abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2022 @ 19:00:47 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204637258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 14:44 schreef gooddaddy het volgende:
Ik heb een omgekeerde orgasme kloof. Mijn vriending komt echt heel makkelijk klaar door penetratie. Voordat ik zover ben is zij al vier keer gekomen _O_
Zit er een geheim achter?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_204655532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die seksflow is dus wat vrouwelijks, veel mannen kennen wat weleens Post-Coïtale Tristesse genoemd wordt. Daar hoeven we helemaal niet zo dramatisch over te doen, zeker niet in mijn geval aangezien het met de volgende erectie wel weg is en dat duurt meestal niet lang. Ook is het er vaak helemaal niet. Maar het is wel iets om rekening mee te houden, want het is een erg prikkelbare fase. Beffen zit er dan echt even niet in en vingeren kan ook gewoon niet heel geinspireerd dan.
Je maakt het nu wel heel dramatisch maar het is inderdaad veel verstandiger om de vrouw tijdens het voorspel al aan haar trekken te laten komen want na het (mannelijk) orgasme heb je er inderdaad totaal geen zin meer in.
pi_204667081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je maakt het nu wel heel dramatisch maar het is inderdaad veel verstandiger om de vrouw tijdens het voorspel al aan haar trekken te laten komen want na het (mannelijk) orgasme heb je er inderdaad totaal geen zin meer in.
Ik ben ook beroerdste niet maar het is hier wel een beetje van 'bevredig mij' en zo niet dan ben je egoist, alsof te vroeg klaarkomen zo lekker is, en dan heb je gefaald en moet je aan de slag alsof een man hieren dan ineens wel weer precies hetzelfde werkt als een vrouw. Mag de aandacht voor de ander misschien een beetje van twee kanten komen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204678280
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2022 21:37:37 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 15:28:09 #105
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204678710
Gedram van vrouwen , helder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 9 mei 2022 @ 18:57:46 #106
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204680774
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
Alleen luie mannen zeggen dat.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_204688939
@Ofmag. Gaat je relatie nu wat beter, na wat je hier hebt gelezen?
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:33:16 #108
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204719125
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:41 schreef Pimpeltje het volgende:
@:Ofmag. Gaat je relatie nu wat beter, na wat je hier hebt gelezen?
Daar gaan we echt niets meer van horen :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204719403
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
Ok incel.
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:05:35 #110
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204719413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:04 schreef Intint het volgende:

[..]
Ok incel.
Okay Dombo
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204719460
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Okay Dombo
Soooow.
pi_204775711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zit er een geheim achter?
Is iets fysieks denk ik. Ik stoot iedere keer ergens tegenaan wat haar triggert
Het is wat.......
pi_204775715
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat zegt idd genoeg over jullie seksleven |:)
Ben benieuwd wat jij denkt dat dat zegt over het sexleven van mij en mijn vriending
Het is wat.......
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:15:26 #114
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204776292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]
Is iets fysieks denk ik. Ik stoot iedere keer ergens tegenaan wat haar triggert
Dan boffen jullie beiden. :P
pi_204797889
Met mijn ex bofte ik ook; die kwam ook altijd van penetratie. En ik kom niet heel snel, dus meestal ging dat prima. Ik heb haar echt niet vaak op andere wijze tot een orgasme gebracht.

Het is wel lastiger als je met een vrouw bent die niet klaarkomt van penetratie. Daar moest ik even aan wennen. Het is ook extra vermoeiend, want om haar tevreden te stellen moet je haar eigenlijk klaar laten komen voor de penetratie (aangezien ik daarna te vermoeid ben doorgaans en ook geen zin meer heb). Eigenlijk vind ik de seks er een stuk minder leuk door maar ja, kan ze ook niks aan doen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 19 mei 2022 @ 12:49:38 #116
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204798931
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:53 schreef JohnDDD het volgende:

Het is wel lastiger als je met een vrouw bent die niet klaarkomt van penetratie. Daar moest ik even aan wennen. Het is ook extra vermoeiend, want om haar tevreden te stellen moet je haar eigenlijk klaar laten komen voor de penetratie (aangezien ik daarna te vermoeid ben doorgaans en ook geen zin meer heb). Eigenlijk vind ik de seks er een stuk minder leuk door maar ja, kan ze ook niks aan doen.
Hier heb je wel een punt.
pi_204799009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier heb je wel een punt.
Ik heb ooit kort wat gehad met een vrouw die van penetratie binnen de 2 minuten klaarkwam. Was echt geweldig. Ze had niets met lange seks. Na 5 minuten zei ze: "Ik ben al gekomen, wil jij ook komen?" Of ze zoog me even klaar. Was een ideale fuckbuddy.

Ik vroeg haar hoe het in hemelsnaam kon dat ze zo snel klaarkwam (ze was Turks). "Zal wel natuurlijke selectie zijn", zei ze, "aangezien Turkse mannen altijd binnen 3 minuten klaarkomen." _O-
  donderdag 19 mei 2022 @ 12:57:18 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204799039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik heb ooit kort wat gehad met een vrouw die van penetratie binnen de 2 minuten klaarkwam. Was echt geweldig. Ze had niets met lange seks. Na 5 minuten zei ze: "Ik ben al gekomen, wil jij ook komen?" Of ze zoog me even klaar. Was een ideale fuckbuddy.

Ik vroeg haar hoe het in hemelsnaam kon dat ze zo snel klaarkwam (ze was Turks). "Zal wel natuurlijke selectie zijn", zei ze, "aangezien Turkse mannen altijd binnen 3 minuten klaarkomen." _O-
:D

Maar even serieus; het is inderdaad lastig om nog eens je eigen trukendoos open te gooien na je eigen orgasme. Ik ga niet zeggen dat ik het niet wil, maar dan moet het wel van ver komen.
pi_204799061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:D

Maar even serieus; het is inderdaad lastig om nog eens je eigen trukendoos open te gooien na je eigen orgasme. Ik ga niet zeggen dat ik het niet wil, maar dan moet het wel van ver komen.
Na hun orgasme zijn mannen vaak moe en van nature ook op het laagste punt van hun geilheid. Soms lijkt de bedpartner zelfs eventjes helemaal niet meer aantrekkelijk door PNC (post-nut clarity).

Daarom is het zaak om een vrouw eerst te laten komen (tenzij ze van penetratie komt, dan is het zaak om het vol te houden tot zij klaarkomt).

Zelf kan ik penetratie gelukkig wel vrij lang volhouden. Ik moet echt moeite doen om te komen. Dus dat helpt ook wel.
  donderdag 19 mei 2022 @ 13:00:31 #120
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204799083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Na hun orgasme zijn mannen vaak moe en van nature ook op het laagste punt van hun geilheid. Soms lijkt de bedpartner zelfs eventjes helemaal niet meer aantrekkelijk door PNC (post-nut clarity).

Daarom is het zaak om een vrouw eerst te laten komen (tenzij ze van penetratie komt, dan is het zaak om het vol te houden tot zij klaarkomt).

Dit vat het prima samen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 14:45:46 #121
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_204810630
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 21:52 schreef Ofmag het volgende:
Goedenavond,

Ik (vrouw) merk dat binnen mijn relatie gelijkwaardigheid ver te zoeken is als het gaat om het aantal orgasmes. Als we het hebben over de score bijhouden dan is de conclusie dat mijn vriend vaker klaarkomt dan ik. Als ik eerder een orgasme bereik, gaat ‘het spel’ wel door. Als hij eerder klaar is, is ‘the game over’. Ik vind het niet eerlijk dat we moeten stoppen, omdat hij is klaargekomen. Onder het motto, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden...

Soms hebben wij wel een ronde twee! (ik moet wel zeggen dat hij vrij snel kan herstellen en sex na elkaar snel weer mogelijk is). Maar soms ben ik helaas ook onbevredigd achtergelaten om het zo maar te zeggen.

Ik heb het recent nog uitgesproken tegen mijn vriend. Hopelijk krijgt ons verhaal voortaan een happy ending...voor ons allebei.

Dames en heren, is het herkenbaar?
#gelijkwaardigheid💪
??? Al eens gehoord van masturberen. Kunt toch verder masturberen als ik, of een van mijn geslachtgenoten hebben genoten en zijn klaargekomen. Als ik voor de keren dat ik een orgasme had door masturberen een euro zou krijgen zou ik 2 Bentley's hebben, een voor door de week en een voor het weekend.

Maar dat komt omdat vrouwen gewoon te weinig sexuele fantasie hebben. Wij hebben niet veel nodig om op gang te komen en dan brandt ons vuurtje ook goed door. Wij zijn als spiritus, de vlam slaat in ons bij de minste stimulatie of zelfs gedachte. En dan randt ie effe hevig en dan is het lekker nagenieten. Een vrouw is meer als een ouwe diesel auto van Mercedes. Die moest je ook eerst een kwartier (zo voelde het tenminste, als een kwartier) voorgloeien. Als mannen zo zouden zijn als vrouwen, met voorgloeitijd enz. dan waren we vermoedelijk al uitgestorven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_204810673
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
??? Al eens gehoord van masturberen. Kunt toch verder masturberen als ik, of een van mijn geslachtgenoten hebben genoten en zijn klaargekomen. Als ik voor de keren dat ik een orgasme had door masturberen een euro zou krijgen zou ik 2 Bentley's hebben, een voor door de week en een voor het weekend.

Maar dat komt omdat vrouwen gewoon te weinig sexuele fantasie hebben. Wij hebben niet veel nodig om op gang te komen en dan brandt ons vuurtje ook goed door. Wij zijn als spiritus, de vlam slaat in ons bij de minste stimulatie of zelfs gedachte. En dan randt ie effe hevig en dan is het lekker nagenieten. Een vrouw is meer als een ouwe diesel auto van Mercedes. Die moest je ook eerst een kwartier (zo voelde het tenminste, als een kwartier) voorgloeien. Als mannen zo zouden zijn als vrouwen, met voorgloeitijd enz. dan waren we vermoedelijk al uitgestorven.
Waarom zou je überhaupt sex hebben? Je kan toch ook gewoon masturberen?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 15:04:47 #123
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_204810817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Vind het niet heel lief als jij als man zegt ja euh ik ben klaar, dus de rest zoek je zelf maar uit. Dat staat niet in mijn woordenboek onder lief, nee.
Als het geven en nemen is, waarom laat hij haar dan zo achter?

Ik zou als ik TS zou zijn allang een gesprek aan zijn gegaan met mijn vriend van, is er een reden dat jij denkt dat het normaal is dat jij elke keer komt en dat ik daar dan maar als cumcontainer mag gaan liggen zonder dat ik ook plezier krijg? Want dat is namelijk niet normaal in een gezonde relatie.

Hij kan overigens genoeg doen dat hij niet compleet uitgeput is en TS ook nog wat kan gunnen.
Zo moeilijk is dat niet. Dus riekt een beetje naar egoïsme dit.
Jij bent toch een vrouw? Dus wat schrijf je nou ( het vetgedrukte). Jij weet helemaal niks van hoe moeilijk zo iets is voor een man. Dus bemoei je niet met dit soort mannen-dingen.
Las van de week men wil (Italië en ik meen Frankrijk) vrouwen tijdens hun menstruatie periode vrij geven. Ongelooflijk, en dan wetend dat de doorsnee vrouw die überhaupt werkt maar 20 -22 uur per week werkt. En dan ook nog een weekje per maand "ziek" thuis. Want overdrijven is een vak maar wel een dat veel vrouwen beheersen, dat instinctief zit in hun genen. In tegenstelling tot mannen die zelfs uitermate zwaar leed bagatelliseren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_204811416
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Jij bent toch een vrouw? Dus wat schrijf je nou ( het vetgedrukte). Jij weet helemaal niks van hoe moeilijk zo iets is voor een man. Dus bemoei je niet met dit soort mannen-dingen.
Las van de week men wil (Italië en ik meen Frankrijk) vrouwen tijdens hun menstruatie periode vrij geven. Ongelooflijk, en dan wetend dat de doorsnee vrouw die überhaupt werkt maar 20 -22 uur per week werkt. En dan ook nog een weekje per maand "ziek" thuis. Want overdrijven is een vak maar wel een dat veel vrouwen beheersen, dat instinctief zit in hun genen. In tegenstelling tot mannen die zelfs uitermate zwaar leed bagatelliseren.
Lekker zwart-witdenken, heerlijk.
Ken mannen die thuis zitten met een zere teen waar een vrouw tegenover staat die 60+ uren werkweken maken en ook thuis het huishouden en de kinderen nog doen.

Ik ken ook genoeg mannen die wel interesse tonen in een vrouw en als het niet lukt de vrouw gewoon vragen hoe het dan wel moet, zodat die vrouw ook wel gewoon aan haar trekken komt. Zo moeilijk is het niet.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:35:20 #125
156258 Metalfrost
dude, what
pi_204812849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef hoechst het volgende:
dan had je maar geen vrouw moeten worden...
Alsof je de natuur kan sturen :')
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')