quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Waarom kan vriendin dan niet?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vriend klinkt wel goed, maar het zou raar als ik dat zou zeggen
Meisjequote:
Je kerelquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vriendin is niks mis mee toch? Vriendinnetje is wel kinderachtig. Ik zeg wel altijd gewoon vriend.
[..]!!!
vlinder is mooiquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meisje
Poepie
Engel
Vlinder
Die laatste 2 zijn afkomstig van @:ettovanbelgie
[..]
Je kerel
je bent maangodin en zin van alle bestaan vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meisje
Poepie
Engel
Vlinder
Die laatste 2 zijn afkomstig van @:ettovanbelgie
[..]
Je kerel
Ja kan wel, maar ik vind dat gewoon niet prettig.quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar ik vind dat gewoon niet prettig.
Laat mij daar gewoon lekker autistisch over zijn
Sorry. Hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent maangodin en zin van alle bestaan vergeten
Die meisje tozquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik op het werk ben praat ik meestal gewoon over ''de vrouw''
Ik vind Etto een vieze slijmbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind Etto een vieze slijmbal.NOU JA ZEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind Etto een vieze slijmbal.ik ken etto niet echt dus kan daar moeilijk een mening over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Is het al te laat voor een andere vriendin?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin noemt mij vaak wel ''mannetje''
Ik vind dat maar kleinerend, komop zeg ik ben een beer van een vent
Pics??quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin noemt mij vaak wel ''mannetje''
Ik vind dat maar kleinerend, komop zeg ik ben een beer van een vent
Jij bent bezet dus ik heb de hoop opgegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het al te laat voor een andere vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |