Winkelgebied, die arme stakkers lopen de hele straat door met die zooiquote:
Bezorgers van m'n bank toen ook, karwei. Maar ik was de dag ervoor door m'n rug gegaan dus ik kon niet eens naar beneden komen om iets te ondertekenen en toen hebben ze het toch voor me naar boven gebracht. Heb 1 deel uitgepakt zodat ik tenminste ergens op kon zitten tot m'n ouders 's avonds kwamen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Kutvolk.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips weet precies wat voor mensen ik bedoel.
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutvolk.
Misschien hoor ik er tot op zekere hoogte ook wel bij hoor, want soms zie je foto's voorbijkomen dat ik denk, Jezus knip die nagels. Maak dat hok schoon. Dat kán toch niet in zo'n klein kuthokje.
Maar je kan ook overdrijven
Zoietsquote:Op woensdag 27 april 2022 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!2 weken albaantje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik hou marktplaats wel even in de gaten. Geen zin om nieuw te kopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
En de nieuwe vloer? En idd het hoeft echt niet maar is wel super lief en fijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
ja dat kan ook,quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.
Mijn ouders hebben dit jaar hun huis verkocht en wonen nu in een luxe flat en ze hebben een chalet gekocht. Dus veel erfenis verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben de erfenis uitgegeven aan een verbouwing geloof ik.
Is het einde al in zicht danquote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |