Ik weet niet wie bedacht heeft dat kinderen krijgen een recht is, maar diegene heeft bovenstaande vast niet meegenomenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je zo'n baby met met een lodderoog, een half armpje en het IQ van een zeehondje.
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordelsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wie bedacht heeft dat kinderen krijgen een recht is, maar diegene heeft bovenstaande vast niet meegenomen
Een Fok! account is voor de meeste hier voldoende voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordels
Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Fok! account is voor de meeste hier voldoende voorbehoedsmiddel.
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordels
Neen hoor, lekker bandjequote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
jij cult-icoon!
Of heb je dit snel even opgezocht en denk je nu 'what the fuck...'?
IQ test.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kosten en batenanalyse en een risicomatrix erop loslaten als eis
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen hoor, lekker bandje![]()
"Timide shoegaze van gevoelige, intellectuele tuinarchitecten,draaien hun manchetknopen niet om voor een potje brute metal of een duitse ballade..."
de kinderwens helemaal doodgooien met regels en vergunningenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kosten en batenanalyse en een risicomatrix erop loslaten als eis
Je mag ook geen rabiës hebbenquote:
Minimaal 80 procent eigen tanden nog, kredietwaardigheidscheck en walgen van broccoli-gehakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag ook geen rabiës hebben
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 80 procent eigen tanden nog, kredietwaardigheidscheck en walgen van broccoli-gehakt.
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn dat die plastic touwtjes die je in elkaar draait?
Ah oke..daarvan kwam ik er namelijk laatst een hele stapel tegen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.
Ik heb toch ook maar besteldquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke..daarvan kwam ik er namelijk laatst een hele stapel tegen.
[..]
Ik heb toch ook maar besteld![]()
![]()
Noem je ons nu oud?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.
Ik heb laatst drie balen plospan naar boven gesleurdquote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef Ama het volgende:
Pff pakket met bodembedekking is gewoon 20 kg zie ik.
Euriquote:
Steekkarretje is wel handig ja. Ik laat het denk ik gewoon bezorgen in vervolg. Heb ook geen auto ofzo dus scheelt weer zeuren bij anderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst drie balen plospan naar boven gesleurdgelukkig hebben we een lift, maar toch.
Zag later dat m'n vader het steekkarretje in m'n berging had achtergelaten.
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Steekkarretje is wel handig ja. Ik laat het denk ik gewoon bezorgen in vervolg. Heb ook geen auto ofzo dus scheelt weer zeuren bij anderen.
Jezus wat kut.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |