Dat hoor ik ook tijdens mijn werk, al zit ik 25km verderopquote:
Wel als dat onderdeel van z'n naam wasquote:
ach als ik mijn woonplaats noem weet 80% ook niet waar dat ligt en dat het bestondquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook tijdens mijn werk, al zit ik 25km verderop
maar dat was het nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel als dat onderdeel van z'n naam was
[ afbeelding ]
Ik vond het vooral erg donker. Heb je ook die verwijderde eind scène gezien?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:35 schreef Ama het volgende:
Afgelopen weekend nieuwe Batman gezien. Ik vind hem wel goed hoor.
Jij woont in hutjekutjeopdeheimiddenopdeveluwequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach als ik mijn woonplaats noem weet 80% ook niet waar dat ligt en dat het bestond
Ik woon nu in Appelscha, dat weten de meeste mensen gelukkig wel, scheelt weer een uitlegquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach als ik mijn woonplaats noem weet 80% ook niet waar dat ligt en dat het bestond
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij woont in hutjekutjeopdeheimiddenopdeveluwe
Schubbekutteveenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij woont in hutjekutjeopdeheimiddenopdeveluwe
Nee dat ligt bij de Waddeneilandenquote:
jij weet waar ik woonquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon nu in Appelscha, dat weten de meeste mensen gelukkig wel, scheelt weer een uitleg
Daar ben ik 2 jaar terug nog geweestquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon nu in Appelscha, dat weten de meeste mensen gelukkig wel, scheelt weer een uitleg
Snap ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij weet waar ik woon
en Dudie ook
en verder hoeven bepaalde mensen dat niet te weten
Ik weet helemaal niet waar je woontquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij weet waar ik woon
en Dudie ook
en verder hoeven bepaalde mensen dat niet te weten
Uh denk het niet?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg donker. Heb je ook die verwijderde eind scène gezien?
ben je nog voetbal aan het kijken?quote:
Op het RCN parkjequote:
Wow Appelscha ben ik wel eens heen gefietst vanaf Emmen. Komt dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zal er volgende keer aan denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |