Ik ben voor het koningshuis maar ik heb geen zin om de stad in te gaan en het te vieren.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Vieren jullie Koningsdag of zijn jullie meer republikeinen?
Hier niet, koud, bewolkt en een harde woei.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
Het was bewolkt maar het is nu stralend weer geworden
Doe dat eens jaquote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Hier ook maat, leve de koning!quote:Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even zelf een feestje bouwen, pilsje en muziek uit dikke speakers knallen
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.quote:
Ik had het tegen VOCHTIG POESJEquote:Op woensdag 27 april 2022 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.
Ik ben er al mee bezig.
Doe dat lekker in het crewforum.quote:
Neequote:Op woensdag 27 april 2022 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het crewforum.![]()
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.quote:
Wel zo'n goede stompkaarsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Ok Johanquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Tompoucen zijn toch wel de slechtste NL traditie
I knowquote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |