Nee das idd wrang als je dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval niet in staat om ermee in te stemmen dat er een kaars werd ingebracht.
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleverenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das idd wrang als je dat doet.
Maar iemand zei dat bewusteloos iemand achterlaten al beestachtig is. We worden ook wel een stel zeikende wijven met zijn allen hoor.
Dronken lui gaan nu eenmaal hun roes uitslapen, is dat ook al fout dan.
Dit was jaren 50 oid dus grote kans dat die dood isquote:Op woensdag 27 april 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou ergens ook wel prettig zijn als die vrouw er nu nog mee naar buiten komt. Maarja zo beschamend dat ze het waarschijnlijk niet zal doen.
Dat zou er nog bij moeten komen…quote:Op woensdag 27 april 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zegt ook letterlijk dat hij er niet trots op is.
Jij blijft gewoon zitten als een bezopen wijf je onderkotst? Als ik iets smerig vind dan is het wel menselijk braaksel, ik zou hem meteen gesmeerd zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar iemand zei dat bewusteloos iemand achterlaten al beestachtig is. We worden ook wel een stel zeikende wijven met zijn allen hoor.
Als het een leeftijdsgenoot van Derksen was zal dat wel meevallen toch? Levensverwachting ligt boven de 80 tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit was jaren 50 oid dus grote kans dat die dood is
Nou zou me al niet laten onderkotsen en hem idd ook meteen peren.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon zitten als een bezopen wijf je onderkotst? Als ik iets smerig vind dan is het wel menselijk braaksel, ik zou hem meteen gesmeerd zijn.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleveren
Infecties?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleveren
Toestemming?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook kwalijk, dat er geen Nederlands woord voor meer 'consent' bestaat, alsof het een heel nieuwe uitvinding is.
Derksen
Als het klopt wat hij zegt was de dame in kwestie dus al naakt, als ze gekleed was schuif je geen kaars naar binnen lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een grote kaars ook echt.Dan moet je wel echt enorm je best doen om zo'n ding naar binnen te proppen.
Wederzijdse goedkeuring, of inderdaad toestemming.quote:
Wie zei beestachtig dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geen druipkaars was.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die kaars eerst even steriel hebben gemaakt?
Hoe lang zal het er in hebben gezeten. Iets met smelten van kaarsvetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
En dit is natuurlijk weer een typisch ding in deze tijd. Iemand is eerlijk en heeft wat gedaan tijdens een dronken avond 50 jaar terug en bekent dat eerlijk op tv en iedereen springt erop om te deugen en er wat van te vinden.
Flikker toch op mensen.
Verkrachting was lollig in de jaren '60?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er in een gemiddeld studentenhuis ergere dingen gebeuren.
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Ja maar je mag daar alleen maar een oordeel over vellen als je zelf een kaars in je reet hebt gehad.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er in een gemiddeld studentenhuis ergere dingen gebeuren.
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Kijk niet met de ogen van nu naar dit soort verhalen.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |