Jaaa dat zeker. Die zou een kaars moeten krijgen.quote:
Johan is een god (voor die users), dat moet je ook niet vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dan ook users op Fok! die daar intrappen. Magistraal hilarisch.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:28 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Als je dronken bent kan je geen kaars in je vagina krijgen door de alcohol of zo?
Dan kan je Hans Teeuwen en Daniël Arends ook wel gaan cancelen, als je al hun anekdotes voor waar aanneemt komen ze nooit meer vrijquote:
Ok, laten we zeggen dat het allemaal niet letterlijk zo gegaan is en dat het puur verzonnen is. Dan had ie dat vanavond ook op een andere manier kunnen rechtzetten dan het verdraaien naar "de kaars stond rechtop tussen haar benen". Maar de reden waarom ie het wel zo brengt is het probleem dat hij graag de aandacht trekt met politiek incorrecte grappen en anekdotes, en dat ie het als gezichtsverlies ziet om te moeten toegeven dat het compleet verzonnen is. Die tik voor het ego is blijkbaar te groot. Daarom des te mooier dat het door deze manier van draaien alleen maar een grotere vlek wordt.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry maar niet eens. Ik zie het meer als een uitspraak die hij uit de mouw klopt en het wel degelijk spreekwoordelijk is. Hij heeft vandaag ook gezegd “daar staat de doodstraf op”. En ook dat is geen benoemde feit maar een aansterking van zijn verhaal. Tussen iets zeggen en letterlijk als feit presenteren zit echt wel een verschil in.
Als het zo grappig bedoeld was, waarom blijft die grote vent van een Derksen dan niet bij zijn verhaal? Waarom krabbelt hij dan nu terug, ik bedoel als je de ballen hebt zo'n verhaal te vertellen, waarom ga je het dan achteraf matigen?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef maan_man het volgende:
Gaat Rene inmiddels al door het leven als Renate? Nee? Misschien hebben wij ondertussen door dat wij niet alles wat aan die tafel wordt gezegd even serieus moeten nemen.
Heeft Hans Teeuwen de koningin daadwerkelijk in de kont geneukt, waarna ze bier moest gaan halen? Nee? Waarom is het bij Hans dan niet waar en bij Johan wel? Ieder die dat programma wat vaker kijkt, weet dat het voor 70% cabaret is. Het heeft alleen dat labeltje niet, daarom is het voor sommigen wat moeilijk te begrijpen.
Maar dat zijn cabaretiers dan mag dat!!!!!!!!!!!!!111222quote:Op woensdag 27 april 2022 23:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan kan je Hans Teeuwen en Daniël Arends ook wel gaan cancelen, als je al hun anekdotes voor waar aanneemt komen ze nooit meer vrij
Die weet nu eindelijk hoe die kaars daar kwam.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij die vrouw ofzo? Maar zelfs dan lijkt het me sterk want die was zo dronken als twee loden deuren.
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik zal wel haske fout zijn maar ik vind het allemaal zwaar overtrokken .
Maar goed zo denk ik erover.
Ik denk niet dat dat het is. Sommige mensen hebben zich vastgebeten in 'er mag ook niks meer' en kunnen hun slachtofferrol moeilijk loslaten. Het zijn de laatste spartelingen van een achterhaald wereldbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Johan is een god (voor die users), dat moet je ook niet vergeten.
Waar heb jij het over man?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, laten we zeggen dat het allemaal niet letterlijk zo gegaan is en dat het puur verzonnen is. Dan had ie dat vanavond ook op een andere manier kunnen rechtzetten dan het verdraaien naar "de kaars stond rechtop tussen haar benen". Maar de reden waarom ie het wel zo brengt is het probleem dat hij graag de aandacht trekt met politiek incorrecte grappen en anekdotes, en dat ie het als gezichtsverlies ziet om te moeten toegeven dat het compleet verzonnen is. Die tik voor het ego is blijkbaar te groot. Daarom des te mooier dat het door deze manier van draaien alleen maar een grotere vlek wordt.
Maak er maar grappen over smerige verkrachter!!!!quote:Op woensdag 27 april 2022 23:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stopte ooit stiekem een vinger in de kont van een vrouw na het seksen
Mocht ook niet van haar, toen ben ik maar gaan fappen
Niemand claimt ook dat het een goeie grap of geestige anekdote is. Helemaal programma is 90% smakeloze grappen en slechte anekdotes.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als het zo grappig bedoeld was, waarom blijft die grote vent van een Derksen dan niet bij zijn verhaal? Waarom krabbelt hij dan nu terug, ik bedoel als je de ballen hebt zo'n verhaal te vertellen, waarom ga je het dan achteraf matigen?
Dat doen die cabaretiers toch ook niet of wel? En mocht dit een grap zijn in een cabaret, zou ik er niet om kunnen lachen, ik denk eigenlijk het hele publiek niet. Maar als de heren aan de tafel, Derksen en Gijp, toch een carriére in de cabaret ambiëren zoals je hier suggereert, denk ik dat het van korte duur zal zijn.
En het werkt, we doen er zelf aan mee. Over 2 weken heeft men wel weer een nieuwe rel gevonden en is dit weer vergeten. En dat weten ze daar ook wel dondersgoed. Dit is toch het jaarlijks VI ophef momentje? Hun publiek blijft ze toch wel trouw, en de anti-VI kamp doet hun jaarlijkse riedeltje ook weer. Het is allemaal zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, laten we zeggen dat het allemaal niet letterlijk zo gegaan is en dat het puur verzonnen is. Dan had ie dat vanavond ook op een andere manier kunnen rechtzetten dan het verdraaien naar "de kaars stond rechtop tussen haar benen". Maar de reden waarom ie het wel zo brengt is het probleem dat hij graag de aandacht trekt met politiek incorrecte grappen en anekdotes, en dat ie het als gezichtsverlies ziet om te moeten toegeven dat het compleet verzonnen is. Die tik voor het ego is blijkbaar te groot. Daarom des te mooier dat het door deze manier van draaien alleen maar een grotere vlek wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |