Ze had m'n ballen aardig beet ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij met Lucille Werner was
Ja geen idee.quote:
Greysquote:
lijkt er wel op hequote:Op dinsdag 26 april 2022 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Greys![]()
Ik dacht dat iedereen al sliep ofzo
Ik heb bier!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt er wel op he
tis stil in fokland![]()
![]()
Zelfde kleur, minder schuimquote:
Donker biertje hier, dan is het dezelfde kleurquote:
goed bierquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Donker biertje hier, dan is het dezelfde kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed bier
is donker bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]drink al jaren niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mis het ook niet
ben al gek genoeg![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik heb de film Druk gezien, best een interessante theorie om continu drank te drinken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
drink al jaren niet meer
en mis het ook niet
ben al gek genoeg![]()
Drink ook nog nauwelijks, vroeger wel sowieso elk weekend, mensen die geen alcohol dronken vond ik maar saai en hoefde ik verder niet te leren kennenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
drink al jaren niet meer
en mis het ook niet
ben al gek genoeg![]()
En nu andersom?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Drink ook nog nauwelijks, vroeger wel sowieso elk weekend, mensen die geen alcohol dronken vond ik maar saai en hoefde ik verder niet te leren kennen![]()
vroeger heb ik genoeg gehad jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Drink ook nog nauwelijks, vroeger wel sowieso elk weekend, mensen die geen alcohol dronken vond ik maar saai en hoefde ik verder niet te leren kennen![]()
Nu boeit het me nietquote:
Dansen is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nu boeit het me nietheb sowieso nooit drank nodig gehad om "los" te komen ofzo, sommige mensen kunnen niet eens dansen zonder eerst wat alcohol erin ofzo, dat vind ik sowieso best sneu
beetje bewegen op muziekquote:
champignons in bierbeslagquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:58 schreef drakin het volgende:
half glas op en ik voel hem al![]()
Blijft bier wel ok als ik morgen de rest wil?
Of weet iemand nog een recept met bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |