Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat begint de uitzending? Wordt feest.
Dit ja, als er vroeger tijdens het uitgaan of bij een thuisfeestje een meisje out ging dan zorgden we dat ze veilig thuis kwam. We gingen ze niet neuken of penetreren met kaarsen. Echt wtf, wat bezielt sommige mannen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als ik vroeger bij een meisje was dat out ging van de drank, ging ik echt geen seks met haar hebben. Als jij dat wel deed was je gewoon een gore smeerlap. Ook in de jaren '60, of '70, of '80 of '90.
Echt, al die 'vroeger ging dat gewoon zo' smoesjes
Genee zal Derksen voor de trein moeten gooien om zichzelf te redden.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijk
Derksen die zichzelf in de slachtofferrol gaat praten denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijk
je zou ze de kost moeten geven die er kaarsen naar binnen werken ....... als vrouw zijndequote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We gingen ze niet neuken of penetreren met kaarsen. Echt wtf, wat bezielt sommige mannen.
ach ze komen straks met een oud gerimpeld lijk uit het bejaarde huis aanzetten ,, O johan was jij dat die dat toen gedaan hadquote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Lekker man, een halve eeuw geleden en toch nog zoveel gedoe
Volgende week gaat het over gebeurtenissen van meer dan 70 jaar geleden!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Een anecdote vertellen in een platte moppenshow, met als achterliggend idee om zijn soort gedrag wat te relativeren, gebeurt nu, hè. Niet een halve eeuw geleden.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Vroeger verraadden we allemaal wel eens een jood, dat was de tijd van toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgende week gaat het over gebeurtenissen van meer dan 70 jaar geleden!
Nou dan vind ik er nog minder van.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Een anecdote vertellen in een platte moppenshow, met als achterliggend idee om zijn soort gedrag wat te relativeren, gebeurt nu, hè. Niet een halve eeuw geleden.
ja maar als je ze nu hoort hebben ze allemaal een jood op zolder gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeger verraadden we allemaal wel eens een jood, dat was de tijd van toen.
En dan 50 jaar later denken: "kom, dit is een leuke anekdote voor de show"quote:Op woensdag 27 april 2022 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
Stormlooptopic!!
Een kaars bij een bewusteloos wijf naar binnen steken. Ben je dan gek?
Ja, zelfs voor iemand die stomdronken is een hele gestoorde actie.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
Stormlooptopic!!
Een kaars bij een bewusteloos wijf naar binnen steken. Ben je dan gek?
'Ja, maar in de jaren 70 was dat normaal'quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor iemand die stomdronken is een hele gestoorde actie.
Volgens mij was het toch echt gisteren dat een groepje ouwe mannen hard aan het lachen was om iets dat op verkrachting lijkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
“als cabaretier zijnde”quote:Op woensdag 27 april 2022 20:15 schreef RipCity het volgende:
Steven Brunswijk beleefde bekentenis Johan Derksen 'als komiek'
https://www.rtlboulevard.(...)n-vrouw-kaars-komiek
Jezus die titel. Gaan we binnenkort documentaires krijgen over ‘waar was jij wanneer’ etc.
welke net en welk programmaquote:
Het was geen verkrachting, het is het nu wel. Maar gezien het toen gebeurd is, is het dat nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
Boeiend wat die ouwe mannen doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt gisteren dat een groepje ouwe mannen hard aan het lachen was om iets dat op verkrachting lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |