quote:Op woensdag 27 april 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Bal, de vogelaar van Foqueville
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 27 april 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Bal, de vogelaar van Foqueville
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuid
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genietenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je extroverte dingen aan het doen?
goed insmeren jullie bleekscheten!quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genieten
Steve keek ook altijd net alsof hij hoognodig naar de plee moest.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuid
Beetje zo'n weesei.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef bitterbal het volgende:
en ze maken ook geen nest. Ze leggen gewoon een ei op een tak en daar moet het kind het maar mee doen
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef bitterbal het volgende:
en ze maken ook geen nest. Ze leggen gewoon een ei op een tak en daar moet het kind het maar mee doen
ja daar in de jungle doen ze maar watquote:Op woensdag 27 april 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.
Soort binnestebuitengekeerde papegaaiquote:Op woensdag 27 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de binnenkant van hun snavel is felgekleurd om insecten naar binnen te lokken
Geen wonder dat ze zo kwebs uit hun ogen kijken "ik heb heul geen kinderen hoor mijnheer de politieagent"quote:Op woensdag 27 april 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.
jaquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort binnestebuitengekeerde papegaai
de potooquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof zo'n ei niet gewoon that very same second van die tak af rolt![]()
Die beesten zijn de PostNL van de evolutie. Welke beesten hebben we het over?
Ik dacht alquote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genieten
Zien ze natuurlijk van de mensen daarquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar in de jungle doen ze maar wat
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zien ze natuurlijk van de mensen daar
Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof zo'n ei niet gewoon that very same second van die tak af rolt![]()
Die beesten zijn de PostNL van de evolutie. Welke beesten hebben we het over?
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze weekquote:
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?
Misschien valt ze dat aan te leren, heeeyyyy Potoo, haal eens een biertje voor me en gauw"quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.
Met jouw vriend sta ik ook op de foto zag ik.quote:
Heb je nog even om je meest vriendelijkste snuitje te oefenen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
Ik moest gisteren, maar ik heb een verkoudheid voorgewend. Nou ja, ik was een beetje snotterigquote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |