abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204556070
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter
pindazakje
pi_204556075
Oh dat moet met een o

Dikke faal in de TT
pindazakje
  woensdag 27 april 2022 @ 16:56:05 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204556079
Wat een walgelijk TT. Als je iemand verkracht ben je geen seksgod :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204556082
quote:
84s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:56 schreef Starhopper het volgende:
Hij heeft niemand verkracht
pindazakje
  Forum Admin woensdag 27 april 2022 @ 16:56:46 #5
35723 crew  GGMM
pi_204556083
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204556087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik al in de fipo. Ik bedoelde notoire. Klinkt hetzelfde
Kutfransen
pindazakje
  Redactie Sport woensdag 27 april 2022 @ 16:57:22 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204556088
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204556091
quote:
Het is net Derksen. Overal humor in zien :+
pi_204556096
quote:
Lees het vorige topic maar eens. Dat het ontbreken van consent, en daardoor ook geen sprake is van seks, de crux is gaat helaas heel veel users ver boven de pet.
pi_204556103
Dit is gewoon weer een mediastunt, het zoveelste VI 'relletje' om weer kijkers te trekken voor vanavond.
pindazakje
pi_204556121
De tijdgeest, het denkbeeldige vriendje van klootzakken die ooit iets hebben uitgevreten, en dat verdedigen met het argument dat dat destijds heel gewoon was. Iedereen deed dat toen wel eens. En 'context' is in dit soort gevallen het zwakzinnige neefje van de tijdgeest.

Verder heeft Derksen niet iets schaamtevol opgebiecht, maar schaamteloos een anecdote verteld waarmee hij rekende op de lachers op zijn hand. En de strekking van de anecdote was dat de rechter dat gedrag, zo'n onschuldige grap met een dikke kaars, tegenwoordig als verkrachting zou zien. Die malle rechters toch van tegenwoordig.

Het zijn moeilijke tijden voor de eckte mannen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Spellchecker woensdag 27 april 2022 @ 17:00:27 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204556122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is gewoon weer een mediastunt, het zoveelste VI 'relletje' om weer kijkers te trekken voor vanavond.
Jouw TT ook.
pi_204556123
quote:

[..]
Ik zal een kaars in jouw reet parkeren.
pi_204556130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik zal een kaars in jouw reet parkeren.
In een reet past dat niet, in een kut makkelijk.
pindazakje
  woensdag 27 april 2022 @ 17:05:02 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_204556161
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef OllieA het volgende:
De tijdgeest, het denkbeeldige vriendje van klootzakken die ooit iets hebben uitgevreten, en dat verdedigen met het argument dat dat destijds heel gewoon was. Iedereen deed dat toen wel eens. En 'context' is in dit soort gevallen het zwakzinnige neefje van de tijdgeest.

Verder heeft Derksen niet iets schaamtevol opgebiecht, maar schaamteloos een anecdote verteld waarmee hij rekende op de lachers op zijn hand. En de strekking van de anecdote was dat de rechter dat gedrag, zo'n onschuldige grap met een dikke kaars, tegenwoordig als verkrachting zou zien. Die malle rechters toch van tegenwoordig.

Het zijn moeilijke tijden voor de eckte mannen.
Reken daar de hoeveelheid incels nog bij waardoor de perceptie richting mannen toe nog verder wordt verziekt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204556171
quote:

[..]
Omdat je een fan van Derksen bent. Behalve als je eigen dochter zo behandeld zou worden, dan heeft hij wel iemand verkracht.
pi_204556192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Reken daar de hoeveelheid incels nog bij waardoor de perceptie richting mannen toe nog verder wordt verziekt.
Juist daarom is het belangrijk dat mannen zich hier keihard tegen uitspreken. Want Johan Derksen verwacht ook alleen tegengas van 'vinnige dames'.
quote:
Hoewel het Koningsdag is, is zijn talkshow Vandaag Inside vanavond gewoon op zender. Hij zal daarin terugkomen op wat er die avond precies gebeurde, maar daar blijft het voor hem bij. “Vanavond zullen alle talkshows wel rijkelijk gevuld zijn met vinnige dames die er wat van vinden.”
pi_204556210
In de uitzending van gisteren vraagt presentator Wilfred Genee of hij het gevoel had dat het met wederzijdse instemming was gebeurd.

Ik vind deze man ook zo walgelijk.
pi_204556252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Eikenbomen het volgende:
In de uitzending van gisteren vraagt presentator Wilfred Genee of hij het gevoel had dat het met wederzijdse instemming was gebeurd.

Ik vind deze man ook zo walgelijk.
Genee is een mediahoer, niets minder.

De heren deden waarschijnlijk een mogelijk betaalde poging het misbruik van het zoontje van de baas een uitwasbeurt te geven.

Het resultaat; ze versterken de kritiek en voegen er nog een berg rotzooi aan toe.

Ik vond Derksen een goede peer, maar hij heeft zich hier wel onsterfelijk belachelijk mee gemaakt.
pi_204556282

En gij René.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:23:14 #21
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204556292
Het is verkrachting en het zal verjaard zijn. Kan maar niet begrijpen waarom je dan zoiets op tv meent te moeten verklaren. Ook niet al was het om een lid van de familie de mol te redden. Probeert Derksen wellicht dat contract ontbonden te krijgen?
pi_204556293
Ik dacht dat hij nooit dronk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204556306
quote:

[..]
Volgens de betekenis van het woord wel.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:25:36 #24
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204556309
Ik vind het wel vreemd dat er met geen woord wordt gerept over het feit dat de beide jonge vrouwen zich bewusteloos hadden gezopen. Als ze straal bezopen onder een auto waren gelopen, die om hun te ontwijken was verongelukt waarbij b.v. een kind zwaargewond of erger was geraakt zou hun gedrag opeens wel onder de noemer * dat kun je toch niet maken * vallen.
Natuurlijk hebben mannen het maar te laten om misbruik te maken van een bezopen vrouw. Dat neemt het feit niet weg dat die bezopen vrouw zelf ook verkeerd bezig was.

En daar hoor je niks over want dat valt dan onder de noemer : blaming the victim. En dat is ook wel zo maar toch.... ergens vind ik dat er iets niet klopt..... -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204556310
Als dit al onder verkrachting valt dan had ik altijd een veel slechter beeld van een verkrachter.
Verkrachters kunnen dus ook gewoon toffe peren zijn.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')