Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hebben de klagers hier nu wel door dat die kaars niet in haar vagina is gestopt?
Bron?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?
Mensen die dit verhaal van Johan Derksen gelovenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha jij trapt er al helemaal in.
Lekker koffietijd gaan kijken dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme zeg. Dit is wel zo smerig allemaal. Het is dat mijn maag inmiddels al leeg is anders liep het kots mij met een noodgang de mond in. En nu lekker de schijnheil uithangen. Nou mooi niet. BAH Dit is niet normaal in Nederland. Nu niet. NOOIT niet.
Jij gelooft dat?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hebben de klagers hier nu wel door dat die kaars niet in haar vagina is gestopt?
Het kwam op mij bijzonder oprecht over. Hij zei ook dat zijn vrouw het al wist.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar deed me eigenlijk helemaal niks
Nee. Voor de 1000e x.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef RAVW het volgende:
Vroeger in de jaren 70 was iets wat met Sex te maken had nog spannend , kregen we rooie oren van ,
Nu lopen ze allemaal wit aan en is alles wat met sex te maken heeft ongewenst
Maar als er iemand buiten door 5 man dood geschopt word staan er 40 man om heen om youtube filmpjes te maken
Wat een wereld leven we toch
Dat "blijkt" helemaal nergens uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het bleek dus grootspraak dat in zijn gezicht is ontploft. Ik hoop dat Derksen hiervan geleerd heeft.
OH oei, ja als (hij zegt dat) zijn vrouw het weet zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kwam op mij bijzonder oprecht over. Hij zei ook dat zijn vrouw het al wist.
Bijzonder oprecht, net zoals hij zich gisteren bijzonder oprecht openstelde door een 'technische verkrachting' te verzinnen waarin hij in woorden en bewegingen aangaf een kaars te hebben gestopt in een bewusteloze vrouw.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kwam op mij bijzonder oprecht over. Hij zei ook dat zijn vrouw het al wist.
Beetje naïeve gedachtegang. Beetje maar.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het bleek dus grootspraak dat in zijn gezicht is ontploft. Ik hoop dat Derksen hiervan geleerd heeft.
Nee joh. Die kaars is er echt ingestopt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat blijkt uit zijn rectificatie. En een slachtoffer of getuige heeft zich nog niet gemeld. Dus tot die tijd moeten we er maar vanuit gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat "blijkt" helemaal nergens uit.
Waaruit blijkt dat het wel gebeurd is was danquote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat "blijkt" helemaal nergens uit.
Interesseert mij niet. En ik bepaal zelf wel wat ik kijk. Mensen die het gedrag van seksuele misbruikers goedpraten heb ik geen boodschap aan. Je kunt vertrekken. Akelige viesnek dat je bent.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker koffietijd gaan kijken dan.
Nee, die oh oh cherso, ex in the beach en temptation shit is wel normaal? Bah bah
Mensen volgen met financiële shit, verslavingen of programma’s maken over mensen in de bijstand maar dan met BN’ers.
Hoe kijkt men daar over tien jaar op terug denk je?
Grootste onzin die ik vandaag gelezen heb, en heb al heel wat gelezen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat blijkt uit zijn rectificatie. En een slachtoffer of getuige heeft zich nog niet gemeld. Dus tot die tijd moeten we er maar vanuit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |