Koningsdag 2022 begint om 11:00 uur op een brug: de Sint Servaasbrug. De oudste brug van Nederland. Vlakbij de plek waar de Romeinen kort na de start van de jaartelling de basis legden voor de stad Maastricht: Trajectum ad Mosam, brug over de Maas. De brug als symbool van verbinding tussen de levens in de stad. Buiten deze route wordt er natuurlijk ook vanalles georganiseerd.quote:Zoals ieder jaar doet de NOS weer live verslag van Koningsdag. Dit jaar komt het oranjefeest vanuit Maastricht. Koning Willem-Alexander en zijn familie bezoeken de stad om daar zijn 55ste verjaardag te vieren.
Ja, want als iemand een totaal andere bouw heeft dan wordt dat ook gelijk het kader waar haar zus aan zou moeten voelden, sterker nog: je baseert haar geschiktheid als koning op de looks.....quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wellicht ben ik te kritisch. Maar vind Alexia een stuk prettiger om te zien.
Net geleerd van Andre Rieu dat Maastrichts nogal lang duurt, dus dat kan kloppenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Ons portie Limburg hebben we voor 2022 ook weer gehad.
Beppie zit in de top 5quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Limburgs op zijn slechtst ook weer gehad
De Geulgodquote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Ons portie Limburg hebben we voor 2022 ook weer gehad.
Wel een gouden titel van de NOS, benieuwd hoe lang voordat ze hem veranderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef superniger het volgende:
RIP Johan Derksen.
https://nos.nl/artikel/24(...)kaars-was-jeugdzonde
Verkeerde topicquote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef superniger het volgende:
RIP Johan Derksen.
https://nos.nl/artikel/24(...)kaars-was-jeugdzonde
Symbool voor de hedendaagse maatschappij, of in ieder geval wat de elite ervan wilt maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef JohnBercow het volgende:
Staan dragqueens symbool voor Maastricht?
Dansers wel?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef JohnBercow het volgende:
Staan dragqueens symbool voor Maastricht?
Willie zal toch wel een heli geregeld hebben, pokkeneind.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef Ferdii het volgende:
Amalia straks in de bus terug: “pap, heb je die Mongolen met dat dansje ook gezien? Zag er niet uit hè?”
Pakt gelijk de PH-GOV naar Griekenlandquote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Willie zal toch wel een heli geregeld hebben, pokkeneind.
Als je een beetje ongestoord kan borrelen in de bus is dat ook wel vol te houdenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Willie zal toch wel een heli geregeld hebben, pokkeneind.
Ieder jaar deze vraagquote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef tralalala het volgende:
Waar zijn de mannen met geheimzinnige koffertjes eigenlijk?
Die zijn van miljoenenjacht.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef tralalala het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)e-van-de-beveiligingquote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef tralalala het volgende:
quote:
Jullie lezen niet hequote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)e-van-de-beveiliging
Naar Oekraïne ermee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorry niet goed gelezen![]()
Thanks.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zag er net een met een nogal langwerpig en dun koffertjequote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef tralalala het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, normaal is de vraag wat die koffertjes zijn
Wees blij dat we het een taal noemenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:52 schreef Sfancta het volgende:
Wat een gezeik op de uitspraak van taal hier
Ja, het is niet alsof Maxima een thuisblijfmoeder is die behalve de kinderen opvoeden niets doet ofzoquote:Op woensdag 27 april 2022 12:55 schreef potjecreme het volgende:
Waarom krijgt moeder de vraag over kinderen uit het nest en niet vader.
Omdat een man werkt en een vrouw thuis het huishouden doet. duh.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:55 schreef potjecreme het volgende:
Omdat de koning al moet regeren over bijna 18 miljoen kinderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:55 schreef potjecreme het volgende:
Een harmonieorkest kan wel in een grote regenton.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef H_T het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een harmonie en een famfare?
Harmonie heeft in tegenstelling tot een famfare ook andere instrumenten dan blazers?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef H_T het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een harmonie en een famfare?
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een harmonieorkest kan wel in een grote regenton.
Nicequote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een harmonieorkest kan wel in een grote regenton.
Vanavond schoentje zetten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef H_T het volgende:
Nog 20 minuten allen, dan zit de uitzending erop
Nu nog bier gooienquote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef TargaFlorio het volgende:
ROWWEN HEZEHoogtepunt van deze enerverende optocht.
Neequote:
Zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef PS. het volgende:
Zou Andre Rieu niet gepikeerd zijn dat hij niet op het vrijthof mag spelen? Zo'n kwal is het wel.
100% van yesquote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef PS. het volgende:
Zou Andre Rieu niet gepikeerd zijn dat hij niet op het vrijthof mag spelen? Zo'n kwal is het wel.
Dat je Limburgs lult (wel de juiste benaming)quote:Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutlied
Speel dan kwestie van geduld
Is het niet het armste gedeelte van Nederland?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind die Maastrichtenaars niet vrijgevig. Af en toe een klein bloemetje, een koker drop, een borreltje in een plastic dopje, dan heb je het wel gehad.
In de rest van Limburg vinden ze Maastrichtenaren toch arrogant?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind die Maastrichtenaars niet vrijgevig. Af en toe een klein bloemetje, een koker drop, een borreltje in een plastic dopje, dan heb je het wel gehad.
Ze lezen meequote:Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutlied
Maastrichtenaren zijn afschuwelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de rest van Limburg vinden ze Maastrichtenaren toch arrogant?
Hij staat daar vaak genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef PS. het volgende:
Ja en dan woon je ook nog in Limburg...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Canopus het volgende:
Je zal er maar wonen, met al die oranje rook.
Maar wel allemaal een smartphone.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is het niet het armste gedeelte van Nederland?
Maar nu durven D66 en Groenlinks niks te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Canopus het volgende:
Je zal er maar wonen, met al die oranje rook.
Dit was georganiseerd.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar nu durven D66 en Groenlinks niks te zeggen.
Steenkolen Nederlands bedoel je.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Wel weer een niveautje hoor. Beetje steenkoolmuziek er tussendoor.
Die heeft behoefte aan veel drankquote:
En toch lukt het weer op zijn pokerface op te zettenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]ik zag net z'n kop na het lezen van je berichtje
Maastricht ligt in België in my books.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef asco het volgende:
Mooiste Koningsdag ever. Maar dat was natuurlijk een eitje in de meest geweldige stad van Nederland.
Diegene met de koker drop was dat niet hem: https://indebuurt.nl/amer(...)-en-vaderland~66950/quote:Op woensdag 27 april 2022 13:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Rustig wachten op de dagquote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef roos94 het volgende:
Tis een kwestie van geduld, *onverstaanbare zin*
En dat x 88.
Helemaal leuk.
De horror.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt! Dit 2 uur lang moeten doorstaan......
Ja, en de randstad is het werkelijke buitenland. 👍quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maastricht ligt in België in my books.
Het boeit ons niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Rustig wachten op de dag
Dat heel Holland Limburgs lult
Dat heel Holland Limburgs lult.
De rest van het nummer weet ik ook niet
Hij lijkt er wel erg veel op.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Diegene met de koker drop was dat niet hem: https://indebuurt.nl/amer(...)-en-vaderland~66950/
Voor hun salaris kan ik dat ook wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De horror.En met al die mensen en camera's kun je ook niet even vijf minuten je masker later vallen.
Noord- en Zuid-Holland in de Noordzee.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maastricht ligt in België in my books.
Een keer ben ik er geweest. Ik vond die Maas zwaar vermoeiend.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog nooit in maastricht geweest. ik ga erover nadenken
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Een keer ben ik er geweest. Ik vond die Maas zwaar vermoeiend.
Is echt wel leuke stad, en mooie omgevingquote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog nooit in maastricht geweest. ik ga erover nadenken
Dat compenseert inderdaad heel veel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor hun salaris kan ik dat ook wel.
Inmiddels voor de tweede keerquote:Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutlied
Ja die is commissaris vd koning in Limburgquote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Was dat nou Emile Roemer die ik daar op het podium zag?
Yep! Commissaris van Willy in Limburgquote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef -Sigaartje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef -Sigaartje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja die is commissaris vd koning in Limburg
Gouverneur hequote:Op woensdag 27 april 2022 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Commissaris van Willy in Limburg
Hè?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Gouverneur hè, geen commissaris.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet volgens de titels die de NOS in beeld zettequote:
Zie je wel dat NOS fakenews is!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet volgens de titels die de NOS in beeld zette
Schuddende kontjes kijken bij 538quote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Afgelopen!!
Wat moet ik nou de rest van de dag.
Flink overgang.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef superniger het volgende:
Hier verder
NWS / Johan Derksen bekent verkrachting
Het is weer net als de generatie voor hen: een kind dat op de moeder lijkt (Alexia) een kind dat op de vader lijkt (Amalia), en een kind dat een beetje van beiden heeft (Ariane).quote:Op woensdag 27 april 2022 20:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me op hoe verschillend de drie prinsessen eruit zien. Als ik ze niet zou kennen zou ik niet in eerste instantie denken dat ze zussen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |