Jammer, een vrouw met leuke humor en zelfspot. Dat wielrenmeisje is me te serieus.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Roos Schlikker is opgestapt als tafeldame: https://www.nu.nl/media/6(...)ksen.html?redirect=1
Zo gaat VI naar de klotequote:Op woensdag 27 april 2022 20:43 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zonde. Ik vond het programma nog wel leuk door tafelgasten als Roos, Leonie, Eus, die ex-wielrenster etc. Die zullen ook wel niet gauw weer komen vrees ik. Dan blijven de Wierd Duks over. Dan haak ik ook af (deed ik sowieso al wel na gisteren). Oh Johan, zo dom om dat zo toe te geven![]()
Ja ben jij uit je BNW-hol gekropen om het topic even om te vormen?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af wat je moet met zo'n absurde anekdote van vijftig jaar geleden moet, waarvan je je tevens kunt afvragen of het niet een broodje aap verhaal betreft. Want bij dat hele VI wordt volgens mij wel meer uit de duim gezogen. Maar het hele gebeuren werkt voor sommigen weer als een hevige trigger zo te zien, maar dat betreft dan ook een bepaald soort mens. Het type mens dat in de zomer van 2020 met een stukje karton 'BLM', 'Ook hier in Nederland' op een grasveldje stond te snikken.
[..]
Ik denk dat het sommigen slechts opvalt dat het altijd een bepaald kliekje is die zich enorm opwind over dit soort onderwerpen. Dat benoemen is niets mis mee.
[..]
Over welk patriarchaat hebben we het hier precies?
2 kampen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Roos Schlikker is opgestapt als tafeldame: https://www.nu.nl/media/6(...)ksen.html?redirect=1
Bedankt voor helemaal 0 leuke bijdrages roosje.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of je respecteert haar recht om op te stappen als zij vindt dat ze dat moet doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2 kampen.
2 meningen.
Respecteer ieders mening zou ik zeggen. En wees blij dat wij hier in Nederland een openbare mening mogen hebben!
Die werden toch bijna niet serieus genomen joh. Zaten er maar wat ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:43 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zonde. Ik vond het programma nog wel leuk door tafelgasten als Roos, Leonie, Eus, die ex-wielrenster etc. Die zullen ook wel niet gauw weer komen vrees ik. Dan blijven de Wierd Duks over. Dan haak ik ook af (deed ik sowieso al wel na gisteren). Oh Johan, zo dom om dat zo toe te geven![]()
BNW-hol?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben jij uit je BNW-hol gekropen om het topic even om te vormen?
Je hóéft niet altijd maar in de bres te springen voor je VI-vriendjes hè? Soms is de ophef ook gewoon terecht. Zoals nu.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ah, Nederland heeft weer iets nieuws om weer lekker verontwaardigd boos over te kunnen zijn.
Zijn de eerste sponsoren al opgestapt, heeft de Tweede Kamer al gereageerd?
Ik denk dat jij echt niet wil weten wat er bij veel mensen toen op de zolderkamers gebeurden,quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als hij dat normaal voor de jaren 70 vond wil ik niet weten wat hij nog meer heeft uitgevreten.
Redden wat er te redden valt voor het cancelleger aan je deur kloptquote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-johan-derksen-niet
Braboneger is zich al aan het vrijpraten van zijn gelach na die uitspraak.
En Mark zag dat het goed was.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef asco het volgende:
De wereld staat in de fik. De maatschappij gaat heulemaal naar de verdomme maar er is Nationale OPHEF over een sterk verhaal van 50 jaar geleden van een bejaarde man.
DIT LAND.![]()
Het zat in het 20u journaal zojuist en Mariëtte Hamer heeft al gereageerd.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ah, Nederland heeft weer iets nieuws om weer lekker verontwaardigd boos over te kunnen zijn.
Zijn de eerste sponsoren al opgestapt, heeft de Tweede Kamer al gereageerd?
Dat is met wederzijdse instemming.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt niet wil weten wat er bij veel mensen toen op de zolderkamers gebeurden,
Als je Urbanus ook eens luistert.....
dat zijn moeder naar boven roept: wat zijn we aan het doen daarboven?
Zijn antwoord was .. we houden een orgie !
O zeg zijn ma: Dacht dat jullie weer stiekem aan het roken waren
Een orgie is niet hetzelfde als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt niet wil weten wat er bij veel mensen toen op de zolderkamers gebeurden,
O zeg zijn ma: oke dan is het goed , Dacht dat jullie weer stiekem aan het roken waren
Welke mening bedoel je precies?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2 kampen.
2 meningen.
Respecteer ieders mening zou ik zeggen. En wees blij dat wij hier in Nederland een openbare mening mogen hebben!
Lachwekkend maar toch best een originele invalshoek.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-johan-derksen-niet
Braboneger is zich al aan het vrijpraten van zijn gelach na die uitspraak.
Ja dat consent de crux is blijft hier ingewikkeld voor velen. Facking debielen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een orgie is niet hetzelfde als verkrachting.
Ja, dat is echt zoals er geleefd werd toen. Goed punt.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
O zeg zijn ma: oke dan is het goed , Dacht dat jullie weer stiekem aan het roken waren
Het is een transitie geweest maar alles tot en met bepaalde tijdsvlakken hadden een machtsvacuum en een doofpotcultuur.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:24 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
'Ja, maar in de jaren 70 was dat normaal'(NOT!)
Nou, ik ben blij dat ik geen dame in de jaren '70 was. (Breezah was er nog niet... hoe ging dat toen? Bessenjenever?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |