Ik 0 want ik ken niemand.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoeveel bekenden ik op een kleedje ga tegenkomen in de stad.
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennenquote:
ik 0 want ik ga niet naar buiten.quote:
Wie zegt dat ik dat wilquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennen![]()
![]()
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landquote:
Ik heb een dino op de plee staan.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Beetje deze logica welquote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.
Het is net Sinterklaasquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Altijd tochquote:
*graaft zich in in het zand*quote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
In dat geval, kom even langs, eet ik je op
Ik krijg er meer binnen allemaal op de zaak;(quote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Daarom zeg ik ook als je wilquote:
Ik heb gisteren nog een dino gekochtquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Nee ga maar weer wegquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook als je wil
[..]
Ik heb gisteren nog een dino gekocht
[..]
Nee ga maar weer weg
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landKom ze niet hier op de kleedjesmarkt in Ede tegen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
man man man. Ik zei dus vannacht dat ik me weer even 13 voelde, Nu merk ik wel dat ik dat niet meer ben...![]()
![]()
![]()
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet opquote:
De Kerstman daarentegenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Die laat al jaren niks meer achter hoor
Is dat niet zo'n flat?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |