En dan weer weekendquote:Op woensdag 27 april 2022 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis zo'n tussendag en morgen gewoon weer wel werken dus vandaag maar lekker lui thuis
Valt hier ook tegen idd.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat de zon zou schijnen vandaag
Dan niet.
Ja, volgende week is gunstiger....drie dagen werken en dan vier dagen vrijquote:Op woensdag 27 april 2022 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan weer weekend![]()
Wel mooi zo'n tussendoor dag.
FOK! Wat een weer: een krachtige zon op Koningsdagquote:Op woensdag 27 april 2022 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Dan niet.
Kom eens onder die steen vandaan danquote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! Wat een weer: een krachtige zon op Koningsdag
Hier tussen de hunebedden is het nog aardig bewolkt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan dan
Ohhh, hij schijnt 10km verderopquote:Op woensdag 27 april 2022 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt hier ook tegen idd.
[ afbeelding ]
Zekers, en kut naar de buuv roepen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we lekker saufen en beeldjes stampen?
Hier wel lekker zonnetjequote:Op woensdag 27 april 2022 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Dan niet.
Maar dat doe je ook buiten Koningsdag, beeldjes stampen over het algemeen nietquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, en kut naar de buuv roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |