij dat het grootspraak is.
Ja, maar vanochtend zei hij nog dat hij zich open had opgesteld en rectificeerde hij helemaal niets. Hij heeft het dus 2x bevestigd, een keer zelfs met een moreel appèl. Vandaag vervormd ie, onder druk van de opinie waar hij al zijn hele carrière voor buigt (want centen), zijn verhaal iets. Maar dat is nou net het minst geloofwaardige stuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, en nu vertelt hij dat het grootspraak is.
Bart. Zo'n dikke kaars past niet in een kut. Dus Derksen heeft gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:28 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Dat had hij dan meteen moeten doen. Nu geloof niemand dit meer natuurlijk.
Op een paar na.
Natuurlijk wel. Die kaars zou zelfs in een anus kunnen passen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n gigantische kaars past niet in een kut Bart.
Bij de vrouwen die Bart fist wel. Schijnbaar. Ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n gigantische kaars past niet in een kut Bart.
Ik kan hier nog steeds geen feiten uithalen wat er daadwerkelijk gebeurd is. Je reageert vrij agressief en vol zelfvertrouwen maar kan geen enkel feit benoemen waarom de ander onzin vertelt of er naast zit.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vraag me af waar die crew hier vandaan is getoverd. Geef me rustig een note. Wat ik de laatste tijd allemaal lees, tenenkrommend.
OK.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die kaars zou zelfs in een anus kunnen passen.
Hij zei gisteren nog dat het technisch gezien waarschijnlijk verkrachting zou zijn en dat hij zich kapot schaamt ervoor. Uhuh.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik geloof hem omdat het bij het programma hoort dat Gijp en Derksen verhalen aandikken. Dat hebben ze altijd gedaan en ik vond dat Derksen zojuist wel goed overkwam.
Hier krijg je een like voorquote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef fetX het volgende:
Heerlijk hoe men delen van het verhaal als waar of niet waar aanneemt afhankelijk van of het in diens straatje past. Dan is een discussie eigenlijk al klaar.
Ja dus je kiest ervoor het ene verhaal wel te geloven en het andere niet, in je eigen voordeel.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:28 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Dat had hij dan meteen moeten doen. Nu geloof niemand dit meer natuurlijk.
Op een paar na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |