abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2022 @ 21:54:04 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204559291
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter
pi_204559303
100% dat hij dit verhaal heeft opgesteld met een pr persoon van sbs zodat het programma op de buis kan blijven.
En iedereen trapt er weer in :')
Derksen :r
Twiddel
  woensdag 27 april 2022 @ 21:54:50 #3
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_204559308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Weltschmerz het volgende:
want destijds zal het hooguit een lichte vorm van ontucht zijn geweest
Wat is er ontucht aan het neerzetten van een kaars tussen de benen? Waarom beschuldig je Derksen nu van ontucht? Geloof je Derksen niet op zijn blauwe ogen?
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 27 april 2022 @ 21:55:06 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_204559313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:53 schreef fetX het volgende:

[..]
Net zo snel als dat jij zijn verhaal in eerste instantie gelooft. Als er een ding duidelijk is geworden de laatste jaren is dat die man ongekend veel onzin lult.
Onzin lullen over de linksbuiten van Veendam is wel even wat anders dan een uiterst specifieke anekdote navertellen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204559314
Haha het is helemaal geënsceneerd _O-

Net als met advocaat.

Geniale jongens ook!
Vakman pur sang
  woensdag 27 april 2022 @ 21:55:43 #6
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:54 schreef Montov het volgende:

[..]
Wat is er ontucht aan het neerzetten van een kaars tussen de benen? Waarom beschuldig je Derksen nu van ontucht? Geloof je Derksen niet op zijn blauwe ogen?
Hij heeft de kaars erin gestopt.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  woensdag 27 april 2022 @ 21:56:37 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204559343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Onzin lullen over de linksbuiten van Veendam is wel even wat anders dan een uiterst specifieke anekdote navertellen
Ook buiten voetbal om lult die man ongekend veel onzin. Begrijp me niet verkeerd, want als dit echt exact is gegaan zoals hij in eerste instantie heeft verteld is dit uiteraard zeer kwalijk. Maar het zou me niets verbazen als dit verhaal zwaar is aangedikt of zelfs verzonnen.
pi_204559345
Johan zei wel dat ze naakt was. Dus hij zet een kaars tegen de vagina aan. Dat is alsnog wel een soort aanranding.
pi_204559357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:54 schreef Montov het volgende:

[..]
Hij zei eerst letterlijk “die hebben we er in gestopt”. Slecht verzonnen damage control dit.
pi_204559363
Ook als gelulde onzin is een verzonnen verkrachting bagatelliseren als de tijdsgeest niet ok. :')
  woensdag 27 april 2022 @ 21:57:36 #11
22565 asco
Los in deze tent
pi_204559364
Dat vrouwtje helemaal over de zeik. Prachtig.

Ik kijk dit normaal nooit maar ga ik toch af en toe maar eens doen.

Dat van die hypocrieten is ZO waar. 👍
  woensdag 27 april 2022 @ 21:57:45 #12
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559368
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Pics
Daarvoor moet je bij Derksen zijn. :')
  woensdag 27 april 2022 @ 21:58:50 #13
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559385
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Stepperoller het volgende:
Ook als gelulde onzin is een verzonnen verkrachting bagatelliseren als de tijdsgeest niet ok. :')
Volgens mij is dit niet verzonnen. Waarom zou hij zoiets verzinnen? Alleen maar voor de aandacht?
pi_204559388
Vind het nu eigenlijk wel een prachtige soap. _O-
  woensdag 27 april 2022 @ 21:59:32 #15
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559401
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Johan zei wel dat ze naakt was. Dus hij zet een kaars tegen de vagina aan. Dat is alsnog wel een soort aanranding.
Ben je soms simpel? Hij heeft de kaars ERIN gestopt. Dat heeft hij zelf duidelijkm toegegeven.
pi_204559403
Ah dus nu is de kaars alleen tussen de benen gezet. Maar als dat echt zo was, waarom zei Johan gisteren dan nog dat het tegenwoordig technisch verkrachting zou zijn?

Bullshit dus, dit genuanceerdere verhaal.
PWBF
pi_204559410
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Stepperoller het volgende:
Man wat heb jij weer een hoop energie verspild vandaag
-nee-
pi_204559413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Ben je soms simpel? Hij heeft de kaar ERIN gestopt. Dat heeft hij zelf duidelijkm toegegeven.
Ja dat was gewoon een overdrijving in het verhaal.
  woensdag 27 april 2022 @ 22:00:56 #19
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dat was gewoon een overdrijving in het verhaal.
Hoe weet jij dat zo zeker? 8)7
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 22:00:57 #20
5428 crew  miss_sly
pi_204559434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Ah dus nu is de kaars alleen tussen de benen gezet. Maar als dat echt zo was, waarom zei Johan gisteren dan nog dat het tegenwoordig technisch verkrachting zou zijn?

Bullshit dus, dit genuanceerdere verhaal.
Hij gaat geen excuses aanbieden maar moet toch damage controle doen, omdat het echt, echt niet kan.

Zeer trieste man, dit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204559469
Hij zegt in het filmpje duidelijk dat ze die kaars erin gestopt hebben en maakt ook die beweging dat hij ergens iets in stopt. Wat een jankverhaal nu.
pi_204559470
Is dit bnw
pi_204559477
Het wordt tijd dat Johan de pijp aan Maarten geeft. Kunnen we pissen op z'n graf. Tering wat een zielig excuus voor een man.
PWBF
pi_204559485
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:00 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? 8)7
Dat zegt ie net op TV.
Vakman pur sang
  woensdag 27 april 2022 @ 22:03:09 #25
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204559493
Hij heeft het gewoon echt gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')