quote:Op woensdag 27 april 2022 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NOS heeft de titel veranderd.
Derksen misbruikte in z'n jonge jaren bewusteloze vrouw, Talpa wil gesprek
Het gaat weer om de kijkcijfers dusquote:In een reactie tegen de NOS zegt Johan Derksen nog geen afspraak te hebben met Talpa voor een gesprek. Ook zegt hij dat zich niet druk maakt over de commotie die is ontstaan: "Ik zie het allemaal wel. Ik ben er niet trots op. Maar ik zei het in een bepaalde context, om duidelijk te maken hoe er tegenwoordig op dit soort dingen wordt gereageerd. Dat heb ik blijkbaar goed ingeschat." Een verdere reactie zegt Derksen te bewaren voor de uitzending van Vandaag Inside van vanavond.
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.quote:
Als je Emile Ratelkut als medestander hebt dan weet je het welquote:
Lachwekkend wel. En dat van meneer Tsjakkaaa, die kan ook wel met vrouwen omgaan.quote:
Kan natuurlijk ook dat ze gewoon opgewonden was, wel seks wilde, maar toen de alcohol roet in het eten gooide. Mja, die kaars was toch al verkrachting?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed nat suggereert seksuele opwinding. Zou ze ook verkracht zijn?
Terwijl hij het zelf niet zo leuk vond als ie belaagd werd.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.
Overgevoelige types, die vrouwen. Gezanik allemaal.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.
Of juist wel h.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef Duiveltja het volgende:
Achteraf gezien is het met de huidige giftige woke en lange tenen samenleving niet slim geweest om dit verhaal te vertellen.
Het geeft de deugmongooltjes op twitter en linkedIN etc wel weer wat voer om het over zichzelf te laten gaan.
Dus die kneus zegt dat die die verhalen dan maar mee het graf in moet nemen omdat deugend nederland het anders niet aankan?quote:
Die zijn ook wel vermoeiend idd. Iedereen die nog een appeltje te schillen heeft met Derksen ziet z'n kans schoon.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Mwa, Derksen is hierin wel echt een totale uitzondering dus dit lijkt me ook gewoon gelul. Dat bewijst de ophef ook wel.quote:
Dat sowieso ja, daar walg ik van.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Je hebt het verhaal gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus die kneus zegt dat die die verhalen dan maar mee het graf in moet nemen omdat deugend nederland het anders niet aankan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |